RE 31 - Perpustakaan

2.7K 22 0
                                    

Dengan sengaja aku mengorek cipap Tisha di hadapan mereka bertiga sambil berkata, "kakak ni gatal...kalau dia tengah gatal, memang macam nilah ubatnya".

Nasib baik warna kulit Tisha agak gelap, jika tidak pasti akan kelihatan jelas pipinya kemerah-merahan sewaktu aku mengorek cipapnya di hadapan ketiga-tiga pelajar lelaki itu. Tetapi, dia tidak pula melarangku atau mahu menutup tubuhnya di hadapan mereka.

Salah seorang daripada pelajar lelaki itu tiba-tiba sahaja memicit tetek Tisha. Sekaligus dia terus memandang ke wajahku seakan-akan cuba meminta tolong, tetapi pergerakan agresif jariku pada cipapnya menyebabkan dia terus membongkokkan badannya.

Sekaligus merendahkan dadanya serta memberi peluang kepada dua lagi pelajar lelaki untuk menarik putingnya.

"Eh, dik...jomlah kita naik pergi stor. Abang pun memang nak ambil barang kat situ," pelawaku yang sudah pun terangsang semula sebaik melihat muka stim yang dipaparkan Tisha.

Sebaik sahaja masuk ke dalam bilik stor, aku terus membukakan kaki Tisha di atas meja bagi memberi peluang kepada ketiga-tiga pelajar lelaki itu untuk mempelajari anatomi tubuh perempuan.

Tanpa berkata apa-apa, salah seorang dari mereka terus menjolokkan jari hantunya ke dalam cipap Tisha.

"Bang, nak cuba masuk batang kitorang boleh?" tanya salah seorang daripada tiga pelajar lelaki itu.

"Dah ready ke nak hilang teruna?" tanyaku pula sambil tergelak kecil melihat wajah Tisha mendesah sambil memejamkan mata.

Tubuhnya kini sedang dikerjakan oleh dua orang kawan kepada lelaki tadi. Sebaik sahaja aku mengatakan boleh, dia terus menolak kedua-dua kawannya dan seterusnya memasukkan batang pelirnya.

Tisha memandang ke arahku sambil tangannya memeluk pelajar lelaki yang sedang menjoloknya. Raut wajahnya seakan tidak puas dengan saiz zakar pelajar tingkatan dua itu.

Tidak dapat bertahan lama, kawannya pula menggantikan lelaki tadi menjolok Tisha. Kali ini Tisha menyandarkan belakangnya sambil memejamkan mata, bagaikan melayan saiz zakar yang berbeza dari sebelumnya.

Tetapi, dia juga tidak mampu bertahan lama sebelum digantikan dengan kawannya yang terakhir. Kali ini cipap Tisha dihenjut dengan agak ganas sambil putingnya dihisap.

Pergerakan yang agresif sebegitu sememangnya tidak dapat bertahan lama kerana mereka bertiga baru pertama kali merasai betapa gelinya kepala zakar mereka sewaktu bergeser dengan dinding dalam faraj.

Tisha membalas budi mereka bertiga dengan membersihkan air mani pada zakar mereka menggunakan mulutnya.

Sambil Tisha tunduk membersihkan zakar mereka, zakarku pula menerjah masuk ke dalam cipapnya di dalam keadaan dia sedang menonggeng.

Sekaligus mengejutkan ketiga-tiga pelajar lelaki tadi melihat reaksi sebenar Tisha ketika dijolok. Dia merengek kuat sambil tangannya memegang zakar dua orang pelajar lelaki di kiri dan kanannya.

Erangan yang keluar dari bibir Tisha bertambah kuat lagi apabila aku menepuk punggungnya beberapa kali sambil menghentak kuat pinggulku pada punggungnya.

"Abang...ahhnnnn...lepaskan cepat..." pinta Tisha yang sudah hampir dengan klimaks.

Sekali lagi aku melepaskan spermaku di dalam farajnya. Sebagaimana pelajar-pelajar lelaki tadi, dia juga membersihkan batangku dengan mulutnya.

"Bang, kami ambil meja dengan kerusi dulu ya," kata salah seorang daripada ketiga lelaki itu meminta izin kerana mahu pulang semula ke kelas.

Seorang lagi mengucapkan terima kasih kepada aku kerana memberi mereka bertiga peluang merasai Tisha dan sekaligus menjadikan mereka lelaki dewasa.

RE: Semula - A New Beginning... [Complete]Where stories live. Discover now