Starry zaklopala na dvere jednej z miestností a potom vošla dnu. Inštruktora nikde nevidela, no namiesto neho zazrela niekoho úplne iného. Seung-Woo stál pri okne, zadkom sa opieral o parapetu. Svet okolo nej stíchol. Prehrabol si tmavé rovné vlasy. Teraz mu odstávali na všetky strany a ofina mu padala dopredu, čo spôsobovalo, že vyzeral omnoho mladší. Pozrel na ňu. Jeho tmavé oči teraz vyzerali iba ako dve úzke štrbiny. Hneval sa a ona netušila prečo.
Starry sa na neho dívala a nevedela, čo má urobiť. Od toho momentu, ako jej povedal vo výťahu, že ju má rád, sa vyhýbala jeho spoločnosti ešte viac, než doteraz. Zrazu sa objavil priamo pred ňou a ona si uvedomila, že nemala čas ani len premýšľať nad odpoveďou pre neho.
Dvere na miestnosti sa otvorili a dnu vošiel ich učiteľ. Zastavil tak Starrine narastajúce rozpaky.
„Prepáčte, meškám, rezervoval som nám ešte túto miestnosť v systéme, aby nás tu nikto nerušil," povedal.
Starry ho nepoznala. Zatiaľ nemala hodiny herectva. Spočiatku sa venovala iným predmetom a teraz ju naplno zamestnávali prípravy na ich prvý album. Potriasla mu rukou. Bol vysoký, štíhly a dlhé vlasy mal vzadu gumičkou zopnuté do chvosta. Mal husté vypestované bokombrady a na nose mu sedeli okuliare s okrúhlymi sklíčkami.
„Ty si Starry," usmial sa na ňu. „Toľko som už o tebe počul."
Zatvárila sa kyslo a radšej nereagovala.
„Jackson," predstavil sa jej.
„Prečo som tu ja?" opýtal sa Seung-Woo.
„Potreboval som figuranta," zasmial sa. „A koho iného by som si mal zavolať, ak nie svojho najlepšieho študenta? Prepáč, že ti uberám z tvojho voľného času, ale počul som, že teraz nerobíte žiadne nové skladby?"
„Pripravujeme sa iba na benefičný vianočný koncert," odvetil Seung-Woo. „A keby aj, je to súčasť mojej práce, takže v pohode."
„Už si niekde hral, Seung-Woo?" opýtala sa ho Starry.
Prikývol.
„Vychválili ho až do nebies, je to môj najlepší žiak," nadchýnal sa Jackson. „Vari si to nepozerala v telke ako ostatné baby? Lámali všetky ratingy. A nielen kvôli tomu, že sú z populárnej skupiny."
„Dávam prednosť skôr knihám," pokrčila plecami.
No pravdou bolo, že odkedy sa presťahovala do agentúry, nedržala viac v ruke inú knihu okrem učebníc. Keď si navyše k tomu predstavila, čo všetko ju ešte čaká, vedela, že si tak skoro nenájde čas na obyčajné hobby, akým je čítanie.
„Dobre teda, Starry, vystupovala si už niekedy niekde?"
„Len spievala na Halloweenskom večierku."
„Hm, žiadne ďalšie vystúpenia?"
„Nie."
„Tak toto bude ťažký oriešok," poškrabal sa vo vlasoch. „Prečo by vôbec dovolili, aby ťa obsadili hneď do hlavnej úlohy bez toho, aby si si to najprv vyskúšala? Niekedy nechápem, ako funguje myseľ projektových manažérov."
Ich projektovým manažérom bol Marco. Takže jej obsadenie v dráme je jeho iniciatíva? Starry sa radšej neopovažovala odhadovať, kam tým Marco mieril. Faktom bolo iba to, že z ich strany muselo byť vždy všetko dokonalé. To, že ju predurčil týmto obsadením na zlyhanie muselo mať svoj dôvod.
„Za pár hodín z teba neurobíme herečku," vzdychol si Jackson a potom sa posadil na jednu z lavíc. „Ostatní moji študenti toto umenie študujú roky. Ja som dostal príkaz od Marca zvládnuť to za pár hodín. Mohli by sme sa tu stretávať po večeroch pravidelne, aby sme to dohnali. Možno by som sa vedel dohodnúť s tvojim manažérom, aby sme vynechali niektoré z tvojich ďalších hodín?" uvažoval nahlas.
DU LIEST GERADE
Črievice Popolušky sú čierne [Ladies First]
RomantikStarry sa vzdala svojho celoživotného sna a nahovára si, že nenávidí spev, hoci ho má v krvi. Namiesto talentových skúšok preto odchádza študovať odbor, ktorý ju síce nenapĺňa, ale má zabezpečiť jej stabilitu. Keď ju pred bránou univerzity nájde hľa...