Önceki bölüm gibi bu bölümde de değiştirdigim bir şey olmadı pek. İyi de oluyor böyle çok uğraşmadan atmış olup asıl bölümlere geçmek için zaman kalıyor. Neyseeee
İyi okumalar,
Satır arası yorumlarınızı bekliyorum. beğenmeyi unutmayın
Sağlık ve huzurla kalın 🤍
______________
Ayakta mal gibi dikildiğimi fark edince hemen oturdum.
Ben daha düşüncelerimi toparlayamamışken birinin üzerime atlamasıyla neye uğradığımı şaşırdım resmen.
"Lan oğlum bıraksana boğuldum lan"
polat beni, sarılarak öldürmeye karar vermiş olmalıydı
"Vallahi çok mutlu oldum komutanım, hoş geldiniz"
"Beni boğmadan söylesen de inanırım mutlu olduğuna polat." Kendi çekilmeden bir el ensesinden tuttuğu gibi arkaya savurdu onu.
"Yavaş lan boğdun kızı" demişti Ali, polat'a ters ters bakarken.
"Ne yapayım kardeşim heyecanlanınca tutamadım kendimi." Bana dönerek "pardon komutanım" demişti.
Daha geleli, tanışalı bir gün bile olmamıştı ama geldiğime bu kadar sevinebiliyorlardı. Bu kadar çabuk mu sevmişlerdi beni? Çok sevecektim burayı, onları anlaşılan.
"Önem-" değil diyecektim ki boğazıma dolanan dört güçlü kolla lafım boğazımda kaldı.
Evet dört kol.. emre ve Ahmet birlikte atılmıştılar boynuma.
"Oğlum ne-nefes alamıyorum lan, bıraksanıza"
Bu defa Ali'ye bırakmadan kendim itmiştim bu manyak ikiliyi.
Serdar abi ve Bayram abiyle el sıkışarak aldım hayırlı olsunlarını. Ömer ve Elisa da kısa bir sarilmayla kutlamışlardı.
Geriye Esma, fatih ve Turan kalmıştı. Turan gayet rahat bir şekilde gelmiş sarılmış ve geri oturmuştu. Esma ve fatih ise çekingen bakışlar atıyorlardı. Sarılıp sarılmamaya karar verememiş gibiydiler. Kollarımı açtım iki yana onlara bakarken. Onlar da gülümseyerek gelip sarıldılar.
Evetttt geriye kaldı bir kişi.
Ona sarılmamı bekliyorsanız daha çok beklerdiniz. Adam çayı, tostu elime verecek diye ellerimi tuttuğundan beri ellerime bakıp duruyorum. Bir de sarılırsam burdan naaşımı alırdınız.
Hemen elimi uzattım Ali'ye ve el sıkıştık. Gözlerimi ise neredeyse hiç üzerinde tutmamıştım.
"Hoş geldin üsteğmenim"
"Hoş buldum üsteğmenim" diyerek tokalaştık ve ayrıldık.
Sonra timime döndüm yüzümü.
"Pençe, hazırlanın da bir yemeğe gidelim, hesaplar benden"
"Aslan komutanım" demişti emre.
"Valla hiç hayır diyemiyecem komutanım çok açım" demişti Esma da.
Şaşırdık mı? hayır, neden? Çünkü asker kısmısı hep aç olurdu.
"En sevdiğim komutanım" demişti polat, Ali'nin gozlerinin içine bakıp sırıtarak.
"Komutanların bir tanesi ya, hadi gidelim" diye atlamıştı ordan Ahmet.
Ahmet'in konuşmasına bu seferki karşılık Ali'den gelmiş, kafasına bir tane geçirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAÇİN
AkcjaO, dağlarda bilinen adıyla Laçin... Özel kuvvetler mensubu olan bir istihbaratçı Birbirinden deli iki tim Onları bekleyen güzel ve zorlu günler Çıkılacak zor görevler Görevlerden bile zor ve karmaşık olan gönül işleri... Güçlü karakter...