RE 33 - Salwa Bahagian 2

2.4K 25 2
                                    

Aku turut ikut sama bermain air hujan dengannya, kami berpelukan bogel bagaikan waktu terhenti untuk kami. Hujan pula bertambah lebat, bagaikan tidak ada tanda-tanda mahu berhenti.

Kami boleh mendengar nafas masing-masing sewaktu berpelukan rapat. Hidung kami bertemu, lalu aku terus menemukan bibir kami sambil dia mengunci jari-jemariku dengan kedua-dua tangannya.

Seterusnya aku mengucup lehernya sambil dia merapatkan kepalanya dengan tubuhku. Matanya dipejamkan lalu dia melepaskan pegangan jariku tadi serta memeluk rapat tubuhku.

Bibirku meneruskan perjalanannya mengucup payudara Salwa serta menghisap putingnya. Jariku pula nakal mengorek cipapnya sehinggakan dia mengepitkan tanganku di antara kedua pahanya.

"Aahhh...Faris...betul ke kau nak aku jugak?" tanya Salwa di telingaku.

"Kalau kau tak percaya, bagi jelah aku jolok kau sekarang," jawabku bersahaja.

Sebaik mendengar jawapanku tadi, dia terus meletakkan punggungnya pada anak tangga yang menghubungkan rumah dengan ruang terbuka itu. Dia membukakan kedua-dua kakinya seakan-akan menjemput zakarku untuk masuk ke dalam farajnya.

Tanpa membuang masa, aku terus mendekatkan batangku dan menggeselkannya pada bibir faraj Salwa. Pintu farajnya sudah basah berlendir, sudah bersedia untuk menerima zakarku.

Ditambah dengan wajah stim Salwa serta erangannya sewaktu kepala zakarku melanggar klitorisnya, hatiku serentak berkata, 'ahh...geramnya aku nak jolok awek body papan depan aku ni'.

Tangan Salwa tiba-tiba menahan badanku, dia berkata, "aku...tak boleh tahan lama macam perempuan-perempuan lain".

Pada awalnya aku tidak faham apa maksud Salwa. Tetapi sewaktu aku mula menghenjut tubuhnya, barulah aku tahu yang dia jenis yang cepat orgasme. Tidak sama seperti staminanya yang luar biasa.

"Ahnnn...ahhh...uhhh...uhmm...Faris...belum lagi ke? Auhh...hngg..." tanya Salwa sambil memeluk rapat badanku.

Aku telah mendengar dia sudah beberapa mengerang kuat, kakinya juga telah beberapa kali diluruskan dan adakalanya memeluk kuat belakang badanku.

Satu rasa yang luar biasa, membuatkan aku rasa seperti mahu membulinya untuk orgasme beberapa kali lagi.

"Kau jangan nak buli aku...aughh...aku tau apa...aaaahhh...makna muka kau tu...hnggg..." ujar Salwa sambil menepuk-nepuk lenganku.

Sambil melemparkan senyuman kepadanya, akhirnya aku melakukan kayuhan laju sambil diiringi dengan erangan yang kuat dari bibir Salwa.

Kaki Salwa menggeletar kuat sewaktu aku menekan zakarku sedalamnya serta memancutkan air maniku. Aku menatap wajah Salwa yang masih mengerutkan dahinya sambil matanya terpejam rapat.

Sebaik sahaja aku mengeluarkan zakarku, Salwa terus menutup cipap menggunakan tangannya sambil berkata, "dah...dah...kau buli aku teruk tadi. Jangan nak mintak second round".

Kata-katanya bersama gayanya yang comel dan seksi itu terus membuatkan zakarku mencanak semula. Di dalam masa yang sama aku terus merayunya sambil meraba-raba teteknya.

Zakarku pula aku tekankan pada tangannya yang sedang menutup lubang cipapnya. Nafsuku seakan mengganas melihat dia cuba mempertahankan cipapnya.

"Aku tolong lancapkan kau, boleh?" rayu Salwa sambil tangannya meraba dadaku.

Aku terpaksa akur dan bangun dari menindih tubuhnya. Salwa terus mengambil beg plastik berisi sabun yang biasa disimpan di dalam begnya. Setelah dia mengumpulkan buih, dia terus sahaja melancapkan zakarku.

Tangannya laju sahaja meluncur menarik dari pangkal ke kepala zakarku. Adakalanya, dia mengusikku dengan menenyehkan tapak tangannya pada kepala zakarku. Tetapi, apabila aku membalas dengan menepuk punggungnya, dia terus menggigit lenganku kerana belakang badan serta bahagian bawahnya masih lagi sensitif.

Sedang kami bergurau-gurau serta bercium mulut, tiba-tiba muncul dua orang remaja perempuan di dalam rumah kuarters tinggal tersebut.

