Všetky projekty v agentúre sa dočasne zastavili. Množstvo ľudí zo dňa na deň odchádzalo a bez lídra so silným vedením sa všetky plány rozpadli ako domčeky z karát. Dopoludňajšie vyučovacie hodiny boli ešte stále zrušené, niektoré hviezdy a „trainees" odišli naspäť domov, aby si dopriali oddych, zresetovali hlavy, ale aby sa hlavne vyhli prehnanej publicite.
Starry sa viac domov nevracala. Každý, koho stretla, ju nahováral, aby konečne prestala byť tvrdohlavá a vzdala sa spevu. Nehodlala to urobiť. Spravila to už raz a nechcela svoju chybu opakovať. Hoci nikto to ako chybu viac nevidel...
Keď sa prevrátila na posteli a definitívne sa vzdala možnosti, že by dnes ešte niekedy zažmúrila oči, vstala a prešla do kuchyne. Spočiatku sa jej ich byt zdal veľmi malý, nebol vôbec taký priestorný ako ten, kde bývali chalani z Bad Boyz. Navyše mal iba jednu izbu, kým ten ich minimálne tri. Po viac ako polroku v agentúre si na túto kuticu zvykla. Dokonca jej nevadilo ani to, že vždy, keď sa objavila v kuchyni a dievčatá boli tam, znamenalo to, že sa tam nachádzal aj Trey.
„Ahojte," zívla a potom prešla k drezu, kde ju čakal papierový pohár s kávou. „Čo je nové?"
„Dnes poobede bude na prízemí v agentúre veľká tlačová konferencia. Oznámia, čo sa bude ďalej diať, koľko hviezd definitívne odišlo a podobne."
„Och, takže sa konečne rozhodli urobiť ďalší krok," povedala Starry a posadila sa na poslednú voľnú stoličku za kuchynským stolom.
„Musia niečo urobiť. Akcie stále padajú, albumy sa prestali predávať. Fanúšikovia protestujú, robia rôzne internetové akcie a dožadujú sa nápravy," pokračoval Trey.
„Povedal si, že oznámia, koľko hviezd odišlo," vrátila sa Starry k téme, ktorá ju zaujímala. „Budú oznamovať a tie, ktoré bezpodmienečne prepustia?"
Trey na ňu pozrel so zdvihnutým obočím.
„To nič," mávla rukou Becca. „Starry iba zase dramatizuje. Však, Starry?"
„Nikoho nevyhodia," povedala rozhodne So-Eun.
„Tým by som si nebola taká istá," odvetila Starry.
Očami skĺzla po niekoľkých výtlačkoch novín a magazínov, ktoré sa kopili na stole. V jednom z nich sa počas uplynulých dní objavila Adamova fotografia. Keď to uvidela, žalúdok jej stiahla nervozita. Dúfala, že po rozchode si na ňu ani len nespomenie. Priznať Adamovu existenciu bolo niečo, čo nechcela. Obzvlášť po tom, čo novinári dokázali okomentovať na ďalší deň v článku všetko, čo urobila. Stavila sa, že by boli schopní napísať článok aj o tom, keby si v drogérii kupovala toaletný papier.
Interview s Adamom bolo na predných miestach v časopise a ona si bola istá, že mu zaň poriadne zaplatili. Možno si konečne uvedomil, že Starry začína byť slávna a on z toho môže niečo vyťažiť? Aj keď v jej prípade to bolo skôr „neslávne slávna". Našťastie, nemal o ich vzťahu žiadny dôkaz, pretože sa spolu vôbec nefotografovali a ani poriadne nikam nechodili. Chvalabohu.
Prečo ste sa rozhodli vystúpiť na verejnosť?
Adam: O všetkom by som pomlčal, ako mi káže česť, ale potom som zahliadol epizódu zo šou Horúce kreslo a ako hosť tam vtedy bola práve Starry. Moderátorka sa jej opýtala, či je Joshua jej prvým vzťahom a ona odpovedala kladne.
Neuveriteľné. Takže ste zistili, že zaklamala práve v šou o klamaní?
Adam: Prirodzene. Nahnevalo ma to. Dotklo sa ma, že náš vzťah zahodila za hlavu a zapredala ho za popularitu.
YOU ARE READING
Črievice Popolušky sú čierne [Ladies First]
RomanceStarry sa vzdala svojho celoživotného sna a nahovára si, že nenávidí spev, hoci ho má v krvi. Namiesto talentových skúšok preto odchádza študovať odbor, ktorý ju síce nenapĺňa, ale má zabezpečiť jej stabilitu. Keď ju pred bránou univerzity nájde hľa...