İlk bölümler bir tık yavaş ilerleyebilir. Çünkü henüz yazma işini tam oturtamadım. Direk tim ile başlamak isteyen arkadaşlar ise 7. Bölümden başlayabilirler. Çünkü o bölüme kadar Laçinin çıkmış olduğu görev olacak, tim değil.Öncellikle belirtmek istiyorum ki bu kitap tamamen bir kurgudur. Gerçeklikten çok uzaklaşmak istemiyorum. Ama takdir edersiniz ki her ne kadar araştırarak yazsam da askeriye ile ilgili çoğu bilgi hatta bütün bilgiler gizli. Bu yüzden uydurmaca pek çok şey bulabilirsiniz. Ben de öyle şeylerin olamayacağının bilincindeyim ancak bir kitapta neden olmasın?
ikinci olarak; bu kitabı tamamen kafa dağıtmak amacı ile yazıyorum. Asla bir beklentim veya yazarlık iddiam olduğu için değil. Bu yüzden yazdıkça bölümlerin kalitesinin artacağını düşünüyorum. Sizden ricam eğer okumaya karar vermişseniz oy verip yorum yapmayı unutmamanız. Zira yorum yapılmayınca çok sıkıcı oluyor. Bir yazardan çok okuyucu gibi hissediyorum kendimi. O yüzden yorum okuyup cevaplandırmak oldukça hoşuma gidiyor.
üçüncü ve son olarak: Her karakter için kafamda belirlemiş olduğum bir model vardı aslında ama daha sonra bunları kaldırdım ki siz kendi hayal gücünüz ile istediğiniz kişiyi düşünebilin. Hatta okurken karakterleri kime benzettiğinizi de yazabilirsiniz.
Rabbim tüm askerlerimizi korusun ve ailelerine sabır versin. Askerliğin ne kadar zor bir şey olduğunu bilmeme rağmen bu kitap ile daha iyi anladım gerçekten. Mesele gitmek değil geride kalmak oluyor bazen. hakları ödenmez...
Hazırsak başlayalım o zaman...
Başlangıç Tarihi: 05.05.2023
Bu kitabı: kimsenin inanmadığı ve desteklemediği, her zaman sindirilmeye ve susturulmaya çalışılmış insanlara ithaf ediyorum.
Kimse sizi sevmese de siz kendinizi çok sevin, kimse size inanmasa da siz her zaman kendinize inanın ve yürümek istediğiniz yoldan başkaları için geri dönmeyin.
LAÇİN / KARAKTER TANITIMI
Pelin Nevra Kara - Üsteğmen
İstihbaratçı - 26 yaşında
Kod adı: LaçinAli Asaf Çelik - kıdemli Üsteğmen
Keskin nişancı - 28 yaşında - genelde ciddi kişiliğiyle bilinir etrafLta. Hastalık derecesinde titiz.
Kod adı: AvcıTİMLER
Pençe timi
Pelin Nevra Kara
Emre Günay
Esma Sağlam
Serdar Öz
Polat Çetin
Fatih EgrikPars timi
Ali Asaf Çelik
Ömer Bozca
Ahmet Görür
Elisa Balaban
Turan AlbayrakPENÇE TİMİ/TANITIM
Emre Günay - telsiz, iletişim sorumlusu - Astsubay
Timin gevezelerinden. Arkadaşlarına bulaşmaya bayılır. Ahmet ile et ve tırnak gibidirler. Fırlamanın önde gideni. Duygularını saklamakta başarılı değildir. Oldukça agrasiftir. Timin "sen adam olmazsın" dediği kişidir. Aldığı ve time aldırdığı cezalar boyunu aştı.
Kod adı: AcarEsma Sağlam - tahrip uzmanı - başçavuş
Zor ve güçlü bir kızdır. Duygularını çok iyi kamufle eder. tek aşkı mesleğidir.
