„Musím čosi dôležité vybaviť," zakričal jej do ucha Trey. „Zabavte sa tu kus a užite si."
Rebecca už nadskakovala pred pódiom, odkiaľ iba pred malou chvíľkou zliezli. Živá kabela teraz hrala jeden z tohtoročných hitov a ľudia vôkol Beccy pribúdali. Zábava sa postupne premieňala na tanečnú párty.
Starry nemala najmenšiu chuť tancovať. Bola unavená a keby sa mohla rozhodnúť svojvoľne, bez okolkov by zamierila naspäť do ich spoločného bytu, kde by sa zvalila do postele, v šatách a v mejkape. Namiesto toho tu teraz musela stáť a ešte sa niekoľko hodín usmievať ako cvičená opica.
Premýšľala, kam by sa mohla ukryť, no nevedela nájsť žiadne voľné miesto. V dave rozoznávala niekoľko zamestnancov agentúry, či ich hviezd. Bruno, ktorý práve prešiel okolo, na ňu žmurkol. Kašľal na kostým a mal na sebe iba obyčajné nohavice s košeľou, cez plece mal prehodené sako, čo si so sebou zobral, no nepotreboval ho, pretože vo vnútri bolo príliš teplo.
Emile so svojou vysokou a chudou postavou vyčnieval i vo svojom kostýme. Stála pri ňom nejaká neznáma žena. Zhovárali sa spolu a Starry sledovala ako si tá žena omotávala prameň svojich dlhých žltých vlasov na prst. Emile sa zasmial pri rozhovore s blondínkou a potom ju hravo plesol po zadku. Uškrnula sa a Starry na nich iba bez slova zízala. Zjavne mali už obaja vypité, hoci ona sa doteraz pohárom šampanského vyhýbala. A zákaz stretávania sa s opačným pohlavím na zamestnancov zrejme neplatil.
„So-Eun," potiahla ju Starry za rukáv šiat. „Emile nie je gay?" opýtala sa.
„Nie," potvrdila jej So-Eun.
„Myslela som si, že tým, aké vymýšľa tance, ako rozpráva a..." Zrazu si uvedomila, čo to hovorí. „Nechcem, aby to vyznelo zle," rýchlo dodala. „Ale po celý čas som bola v tom, že..."
„Zdá sa, že väčšina žien si o ňom myslí, že je gay," mykla plecom So-Eun. „A tak sa s ním často kamarátia až do momentu, kým sa s nimi nevyspí. Čo som počula reči niektorých našich zamestnankýň, vraj to celkom zneužíva," pošepla jej.
„Aha," zmohla sa Starry len na jedno slovo odpovede.
Sledovala ako tú ženu vášnivo pobozkal a ona potom vysmiata v jeho spoločnosti vychádzala zo salóna. Starry si vzdychla a snažila sa neprevrátiť očami. Zdalo sa, že čím viac je muž v tejto agentúre populárnejší, tým viac je skazenejší. Vo vnútri si predsavzala, že nech sa bude diať čokoľvek, nebude ako oni.
Obrátila sa k So-Eun, aby jej čosi povedala, no dobrá víla sa stratila v dave bytostí z hororu. Starry pokrčila plecami. Musela sa zabaviť sama. Nasledujúci deň to asi oľutuje, no aj napriek tomu opäť vykročila k švédskym stolom. Zdalo sa, že len čo jej z pliec odpadol stres z vystúpenia, žalúdok sa jej prebral k životu.
„Vy ste to dievča, čo dnes vystupovalo s Arisu," začula za chrbtom.
Na moment jej výraz tváre zamrzol, potom si však spomenula na všetky tie hodiny konverzácií a vystupovania. Ovládla sa a otočila sa k neznámemu hlasu už s úsmevom. Oproti nej stál starší chlap v drahom obleku s pohárom tvrdého alkoholu v ruke. Starry nespoznávala jeho tvár, no podľa červenej visačky vedela, že to je hosť agentúry. Pravdepodobne nejaký zo sponzorov, alebo dokonca investorov agentúry.
„Áno," povedala. „Volám sa Starry, teší ma."
Podišiel k nej a namiesto podania ruky ju chytil okolo pliec. Starry pocítila odpor. Nepáčilo sa jej, že sa jej dotýka cudzí chlap, z ktorého tiahne alkohol, no zaťala sánku a donútila sa znova usmiať. Keby ho odplašila, Marco by ju snáď zahlušil.
أنت تقرأ
Črievice Popolušky sú čierne [Ladies First]
عاطفيةStarry sa vzdala svojho celoživotného sna a nahovára si, že nenávidí spev, hoci ho má v krvi. Namiesto talentových skúšok preto odchádza študovať odbor, ktorý ju síce nenapĺňa, ale má zabezpečiť jej stabilitu. Keď ju pred bránou univerzity nájde hľa...