Jika dilihat daripada t-shirt sukan yang dipakai mereka berdua, mereka dari sekolah menengah di hujung pekan sana. Lebih jauh dari sekolah Clara.

"Alamak, ada couple tengah projek," kata salah seorang daripada mereka dengan nada perlahan.

"Macam mana? Nak tukar kuarters lain atap dia bocor, tak macam yang ni..." balas kawannya, juga di dalam nada yang perlahan.

"Tak apa, dik...lepak je sini. Duduk sini, sana tu gelap sangat," pelawa Salwa sambil tangannya masih lagi melancapkan batangku.

Beginilah perangai sebenar Salwa sebelum dia menjadi teman wanita Hakim dahulu. Dia sememangnya agak nakal bila berhadapan dengan perempuan yang agak malu-malu. Tambahan pula yang lebih muda darinya.

Kedua-dua remaja perempuan itu duduk di atas kerusi kayu panjang yang ditinggalkan di dalam rumah tersebut. Mata mereka cuba mengelak dari memandang zakarku. Tetapi oleh kerana rasa ingin tahu, membuatkan mata mereka menjeling zakarku dari masa ke semasa.

"Kau suka kan perempuan tengok batang kau? Lagi-lagi pulak lebih daripada sorang," bisik Salwa di telingaku.

Tanpa segan silu Salwa mencium bibirku di hadapan kedua-dua remaja tersebut sambil membiarkan tanganku meraba-raba buah dadanya. Kali ini aku perasan yang mata kedua-dua gadis tersebut terpaku melihat aksi kami berdua.

Aku dengan sengaja menarik tubuh Salwa mengenai air hujan semula, di dalam masa yang sama mencuci buih sabun pada zakarku. Melihat batangku tidak selicin tadi, Salwa menolakku duduk di sebelah salah seorang remaja perempuan tadi.

Tanpa menghiraukan kedua gadis tersebut, Salwa terus sahaja mengulum zakarku sambil dilihat mereka berdua. Kedua-dua gadis itu senyap sahaja melihat aksi dan gaya yang dilakukan oleh Salwa.

Tanganku pula mengambil kesempatan itu dengan meraba-raba punggung gadis di sebelahku. Dia terkejut, tetapi dia tidak pula menjerit atau memberitahu kawannya.

Semakin laju pergerakan kepala Salwa, semakin kuat aku meramas punggung gadis di sebelahku. Sebaik sahaja Salwa mengeluarkan batangku dari mulutnya, aku terus terpancut sambil diperhatikan Salwa dan kedua gadis itu.

Mata Salwa memandangku seperti puas dengan apa yang dilakukannya tadi. Manakala salah seorang remaja perempuan tadi cepat-cepat menarik kawannya di sebelahku sebaik sahaja perasan hujan sudah pun reda.

Selepas mereka berdua pergi meninggalkan kami, aku dan Salwa menyarungkan semula pakaian kami dan berjalan pulang sebaik sahaja hujan benar-benar berhenti. Dia sempat melemparkan senyuman kepadaku sebelum memasuki pagar rumahnya.

"Lambat kau balik?" tanya Pak Lang sambil menghisap rokoknya di hadapan pintu.

"Hujan lebat...kenalah tunggu berhenti. Kalau tak, habis basah buku-buku dalam beg ni nanti," aku memberi alasan.

Pak Lang seperti tidak mempedulikan alasan yang kuberikan tadi. Dia terus berkata, "aku tadi ada terjumpa dengan anak supervisor aku, dia kata markah kau dah merosot sebab gatal kejar betina!"

Aku tersentak Pak Lang mengeraskan suaranya secara tiba-tiba. Anak supervisor Pak Lang itu adalah orang yang sama mahu menumbukku di sekolah tadi, iaitu Hakim.

"Haiihhh...dia tu bukannya satu kelas dengan Faris," aku mengeluh sambil mengeluarkan sesuatu dari dalam beg sekolah.

Aku menghulurkan kad laporan pelajar kepada Pak Lang sambil bertanya, "takkan lagi percaya cakap orang luar daripada anak saudara sendiri?"

Pak Lang terdiam sambil matanya melihat sendiri keputusan di dalam kad laporan pelajar di tangannya.

Sambil berjalan ke bilik, hatiku bagaikan terbakar dengan apa yang cuba dilakukan Hakim. Pada awalnya, aku mahu membiarkan segala-galanya berjalan mengikut apa yang aku ingat dahulu.

Oleh kerana dia terlebih dahulu menjolok sarang tebuan, terpaksalah aku membalasnya dengan memporak-perandakan hidup dia dan kawan-kawannya.

RE: Semula - A New Beginning... [Complete]Where stories live. Discover now