Kod adı: DevinSerdar Öz - Göğüs Göğüse muharebe Uzmanı- Teğmen
Evli ve bir çocuk babasıdır. Ağır başlı ve sakin huyludur. Tabi canına susayanlar damarına basmadığı sürece. Timin yardımcı komutanıdır.
Kod adı: KaplanPolat Çetin - Keskin nişancı
- TeğmenKimsesizdir. Yetiştirme yurdunda büyümüştür. Bu tim onun ilk timidir. Görevlerde pervasızca davranır ve kendini başkalarının önüne atmaktan çekinmez. Silahına aşık, üniformasına hasta. Kafayı şehadete takmış durumda. Utanmasa üniforması ve silahıyla birlikte uyur.
Kod adı: Hezarfen
- 1.90 boyunda, kumral, ela gözlüFatih Egrik - Doktor- astsubay
Çok beyefendi bir kişiliği vardır. Naif ve kırılgandır. Duygularını gizlemekte olan başarısızlığında emre ile yarışır. İşinde ise oldukça başarılıdır.
Kod adı: doktorPARS TİMİ/ TANITIM
Ömer Bozca - Tahrip Uzmanı - Teğmen
Oldukça ciddi bir yapısı vardır. Kafadan çatlaktır biraz. En son bomba imha ederken şarkı söyleyip çiftetelli oynayarak işini yapınca manyak olduğunu kesinleştirmiş oldu.
Kod adı: MatrakçıAhmet Görür - Telsiz, İletişim Sorumlusu - Astsubay
Emre'nin candaşı. Patavatsızdır. Dilinin ayarı asla yoktur. O ceza almaktan bıkmadı, komutanları ona ceza vermekten usandı.
Kod adı: GevezeElisa Balaban - doktor - astsubay
oldukça soğuk kanlı biridir. Bir insanı canlı canlı kesip biçebilir. asla bu durumdan etkilenmez. Oldukça iyi bir kişiliği vardır.
Kod adı: Aleda
Turan Albayrak - istihbaratçı - Teğmen
Umursamaz bir kişiliği var. Sakin ve rahat. Bazen rahatlığıyla insanları çileden çıkartıyor.
Kod adı: karabatak
ALBAY- Halil İbrahim Kopuz
Pelin Nevra' nın en yakın arkadaşı Aslı Sönmez - Avukat
Bu hayatta kaybetmeye dayanamayacağı tek kişi pelin'dir. Dik başlı ve zorlu bir kişiliği var. Tuttuğunu kopartır. Pelin'le birlikte bela çeker misali burunları boktan kurtulmaz.
Pelin Nevra'nın kuzeni
Poraz Keskiner - yüz başı- Hava Kuvveleri f-16 pilotuÖzel kuvvetler de Bela timinin komutanı. Pelin, aslı ve ceren dışındaki herkese sert mizaçlı. Öküz. Oldukça kıskanç bir insan. Kıskançlıktaki sınırsızlığını, henüz askeriyeye yeni girmişken bir teyzenin pelin'e torununu ayarlamaya çalışınca "teyze, bu kız aslında kız değil" diyerek teyzeyi pelinden uzaklaştırınca kanıtlamıştı.
Kod adı: Şahin
-(Timdeki fatih çok benzerler nerdeyse ikiz gibi ancak herhangi bir kan bağları yoktur. Poyraz fatihten daha yapılıdır.)
Kitabın Instagram hesabı: lacinofficalpage
takip ve desteklerinizi bekliyorum. Her türlü sorunuzu, önerinizi ve görüşünüzü paylaşabilirsiniz. 🌼💫Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.
İyi okumalar. Sevgiyle kalın 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAÇİN
ActionO, dağlarda bilinen adıyla Laçin... Özel kuvvetler mensubu olan bir istihbaratçı Birbirinden deli iki tim Onları bekleyen güzel ve zorlu günler Çıkılacak zor görevler Görevlerden bile zor ve karmaşık olan gönül işleri... Güçlü karakter...