Starry vliezla s dievčatami do výťahu a natlačila sa do zadného rohu, aby spolu s ňou mohlo nastúpiť ešte pár ľudí, ktorí sa práve chystali do práce. Bolo iba desať hodín, pre väčšinu bežných zamestnancov len pred hodinou začala bežná osemhodinová zmena. Istým spôsobom im kúsok závidela. Mohlo by to byť fajn, len tak trčať osem hodín v kancelárii a potom utekať domov vždy načas. Voľné víkendy a žiadna robota mimo pracovného času.
Vzdychla si.
Ona mala za sebou už dve hodiny a len pred pár minútami sa vrátili z interview. Prebehlo lepšie ako očakávali. Starry väčšinu času mlčala, slova sa ujala hlavne Rebecca, ktorá rapotala toľko, akoby sa celý život nemala s kým zhovárať. Chvíľku to vyzeralo tak, že novinárka chcela rýpať do So-Eun kvôli skupine Four Elements, ale Treyove a Rebeccine pohľady ju nakoniec schladili. Navyše, väčšinu otázok zaslali dopredu, aby sa na ne mohli pripraviť a oni ich tak nezaskočili nepríjemnou otázkou, či tie nevhodné dokonca vyškrtli.
Singel vydali hneď koncom novembra. Nie všetci si spočiatku všimli, že So-Eun sa vracia späť na pódium a niektorí boli z toho úplne hotoví. Trey im už dávno rozprával o tom, že do agentúry ešte stále prichádza niekoľko listov od jej verných fanúšikov, ale od toho dňa sa nával pošty zvýšil.
V rádiách začali hrať ich prvú pieseň. Najprv ju nepočula nejako často, ale keď ich Trey v priebehu týždňov vozil autom, stávalo sa, že zapol rádio a práve hrali ich pieseň. Bol to zvláštny pocit, počuť svoj vlastný hlas v rádiu.
Predaj bol na začiatku pomalý, potom ľudia spoznali hlas So-Eun a čísla začali rásť. Nedosiahli nejaké závratné sumy, ale Trey povedal, že pri nových kapelách je to vždy riskantné. So-Eun bola hlavným ťahúňom, pretože ešte stále mala veľa fanúšikov, ktorí si ju vždy radi vypočuli.
Pracovné ponuky sa konečne začali sypať. Trey bol nadšený, no o dievčatách sa to nedalo povedať. Starry nad tým neustále premýšľala. Počas všetkých tých mesiacov sa nevedela dočkať toho, kedy konečne vydajú prvú pieseň a začnú skutočne pracovať. Teraz mali pred sebou prípravu na ďalšiu skladbu a samé pracovné ponuky. Eufóriu z úspechu vystriedala únava a slabosť. Zdalo sa však, že aj ostatné dievčatá sú na tom podobne.
„Vieš čo si prajem ako darček na Vianoce?" spýtala sa ich Rebecca, keď vystúpili z výťahu a kráčali po chodbe do jedného zo štúdií.
„Deň voľna?" skúsila Starry.
Rebecca si s ňou tleskla.
„Takmer," povedala. „Hoci ani tvoj nápad nie je na zahodenie. Ale ja by som chcela poriadnu večeru v niektorej z reštík tu v Manhattane. Nejaký drahý steak. To by bol luxus."
„Pokiaľ sa vojde do plastového pohárika," mykla plecom Starry.
„Ako to dokážeš vydržať?" opýtala sa jej Rebecca. „Nenávidím diéty."
„Po hodinách tanca mi býva tak zle od žalúdka, že do seba už nič nedostanem," dodala Starry na vysvetlenie.
Ona sama si postupnú zmenu nevšimla, no len čo vyšli ich prvé fotografie z natáčania videoklipu v časopise, otec jej volal na služobný telefón dovtedy, kým mu to nezdvihla. Vraj bol spolu aj s Michelle zhrozený, ako veľmi schudla. Keď bola doma naposledy, ešte taká vôbec nebola. Nepriznala sa mu, akú má stravu. Vyhovárala sa, že veľa tancuje a kvôli tomu schudla.
„Ľudia počúvajú našu skladbu na YouTube, no nekupujú si ju," sťažovala sa Becca. „A my tu teraz hladujeme, pretože sme stále nepredali dostatok kópií."
„Je to len prvý singel. Kto by si kúpil CD kvôli jednej skladbe?"
Starry zastala. Na konci chodby sa otvorili dvere a z nahrávacieho štúdia vyšla von partia chalanov v jej veku. Spoznala Matthewa, aj s jeho strapatými vlasmi a hrkotajúcimi príveskami. Prišli do agentúry, takže to muselo znamenať, že nahrávajú svoj prvý oficiálny album.
YOU ARE READING
Črievice Popolušky sú čierne [Ladies First]
RomanceStarry sa vzdala svojho celoživotného sna a nahovára si, že nenávidí spev, hoci ho má v krvi. Namiesto talentových skúšok preto odchádza študovať odbor, ktorý ju síce nenapĺňa, ale má zabezpečiť jej stabilitu. Keď ju pred bránou univerzity nájde hľa...