RE 37 - Genting Bahagian 1

2.4K 26 0
                                    

Setelah kumpulan Hakim berpecah, aku mengambil kesempatan itu mengajak Wandi mengintai pasangan beromen di kawasan sungai.

“Macam mana, Faris? Jadi ke raya nanti?” tanya Wandi sambil meneropong pasangan sedang melakukan seks di atas batu sungai.

“Mestilah jadi...aku dah book tempat dah,” jawabku sambil menyedut air sirap.

Wandi menegurku, “eh, tak puasa...”

“Habis tu? Yang kau intai couple beromen tu?”

Dengan bersahaja Wandi mengambil air sirap di tanganku dan menyedutnya.

Lalu dia bertanya, “makan-makan tak ada?”

“Banyak cantik muka kau? Dahlah selamba sedut air sirap aku,” kataku sambil meninggikan suara.

Kalau diikutkan aku benar-benar tidak sabar hendak melepak di apartment. Di situ aku bebas mahu masak mi segera tanpa ada sesiapa yang tahu.

Tetapi hari ini Wandi mengajakku mendaki gunung untuk mengintai pasangan di sungai pula. Aku mengikutkan sahaja kerana mahu berbincang tentang projek Genting kami.

Tiba sahaja hari raya ketiga, aku bersama-sama dengan Wandi sudah sedia menunggu Noni dan kakaknya di stesen bas ekspres di tengah pekan.

Biasanya Pak Lang akan tinggal di kampung lebih dari seminggu ketika hari raya. Tetapi, kali ini dia akan tinggal lebih lama lagi kerana menjaga ayahnya.

Bapaku pula tidak dapat balik cuti pada hari raya tahun ini, jadi membuatkan aku agak bebas untuk ke Genting bersama Wandi, Noni dan Sara.

Di dalam bas, sepatutnya kami duduk bersama dengan pasangan masing-masing. Tetapi disebabkan Noni malu-malu mahu duduk di sebelah Wandi, jadi terpaksalah aku menyiku bahu Wandi setiap kali dia terlentok di bahuku.

Tiba sahaja di Genting, kami terus sahaja masuk ke dalam apartment dua bilik yang mana aku telah meminta izin daripada Bernard. Satu lagi aset yang diberikan oleh bapanya pada ulangtahun kelahirannya.

“Huishh...apartment? Aku ingatkan kau ambil hotel dua katil macam tu,” kata Wandi teruja melihat apartment tersebut.

“Gila ke? Takkan kita nak buat kerja sebelah-sebelah?” tanyaku sambil membuka kasut.

“Aku kepala sini, kau kepala sana. Okeylah tu,” jawab Wandi bersahaja.

“Eh? Selamba nampak? Sembang macam orang yang dia nak kerjakan tu tak ada sekali je?” tegur Noni sambil mencekak pinggangnya.

Sara pula gelak terbahak-bahak mendengar perbualan aku dan Wandi tadi. Geram pula aku melihat skinny jeans yang dipakai Sara, menampakkan bentuk kakinya serta bentuk punggungnya.

Tanpa membuang masa, aku terus menolak Sara masuk ke bilik kami sambil memerli Noni, “dah okey, kan? Jangan ngada-ngada nak malu-malu lagi. Dah tau datang sini nak beromen, malu-malu kucing, heh!”

“Hey! Akak! Tengoklah Faris ni!” adu Noni dengan suara mengada-ngadanya.

“Yelah, akak bukan nak tengok je Faris dalam bilik ni nanti,” jawab Sara sambil mengenyitkan matanya.

Sebaik sahaja Sara merebahkan badannya di atas katil, aku terus baring di sebelahnya sambil menyelak baju dan branya.

Tanpa membuang masa, aku mula menghisap putingnya serta membuka butang serta zip seluarnya.

“Eh? Tak nak kenal-kenal dulu? Terus main je?” tegur Sara sambil tersenyum.

“Dah sembang-sembang dalam phone, nak kenal-kenal macam mana lagi?” aku bertanya sambil menyelukkan tanganku ke dalam seluar dalamnya.

RE: Semula - A New Beginning... [Complete]Where stories live. Discover now