Di dalam masa yang sama, tanganku terus memegang kemas pergelangan tangan Amani bagi menghalangnya daripada melarikan diri.
Aku terus bertanya, “haaa...mana mau lari?”
“Tadi kan kau dah rasa kakak aku?” balasnya sambil cuba melepaskan pergelangan tangannya.
Mukanya sedikit kemerah-merahan sambil badannya ditundukkan sedikit supaya aku tidak perasankan cipapnya sedang berdenyut-denyut meminta batang.
“Dah stim tu sini jelah...serah je diri kau kat aku. Kau nak aku buat posisi apa hari ni?” tanyaku sambil menarik badannya rapat dengan badanku.
Perlahan sahaja Amani menjawab, “doggy...”
Tidak mahu menghampakan permintaan Amani, aku terus sahaja memasukkan zakarku ke dalam cipapnya yang telah sedia basah di dalam posisi dimintanya. Kini erangan suara Amani pula memecah kesunyian rumah apartment.
“Nngh, emhhh...” biarpun dia cuba menutup mulutnya, tetapi desahan tersebut tetap juga keluar dari mulutnya.
Aku sememangnya agak geram dengan Amani yang selalu sahaja mengusik dan bergurau kasar denganku di sekolah sejak akhir-akhir ini.
Pernah juga dia dengan sengaja meramas zakarku dari luar seluar ketika berselisih di tangga. Mujur Alina tidak perasan kelakuan tangan nakalnya melakukan kerja.
Amani terkejut tiba-tiba sahaja kedua-dua kakinya dirangkul ke atas, lalu aku terus sahaja berdiri tegak di dalam keadaan kedua kakinya terkangkang besar.
“Faris...aahnnn...tak nak macam ni...ummhh...malulah,” rayu Amani sambil menerima hentakan dari pinggulku.
Kedua-dua tangannya agak menggeletar kerana cuba menahan bahagian bawah tubuhnya yang tidak mencecah sofa.
Aku tidak menghiraukan rayuannya dan meneruskan sahaja dayunganku sebelum menolak tubuh Amani melekap pada kaca pintu sliding.
Di sebalik kaca pintu sliding, terdapat pembinaan yang sedang berlangsung bersebelahan dengan bangunan apartment itu.
Di luar beranda itu pula terdapat beberapa pekerja Bangladesh sedang melakukan kerja.
Amani terus berkata, “Faris...nanti diorang nampak badan aku”
Aku sengaja mengusiknya, “kenapa? Kau malu ke suka?”
“Aaahh...Faris, kau janganlah! Ahhhh! Auhh...aku tak nak diorang tengok!” Amani menderamkan suaranya sebagai tanda yang dia geram denganku.
Dia tidak tahu yang cermin pada pintu beranda itu sebenarnya telah ditinted, jadi pekerja-pekerja itu tidak nampak apa yang sedang dilakukan kami sejak dari awal tadi lagi.
Biarpun dia mengatakan dia malu dilihat pekerja-pekerja binaaan, tetapi sepasang matanya tetap terpaku melihat mereka yang sedang melakukan kerja.
Di dalam masa yang sama, air dari cipapnya pula semakin banyak. Sehinggakan pangkal zakarku berlecak teruk kerana airnya mula mengalir keluar sedikit demi sedikit.
Seperti yang dijangka, Amani terus sahaja klimaks diikuti dengan zakarku. Kaki Amani terus sahaja lemah dan tidak berdaya. Jadi dia memintaku mendukungnya dan meletakkannya di sebelah Alina.
Sejurus selepas aku meletakkan dia di sebelah Alina, dia terus terlelap sama seperti kakaknya.
Oleh kerana kepenatan mendukung Amani tadi, aku terus sahaja melabuhkan punggungku di tepi tilam sambil kedua tanganku meraba-raba punggung mereka berdua.
“Aku nak kena balik awal hari ni. Nanti kau pastikan diorang sampai rumah, tau,” pesan Salwa sebaik sahaja mengenakan pakaiannya semula.
“Eh? Kau tak nak tunggu diorang, lepas tu gerak sekali ke?” tanyaku sambil menangkap pergelangan tangannya.
YOU ARE READING
RE: Semula - A New Beginning... [Complete]
Historia CortaApakah yang anda akan lakukan sekiranya suatu hari anda kembali ke masa lampau? Apa yang akan anda ubah? Faris sering bercerita tentang masa mudanya kepada pekerja-pekerja perubatan dan juga kepada sukarelawan yang menjaganya. Kekesalannya di atas...