RE 6 - Mandi Kolam

5.4K 36 0
                                    

Tengah hari keesokan harinya, aku menunggu Clara di tempat yang dijanjikan. Dia melambai sambil berjalan ke arahku dengan memakai t-shirt dan seluar pendek jeans sahaja.

Sambil berjalan kaki ke apartment, Clara melihat dahiku serta menyentuhnya. Lalu berkata, “tinggal sikit lagi nak betul-betul sembuh”.

Aku hanya tersenyum lalu mengusiknya, “pegang dahi je? Peganglah tangan terus”.

Tanpa berkata apa-apa, Clara terus memegang tanganku sewaktu menyeberangi jalan di hadapan apartment. Aku mengambil peluang tersebut dengan tidak melepaskan kembali tangannya sehinggalah kami tiba di hadapan pintu apartment.

Apartment ini tidak secanggih seperti suatu ketika nanti, yang mana boleh menggunakan kad access. Tetapi, inilah satu-satunya apartment mewah di pekan ini. Tambahan pula bapa Bernard telah mengubahsuaikannya dengan menambah kolam renang.

Kchak!

Aku membuka pintu sebaik sahaja membuka kuncinya. Apartment studio yang agak luas, bapa Bernard mengubah suai menambah kolam renang yang tidak begitu besar. Tetapi boleh dikatakan puas juga jika berenang seorang diri.

“Wow...ni first time saya dapat masuk apartment ni,” beritahu Clara sambil matanya bersinar-sinar melihat hiasan ruangan dalaman.

“Kita dua pun dah peluh-peluh jalan bawah panas tadi, jom terus mandi,” aku mempelawa Clara sambil menarik tangannya.

Tanpa membuang masa, kami berdua menanggalkan pakaian masing-masing. Clara memakai bikini di dalam t-shirt dan seluar pendek yang dipakainya tadi. Manakala, aku pula sengaja memakai boxer yang telah longgar bagi tujuan murniku nanti.

“Wow...baru saya tahu badan you...” Clara teruja menyentuh six pack pada perutku serta merasai dadaku yang rata serta bidang.

“Saya pun baru tahun badan Clara,” sengaja aku mengusiknya sambil cuba mengintai di sebalik bikini branya.

Clara segera menutup dadanya, sambil tersenyum dia berkata, “you hari ni banyak hansap aaa. Cakap dalam phone macam baik saja”.

Setelah membasahkan badan di bawah air pancuran, kami sama-sama masuk ke dalam kolam. Pada awalnya kami sama-sama berenang merentasi kolam berulang-ulang kali.

Seterusnya kami bermain bola yang dijumpai di tepi kolam. Sedang seronok berebut bola, boxerku terlucut sehinggakan zakarku menyentuh punggung Clara sewaktu berebut bola.

“Haiyaa...apa tu?” tanya Clara sambil tangannya meraba batang zakarku.

“Aiyoo...hansap ni. Kenapa you buka seluar?” tanya Clara sambil memukul badanku.

Aku segera berenang mengambil boxerku yang terapung tidak jauh dariku. Lalu menerangkan kepadanya yang getah pinggang boxer itu sudah longgar. Seterusnya aku melakukan demo bagaimana seluar itu senang sahaja terlucut.

Ketika melompat, zakarku terkeluar dari air. Menyebabkan Clara tersipu-sipu malu sambil tergelak kecil.

“Tak payahlah pakai seluar itu lagi,” kata Clara.

Mendengar kata Clara, aku terus melucutkan boxerku, lalu mencampakkannya di tepi kolam.

“Haiyaaa...saya cakap, lain kali tak mau pakai lagi itu seluar. Bukan sekarang maaa...” terangnya.

“Ohh...cakaplah betul-betul. Tak apalah, seluar pun sudah jauh. Kita sambung main bola saja,” cadangku.

Clara bagaikan tidak kisah dengan cadanganku terus sambung bermain bola. Sedangkan zakarku menyentuh tubuhnya sewaktu kami berebut-rebut.

RE: Semula - A New Beginning... [Complete]Where stories live. Discover now