Pada petang itu pula acara berlari merentas hutan kecil serta mendaki bukit secara beramai-ramai. Hanya mereka yang mempunyai masalah kesihatan seperti asma sahaja yang dikecualikan.
"Penat gila, sial!" rungut Wandi setelah menanggalkan t-shirtnya yang dibasahi peluhnya sambil duduk di hadapan khemah.
"Jauh gila kita kena lari...eh, kau kenapa nampak relaks je, Faris?" tanya seorang lagi rakan sekhemah aku dan Wandi.
Aku hanya tersenyum sahaja kepada mereka berdua, lalu berjalan pergi sambil membawa tuala di bahu.
"Woi, tak jawab soalan...kau mandi awal-awal buat apa? Ramai orang kat tandas sekarang ni!" panggil Wandi.
Ketika ini tidak ada sesiapa lagi di dewan. Segala-galanya telah dikemas sebelum acara larian tadi. Aku antara yang memegang kunci dewan tersebut selain daripada Cikgu Anita, selaku guru yang bertugas.
Kchak...kreeeookkk
Bunyi pintu dibuka dari luar, Syira melangkah masuk serta bertanya, "dah lama tunggu?"
"Baru je... memang ada bra nampaknya akak ni," aku mengusiknya sambil bangun dan menguncikan pintu tersebut dari sebelah dalam.
Dengan bersahaja Syira membuka t-shirtnya dan berkata, "mana ada bra?"
"Amboi...bukan main lagi selamba tayang tetek?" tegurku sambil melihat dan menyentuh payudaranya jenis bell-shaped.
"Dah nak mandi, kan? Takkanlah mandi pakai baju? Tak payah nak buat-buat terkejut sangatlah. Dah selalu raba tetek akak, SMS lucah lagi malam-malam. Nak berlakon innocent pulak" balas Syira sambil membuka seluar tracksuit berserta dengan seluar dalamnya.
Aku mengamati tubuh Syira yang terdedah tanpa seurat benang di hadapanku. Sementara itu, dia hanya tersenyum sahaja mengetahui aku sedang menikmati keindahan tubuhnya.
"Jomlah mandi. Nanti lambat pulak nak makan malam," pelawa Syira sambil menghulurkan tangannya.
Aku menyambut tangan Syira setelah menanggalkan kesemua pakaianku. Tetapi, dia tiba-tiba menolak tanganku ke tepi.
"Bukan tanganlah...yang ni," tangan Syira terus menyambar batangku, lalu menariknya bagi memimpinku berjalan ke dalam tandas.
Kami bersama-sama menyiram badan menggunakan air di dalam baldi besar yang disediakan di dalam tandas tersebut menggunakan gayung.
"Kenapa ada baldi besar ni dengan gayung? Faris bawak ke?" tanya Syira.
"Tak juga...tapi, sebelum program ni memang tak ada. Semalam tiba-tiba ada," beritahuku sambil menggesel-geselkan batangku pada alur cipapnya.
"Sekejap..." Syira menarik tanganku ke luar tandas sambil air dari tubuh kami berdua menitik-nitik ke lantai.
"Asyik geli-geli je...mana boleh macam ni," bebelnya mengajakku ke tangga di belakang pentas.
Dia membuka kakinya mempelawaku memasukkan batang ke dalam cipapnya. Aku terus mendekatkan bibirku pada bibirnya, tetapi dia telah menghalang bibirku dengan tapak tangannya.
"No feeling, just fuck. Ok?" katanya.
Satu tawaran yang lumayan, sebaik sahaja aku memeriksa cipapnya dengan jariku. Aku terus sahaja merodok masuk zakarku sambil melihat Syira mendongakkan kepalanya dengan mata yang terpejam.
Perlahan-lahan dia mendesah, "aaaaaahhhhhhh..." sewaktu menerima zakarku masuk sepenuhnya ke dalam farajnya.
Aku mula menghayunkan pinggulku ke depan dan ke belakang secara perlahan-lahan sambil menghisap putingnya.
YOU ARE READING
RE: Semula - A New Beginning... [Complete]
Short StoryApakah yang anda akan lakukan sekiranya suatu hari anda kembali ke masa lampau? Apa yang akan anda ubah? Faris sering bercerita tentang masa mudanya kepada pekerja-pekerja perubatan dan juga kepada sukarelawan yang menjaganya. Kekesalannya di atas...