Starry stála v kúpeľni pred zrkadlom. Dôsledne kontrolovala svoj odraz. Najprv sa usmiala a prstami oboch rúk nadvihla kútiky svojich pier, ohmatala líca. Potom sa zamračila a ďobla ukazovákom doprostred čela, kde sa jej zjavili vrásky.
„Čo to stváraš?" začula hlas.
V odraze zrkadla zahliadla Rebeccu. Stála s prekríženými rukami na prahu kúpeľne a pobavene ju sledovala.
„Keby som ťa nepoznala, myslela by som si, že skúšaš funkčnosť svojej tváre po plastike," rozrehotala sa Rebecca.
Starry k nej šokovane zdvihla oči. Nečakala, že by bola Becca schopná vystreliť si sama zo seba. Alebo to bolo iba vďaka tomu, že So-Eun dnes už nebola v byte? Dnes mala ako čestný hosť vystúpiť v šou nejakého populárneho YouTubera. Trey ju tam viezol dnes ráno a potom sa mal vrátiť po ne.
„Poradil mi to Jackson, môj učiteľ herectva," odvetila Starry. „Mám si nacvičovať výrazy tváre, aby som verne vedela zobraziť emócie. A včera sme do polnoci dookola prechádzali časti zo scenára, ktoré dnes budeme pravdepodobne natáčať. Nikomu som to nepovedala, ale myslím si, že Marco ma do tej úlohy obsadil preto, aby som to nezvládla a mohli ma vyhodiť."
„Prečo by to robil?" opýtala sa jej Becca. „Investoval do teba nemalé množstvo peňazí, bola by škoda teraz ťa len tak vyhodiť."
„Nie, dokiaľ by mi ten dlh vyúčtovali a musela by som im ho splácať," odvetila Starry. „Nezabúdaj, že ich hlavným cieľom bolo donútiť spievať So-Eun. A to sa im už podarilo."
„Vieš, veľa som o tom premýšľala. Chcem im dokázať, že nie som len podložka pod šperk," prehovorila Rebecca. „Presne tak, ako povedal Trey na večierku. Obetovala som príliš mnoho na to, aby som skončila len ako doplnok. A ty takisto, nie? Vykašľala si sa predsa na výšku."
Becca mala pravdu. Chcela im ukázať, že na to skutočne má. Spievala od detstva. Jej mama bola učiteľka, vedela ako cvičiť hlas, skrátka všetko. Starry spievala celý svoj život. To sa nevyrovná niekoľkým hodinám spevu, ktoré moderné speváčky absolvujú v akomsi rýchlokurze v továrni na superstar.
„Ukážeme im!" zastrájala sa Rebecca. „Ale už by si ma mohla pustiť do kúpeľne."
„Aký máš dnes program?" opýtala sa jej Starry. „So-Eun mi povedala, že si dostala nejaký džob na reklamný spot."
„Áno, tam dnes ideme s Treyom. Reklama na pleťovú vodu. Moja tvár bude vycapená na celej obrazovke."
„Och... Zvládneš to?"
„Jasné, že hej, ale mám strach, Starry. Čo ak si niekto všimne, že som sa totálne zmenila?"
„Povieme, že to je Photoshop. Tu sa furt opravujú fotky a videá."
„A keď ma uvidia naživo? Časom to praskne, niekto sa to určite dozvie. Veď v tom debilnom Horúcom kresle vytiahli moje fotografie z detstva. Stačí, že vytiahnu tie zo strednej a som v koncoch."
„A no a čo," povedala jej Starry. „Aj keby sa to niekto dozvedel. Čo ich je do toho? Bolo to tvoje rozhodnutie. Navyše od toho závisela tvoja kariéra."
„Ale nie som prirodzená. A teraz budem robiť reklamu na prírodnú pleťovú kozmetiku."
„Nech sa dajú vypchať. Bez ohľadu na to, ako sa budeme snažiť, vždy bude niekto, kto nás bude neznášať, hoci nepozná náš príbeh. Povedala si mi to vtedy, keď sme stretli Matta."
„Ešte stále sa s tebou nerozpráva?"
„Nie. Pracujú na svojom albume, vyjde v januári."
„Je to debil," skonštatovala Rebecca. „Nemá ani poňatia o tom, že si ho do tejto agentúry dostala ty."
YOU ARE READING
Črievice Popolušky sú čierne [Ladies First]
RomanceStarry sa vzdala svojho celoživotného sna a nahovára si, že nenávidí spev, hoci ho má v krvi. Namiesto talentových skúšok preto odchádza študovať odbor, ktorý ju síce nenapĺňa, ale má zabezpečiť jej stabilitu. Keď ju pred bránou univerzity nájde hľa...