"15- Kör Domuz!"

2K 107 57
                                    

OLDUKÇA UZUN BİR BÖLÜM İLE KARŞINIZDAYIM. BEN YAZARKEN ÇOK EĞLENDİM UMARIM SİZ DE OKURKEN EĞLENİR VE SEVERSİNİZ. (Şimdi okuyunca pek beğenmedim ama kontrol amaçlı 40 defa okuyup her şeyi ezberlediğimden de olabilir sqejhfsdg)

BEĞENİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN.

YORUMLARINIZI SATIR ARALARINA BEKLİYORUM🖤🌼

SEVİLİYORSUNUZ SAĞLIKLA KALIN🤍

___________________________

Kaç yaşında olursan ol, uyuyunca geçecekmiş gibi gelecek.
Kaç yaşında olursan ol, uyuyunca geçmeyecek

- CESARE PAVESE

******

(2003-Samsun)

"tekrar çok özür dilerim Ayça."

"neyse olan olmuş artık Hazal'cım. Ama lütfen şu kızına az sakinlik öğret ya. Mahallelinin içinden geçti. Hayır bir de bacak kadar. Büyüdüğünde nasıl baş edeceksin, başını derde falan koyar maazallah, şimdiden önünü kesmek lazım. Bu yaşlar önemli çünkü karakter şimdi gelişmeye başlıyor."

"baş benim, kız benim, dert benim Ayça. Zararını ödedik, özrümüzü diledik gerisi seni ilgilendirmez."

"ay senin için söylüyoruz. Ne demişler kızını dövmeyen dizini döver, sen önceden önlemini al ki kızın yanlış yola sapmasın, yanlış seçimler yapmasın, kimse onu kandıramasın. Allah korusun bugünkü değişik değişik mesleklere takılır falan"

"Değişik değişik meslek dediğin askerlik. Ne varmış asker olmasında. Aslan gibi adamları, kadınları görünce özeniyor."

"Canım askerlik bu, boru değil. Hem kızlardan asker mi olurmuş canım? Çok zor bir meslek. Ölüm var işin sonunda. Ne olsun istiyorsun? kızının cenazesi sana tabutla geldiğinde bu sözlerimi hatırlarsın." dedi ayça hanım. Bu söylediklerine Hazal bir cevap verecekti ki kapı pervazında onları gizlice dinleyen Nevra ondan önce davrandı.

"Az zaman önce senin annen de öldü ama o asker değildi. Herkes yaşlanınca ölür tamam mı? Senin oğlun korkak, asker olamıyor diye benim de olamayacağımı söylüyorsunuz kıskançlarrrr" diyen Nevra son hız tekrar içeri kaçtı. Hazal şu an ne kadar sırıtmak istese de yapamıyordu bunu. Bu kız gerçekten git gide fena oluyordu. Zeki olduğu gibi dilliydi de. Dayak da etki etmiyordu.

"Şu hareketlere bak kesin yanlış kararlar alıp başına bela açar bu kız." dedi ayça giden kızın arkasından bakarken.

"En azından alkolik bir koca seçmeyecegini, onca sene okumuş olmasına rağmen sırf kocası istiyor diye evde boş oturmayı tercih etmeyeceği kesin. Ayrıca kızımı döveceğime dizimi dövmeyi tercih ederim. Zira dayak bir çözüm olsaydı, annenden her gün bir torba dayak yiyen kız kardeşin kocaya kaçmazdı." Diye lafı yapıştırdı komşusuna Hazal. Karşısındaki kadın kızarmıştı sinirden. Tam ağzını açıp konuşacaktı ki Hazal lafı ağzına tıktı.

"son olarak, hakkında atıp tuttuğun kız bir çocuk. Yirmi altı, otuz altı yaşında değil, sadece ALTI yaşında. Onun şu anki tek seçim derdi izleyeceği çizgi filmi. İyi günler." Diyerek kapıyı kadının suratına kapattı Hazal.

"yılana bak ya. Yok yanlış seçimmiş de yok yanlış yolmuş da... Yolumuz da seçimimiz de bizden başka herkese dert olmuş." Hazal ayağındaki terliklerden birini çıkarıp eline aldı ve salona yöneldi.

LAÇİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin