✦ 16. kapitola - Po polnoci ✦ (Časť 6.)

2.3K 205 9
                                    

Čiesi ruky ju zachytili do náručia a pristáli s ňou na medziposchodí bezpečne, bez jediného škrabanca.

„Čo sa stalo?" opýtal sa jej Seung-Woo. Nedokázal sa viac na ňu hnevať, keď zazrel jej uslzené oči.

Červené farebné šošovky z jeho očí zmizli, no kútiky mal červené. Starry predpokladala, že mu museli rozdráždiť oči. Ona sama skúšala šošovky len jedenkrát v živote a nedokázala ich uniesť. Tlačili ju ako šľak.

„Nič, nič," odvetila Starry rýchlo a potom sa mu snažila vytrhnúť.

„Čo tvoje rande s vlkom?" opýtal sa.

Starry sa zdalo čudné, že to spomenul práve teraz. Veď ich predsa videl spoločne sa vracať na párty. „Prosím ťa, skončilo sa už dávno. Veď si ma videl, keď som sa vrátila," rapotala rýchlo a kráčala po schodoch nahor.

Náhly pád jej rozkmital žalúdok viac, než si priala. No Seung-Woo ju nepúšťal, stále ju držal za ruku a zdržiaval. Trhla ramenom a konečne sa vyslobodila z jeho zovretia. Uvoľnenú ruku si ihneď pritisla na pery.

„Starry, čo je?"

„Asi budem zvracať," vydýchla pomedzi prsty a vbehla na ďalšie poschodie.

Upaľovala po chodbe, čo jej vratké nohy dovoľovali. Rozrazila dvere na najbližších toaletách a vletela dnu. Na každom poschodí boli toalety, aby zamestnanci nemuseli lietať hore-dole po budove. Starry vkĺzla do jednej z kabínok a sklonila sa k mise.

„Myslel som, že nepiješ," Seung-Woo vošiel za ňou a potom jej pridŕžal vlasy.

To ju všetci majú za takú slušnú a ustrašenú? Prečo všetci hneď uhádli, že nepije a toto je po prvý raz po dlhej dobe, čo sa opila? Starry sa nakláňala nad misu, čakala zmršťovanie žalúdka, ale nič také sa nedialo. Bol to len chvíľkový záchvat?

„Seung-Woo," zdvihla k nemu hlavu. „Naozaj by som bola nerada, keby si ma videl zvracať po párty. Takže by som ocenila," snažila sa rozprávať čo najviac diplomaticky, „keby si vyšiel von a nechal ma samú. Vlasy si podržím aj sama."

Pustil jej plavé vlny a ona si ich omotala okolo prstov. Onedlho mala v hrsti guľaté hniezdo hustých vlasov.

„Ako si želáš," povedal a potom cúvol.

Vyšiel zo záchodov a zatvoril za sebou dvere. Chvíľku čakala, či nezačuje kroky vo vnútri toaliet a posledný raz sa nahla nad misu. Nič sa však nedialo. Vstala a potom si narovnala dokrčenú sukňu. Zdalo sa, že jej žalúdočná nevoľnosť prešla. Obrátila sa k umývadlu a opláchla si ruky pod studenou vodou. Pleskla sa s nimi po rozhorúčených lícach. Pisoáre za chrbtom si vôbec nevšimla.

„Ty si sa teda doriadila, Starry," povedala si sama pre seba do zrkadla.

„To teda, Hviezdička," dvere na vedľajšej kabínke toaliet sa otvorili a vyšiel z nich Noah.

Vytreštila na neho oči v zrkadle. „Čo tu robíš?" stíšila hlas.

Seung-Woo stál pred toaletami a mohol by ich počuť.

„Ak ti to nedošlo, si na pánskych záchodoch," rozosmial sa a podišiel bližšie k nej. „Žuvačku?" vytiahol z vrecka balíček mentolových žuvačiek a ponúkol jej ich.

Našepkáva jej tým, že jej z huby tiahne príliš veľa alkoholu? Nevedela. Jednu si teda vzala a potom ju hodila do úst. Stále Noaha prebodávala pohľadom a nadávala si, ako môže mať práve takú smolu, že ho znova stretla.

„Nevedel som, že máš s Brunom taký vrúcny vzťah," stál Noah vedľa nej a prechádzal prstom po hladkom bielom umývadle. „Takže preto si sa dnes tak zastrájala o tých chlapoch."

Črievice Popolušky sú čierne [Ladies First]Where stories live. Discover now