Starry vošla do malej šatne ukrytej kdesi na prízemí hlavnej budovy agentúry. Vo vysvietenej miestnosti so stolíkmi a širokými zrkadlami s množstvom žiaroviek sa krútili dve mladé ženy – ich vizážistky. Starry doteraz nemala veľa príležitostí ich stretnúť, nakoľko sa venovali tréningom a lekciám.
„Starry, vitaj!" zvolala Iria. „Poď sem k nám."
Očividne o dievčatách z Ladies First už veľmi dobre vedeli. Mladšia z páru vizážistiek mala úžasné vlnité blond vlasy. Šik látková čelenka pomáhala, aby jej kučery neodstávali na všetky strany. Oči modré ako oceán a pery s výrazným červeným rúžom. Starry si nebola istá, či to je súčasť jej večerného kostýmu, alebo bežný outfit.
„Už som si myslela, že neprídeš," prihovorila sa jej Iria.
„Keby som mala na výber, určite by som neprišla," odpovedala jej úprimne. „Nie som párty typ."
„To nie je podstatné," odpísala ju Iria. „Bude to zábava, uvidíš! S&S robí najlepšie párty, aké si kedy zažila. Ten Halloweensky je môj najobľúbenejší, lepší od neho je asi už iba Vianočný večierok, ale to je najväčšia spoločenská udalosť v roku. Na tej si vždy dávalo záležať veľa spoločností."
Starry si vzdychla. Marco sa rozhodol nenechať nič na náhodu. Starry jasne vysvetlil, že ako budúca speváčka má zakázané vyhýbať sa spoločenským udalostiam. Naopak, len čo budú debutovať, budú sa musieť ukazovať úplne všade, kde ich zavolajú. No dnešok bol špeciálny aj z iného dôvodu a Starry sa zachvela zakaždým, keď si spomenula, čo ju čaká. S&S sa dnes chystala vypustiť do sveta šoubiznisu poriadnu bombu. Starry si už vedela predstaviť tie titulky článkov: Arisu sa vracia na javisko v sprievode talentovanej tanečníčky a neschopnej začiatočníčky.
„Takže po Halloweenskom večierku bude ešte vianočný? To je paráda!" ozvala sa Rebecca, ktorá sedela v jednom z kresiel.
Desi – druhá vizážistka, čo sa k nej skláňala a líčila ju, práve skončila. Becca vyskočila z kresla. Starry na ňu zízala. Mala na sebe crop top s dlhými rukávmi a krásnym leopardím vzorom. Vo vlasoch jej trónila čelenka s okrúhlymi uškami a keď sa zvrtla, Starry si všimla, že na nohaviciach mala pripnutý dlhý vzorovaný chvost. Desi jej navyše nalíčila nádherné mačacie oči a na tvár dokreslila tenké fúzy.
„Čo to máš na sebe?" zaúpela Starry.
„Čo asi?" Rebecca pokrútila hlavou a potom predstierala, že sa na ňu zaháňa pazúrmi. „Mňau!"
Starry sa modlila, aby jej nevybrali nejaké zviera. Nerada by pobehovala medzi ľuďmi z agentúry ako zajačik, alebo mačka. Verila tomu, že mužom by sa to určite páčilo, ale nemala na niečo také odvahu.
„Len pokoj, Starry," chytila ju Iria za plecia a otočila k zadnej časti šatne, kde stál stojan plný šatstva. „Marco nám posunul vaše konfekčné veľkosti a tak sme niekoľko kostýmov priniesli. Môžeš si z nich vybrať, čo sa ti zapáči," vysvetľovala jej. „Tuším si mala veľkosť M," hovorila si skôr pre seba, no potom sa na Starry zahľadela a zvážnela. „No ako tak na teba pozerám, poriadne si schudla. Držala si diétu?"
„A stále držím," opravila ju Starry. „Kelímkovú."
„Štandardné menu pre začiatočníčky," Iria nadvihla obočie. „Chodievaš aj cvičiť?"
„Už iba občas," odvetila Starry. „Len kvôli chrbtu, no počas posledných dní sme sa venovali choreografii a nemala som toľko času."
„My ani tak nie," zamiešala sa do rozhovoru Rebecca, hoci sa jej nikto na nič nepýtal. „Emile povedal, že si zostávala často dlhšie."
YOU ARE READING
Črievice Popolušky sú čierne [Ladies First]
RomanceStarry sa vzdala svojho celoživotného sna a nahovára si, že nenávidí spev, hoci ho má v krvi. Namiesto talentových skúšok preto odchádza študovať odbor, ktorý ju síce nenapĺňa, ale má zabezpečiť jej stabilitu. Keď ju pred bránou univerzity nájde hľa...