"16- Kaybedişler"

1.9K 89 53
                                    

Merhabalarrrr😍 nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Uzun zaman oldu bölüm atmayalı. Çok fırsat bulamıyorum açıkçası çünkü babama iş için yardıma gidiyorum ve kalan bütün boş vakitlerimi ders çalışmaya başlamadan önce kitap okuyarak geçirmek istiyorum. Öyle güzel kitaplar aldım ki! Onlarla aşk yaşıyorum resmen. Eh, bu yüzden burayı biraz unutmuş olabilirim😂. Bu arada bölüm ortaları tanıdık gelebilir bilginize.

Oldukça Uzun bir bölüm oldu. Lütfen yorumlarınızla şenlendirin bölümü.

İyi okumalar çiçekler 🌸

Beğenip yorum yapmayı unutmayın lütfen, seviliyorsunuz🤍

Medya: Esma

______________________________________

Bir dik duruşun; kaç yenilgi, kaç gözyaşı, kaç kalp ağrısı ettiğini bilemezsiniz...

FRİDA KAHLO
______________________________________

(27 Mart 2004-Samsun)

-istemiyorum anneeeeee

Diyerek annesinin giydirmeye çalıştığı elbiseyi tekmeleyerek uzaklaştırdı.

-Nevra! Sinirlendirme beni . Giy şu elbiseyi geç kalıcaz.

-bana ne ben gelmek istemiyorum. Bu elbiseyi de giymeyecem.

-Nevra, güzel kızım sen bu elbise için bir gün boyunca ağlayıp evin altını üstüne getirmedin mi?

-evet

-e ne diye giymek istemiyorsun şimdi.

-Kırmızı eteğimle stellalı tişörtümü giymek istiyorum.

-tamam gel onları giyelim o zaman.

Diyen Hazal'la barış sağlanmış oldu. Ve kızının elinden tutarak odaya gittiler. Kızının istediği şeyleri giydirdikten sonra aynadan kendini bir daha kontrol etti.

-kızım, hadi çıkalım.

-geldimmm. Anne bak saçımı ne yaptım. Tokalarıma bakkk

Diye merdivenleri uçarcasına indi Nevra. Hazal için sinir krizi zamanıydı çünkü Nevra, Hazal'ın iki saattir özene bezene yapıp ördüğü saçları açmış, tarayarak balon gibi olmasına neden olmuştu. İki tane de kelebekli toka takmıştı.

-Nevra! ne diye bozdun saçlarını? Yolayım mı şimdi ben bu mısır püsküllerini.

-yaaa hayır. Çok güzel oldu bir kerede elleme, ağlarım bak.

Dedi saçlarını tutup annesinin ellerinden kaçan Nevra. Hazal derin bir nefes çekip geri verdi. Olsundu bakalım. Bu defa da saçları böyle kalsındı.

-tamam kızım tamam. Çıkalım hadi. Geç kalacağız. Hayır anlamıyorum ki, iki kişi olarak evi nasıl bu kadar dağıtıp her seferinde savaşa gidiyormuş gibi bir gürültüyle evden çıkabiliyoruz?

-ıhhh
Diyen Nevra ile söylenmeyi bırakıp popo üstü yere düşen kızına baktı Hazal. Ve istemsizce güldü. Ayakkabısını giymeye çalışırken dengesini kaybetmişti anlaşılan. Hazal bu durumu biliyordu. Nevra birazdan ayakkabıyı giyemediği için sinirlenecek ve sporu fırlatarak terliğini giymek isteyecekti. Öyle de olmuştu zaten.

LAÇİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin