RE 25 - Cinta Terhalang

2.6K 24 2
                                    

Ieka tidak memberikan peluang kepadaku, dia meneruskan pergerakan kepalanya mengulum zakarku sehingga aku terpancut pada mukanya.

Ledakan air maniku sememangnya agak kuat kali ini kerana telah agak lama terkumpul.

"Habis spek mata akak..." ucap Ieka sambil mengelap cermin mata pada tudungnya.

Kini Mel mula meminta sesuatu dari kami, "bro...gua nak jilat pepek awek lu boleh tak? Gua geramlah tengok dari tadi".

Aku bertanyakan kepada Ieka, dia tersenyum seperti mahu mencubanya. Katanya tadi Mel telah mengajarkannya benda baharu, jadi dia tidak kisah sekiranya mahu merasai sesuatu yang lain pula.

Sebaik sahaja Ieka memberikan lampu hijau kepada Mel, dia terus sahaja mencangkung serta menjilat celah kangkang Ieka. Muka Ieka kembali kemerahan kerana malu dengan aku dan Mel.

Di dalam masa yang sama, dia juga turut terangsang dengan pergerakan lidah Mel pada cipapnya. Perlahan-lahan mulutnya mula mendesah sambil tangannya mencengkam lenganku.

Zakarku kembali mengeras semula, lalu aku letakkan tangan Ieka pada zakarku. Sama seperti tadi, dia tidak tahu bagaimana hendak melancapkan zakarku.

Biarpun sedang sibuk, Mel tetap mengajarkan Ieka menggunakan tangannya. Sekejap sahaja pergerakan tangan Ieka mulai lancar melancapkan zakarku.

Didorong suara lembut Ieka mendesah kesedapan, tanganku juga sedap meramas lembut payudaranya yang masih lagi terdedah. Sekali lagi aku terpancut, tetapi kali ini air maniku membasahi muka Mel.

Mel tidak berkata apa-apa sehinggalah Ieka selesai klimaks, barulah dia bangun dan berkata, "dengan muka gua sekali lu pancut, bro? Nasiblah awek lu dah bagi gua rasa cipap dia...jadi bolehlah kita kira cincai kat sini".

Ieka tergelak kecil sambil menutup mulutnya dengan tangan. Namun dia berterima kasih kepada Mel kerana mengajarkannya benda baharu.

Disebabkan hujan telah mulai reda sedikit, Ieka segera menyarungkan semula pakaiannya kerana kenderaan telah mulai banyak melalui bawah jambatan tersebut. Dia tidak mahu cipapnya dijilat orang lain pula selepas ini.

Kami berdua berbual-bual sebentar dengan Mel sebelum membuat perjalanan pulang ke pekan dan seterusnya aku menghantar Ieka pulang ke rumah.

Aku beberapa kali mengusik Ieka, "sedaplah orang tu tadi kena jilat...lepas ni saya nak jugak tau".

Ieka hanya tersenyum malu dan mencubitku sahaja. Menandakan yang dia tidak kisah sekiranya aku mahu menjilat cipapnya selepas ini.

Sebaik sahaja kami tiba di perhentian bas di mana aku biasa menghantar Ieka pulang, bapanya telah menantikan kami di perhentian bas tersebut sambil mencekak pinggang.

Aku segera melihat jam, waktu masih awal lagi dari kebiasaan aku menghantar Ieka pulang kerja. Bapanya mula meninggikan suara menyuruh Ieka lekas berjalan pulang ke rumah.

Kini sasaran bapanya beralih kepadaku yang telah membawa anak daranya keluar tanpa pengetahuannya. Dia cuba menamparku, tetapi tangannya itu berjaya dihalang olehku.

Ketika ini jelas di dalam pandanganku, harapanku untuk menjadi menantu kepada lelaki di hadapanku ini telah pun menjadi semakin tipis.

"Oh, kau melawan ye?" ujar bapa Ieka.

"Saya ni bukan tunggul kayu yang pak cik boleh buat sesuka hati je," balasku.

"Bukan tunggul kayu? Habis tu, kau ingat aku ni apa? Tunggul kayu? Bawak anak aku keluar naik motor, ikut suka hati kau je!"

"Kalau saya minta izin elok-elok pada pak cik, pak cik akan izinkan ke kami berdua keluar?"

Dia tidak menjawab pertanyaanku tadi, sebaliknya dia memberi amaran, "aku tak nak kau dekat lagi dengan anak aku lagi lepas ni! Aku nekad nak kahwinkan dia dengan anak DO (district officer)".

RE: Semula - A New Beginning... [Complete]Where stories live. Discover now