RE 2 - Sekolah Bahagian 1

5.7K 36 2
                                    

Telah hampir dua bulan aku kembali, aku konsisten melakukan senaman di dalam bilik. Badanku kini mula menunjukkan kesan senaman tersebut tanpa disedari sesiapa.

Pak Lang mula menegurku, “kenapa kau nampak macam dah kurus sikit? Jangan cakap yang aku tak cukup bagi kau makan pulak”.

Lemak di tubuhku mula menyusut hasil daripada senaman-senaman yang aku lakukan. Otot-ototku mula mengeras. Tentulah lebih baik lagi jika aku mendapat protein yang cukup. Tetapi, ini sudah memadai buat masa ini.

Pada awal-awal dahulu, aku agak takut untuk tidur malam. Takut aku akan kembali semula ke masa hadapan. Adakalanya aku bermimpi ngeri yang aku kembali berjalan menggunakan tongkat.

Tetapi kini, aku benar-benar pasti yang aku telah pun kembali ke masa lalu. Ini merupakan realiti baharu buatku, sekali lagi berjalan kaki ke sekolah.

“Kau jangan nak jalan rapat-rapat dengan kitorang ye,” Yati memberi amaran kepadaku.

Dia cukup tidak suka sesiapa sahaja bertanyakan kaitan dirinya dengan aku. Di dalam erti kata lain, dia tidak mahu digosip denganku memandangkan dia antara gadis yang tercantik di sekolah.

Namun, dia tertewas dengan pujukan teman lelakinya nanti sehinggakan perawannya diambil. Seterusnya dikongsikan pula bersama beberapa orang lelaki yang lain. Oleh kerana aku tidak suka berkongsi, aku perlu memastikan akulah lelaki pertama yang terlebih dahulu merasai tubuhnya.

Seperti biasa, bagaikan ada satu perasaan menyelubungiku sebaik sahaja melangkah masuk ke dalam sekolah. Aku masih tidak dapat membiasakan diri biarpun sudah hampir dua bulan menghadirkan diri ke sekolah.

Shit!

Aku segera menyembunyikan diri di sebalik kereta guru. Dadaku berdebar-debar, dahiku mula berpeluh-peluh.

Damn! Tak sangka aku akan terserempak dengan dia seawal ni,’ kataku di dalam hati.

Azura, perempuan yang telah menghancurkan hidupku dahulu dan juga merupakan cinta pertamaku. Pada awalnya, seperti tidak ada apa-apa yang ganjil pada dirinya. Dia awal-awal lagi mengakui yang dia sudah tidak mempunyai dara, jadi tidak ada masalah baginya untuk memberikan aku merasai seks pertama.

Masalah timbul sewaktu aku sudah bekerja, dia hadir semula di dalam hidupku dan mengajakku mengadakan hubungan seks. Disebabkan aku masih terkenangkan hubungan kami sewaktu di zaman sekolah dahulu, aku terjerat di dalam perangkapnya.

Dia mendakwa aku telah membuatkannya mengandung. Aku tidak dapat membela diriku kerana abangnya seorang peguam terkenal. Terpaksalah aku berkahwin dengannya bagi menutup malu keluarga.

Sebaik sahaja bayi dilahirkan, aku sekali lagi dikejutkan dengan dakwaan yang aku telah melafazkan cerai kepadanya. Abangnya juga bekerjasama bersama kawannya di dalam kes tersebut. Akhirnya aku pula yang perlu membayar nafkah kepada bayi yang aku tidak pasti sama ada dia benar-benar anak kandungku.

‘Dasar perempuan psiko! Kalau ikut hati, nak je aku fuck kau lepas tu tinggalkan kau macam sampah. Tapi, aku risau apa yang perempuan gila tu akan buat selepas itu,’ kataku di dalam hati.

Tiba-tiba bahuku dicuit dari belakang. Suara wanita menegurku, “buat apa dekat kereta saya ni?”

“Oh, Cikgu Zuraida. Cikgu nampak dari bila?” tanyaku.

“Ermmm...dari awal lagi. Saya mekap dalam kereta tengok awak terintai-intai,” jawabnya sambil tersenyum manis.

Aku tersengih-sengih sambil berkata di dalam hati, “alamak, kantoilah pulak’.

“Saya memang nak cari awak sebenarnya...mari ikut saya ke bilik kaunseling,” pelawa Cikgu Zuraida.

‘Alaaa...apa pulak yang aku dah buat kali ni?’ bisik hatiku sambil mengikuti belakang Cikgu Zuraida.

RE: Semula - A New Beginning... [Complete]Where stories live. Discover now