RE 24 - Mel

2.4K 22 1
                                    

Bezanya kali ini lidah kami pula yang bertaut, Ieka hanya mengikut sahaja pergerakan lidahku memandangkan dia tidak mempunyai pengalaman sepertiku.

Tubuh badan kami berdua semakin panas, aku mencium lehernya di atas tudung yang dipakainya bagi mengambil bau saki-baki minyak wangi yang dipakainya yang telah bercampur dengan bau peluhnya.

Lalu aku mencium atas dadanya sebelum bibirku bertemu dengan buah dadanya dan seterusnya menghisap putingnya. Kedua-dua tangan Ieka memeluk kepalaku sambil matanya memerhatikan sekeliling kami.

Hujan masih lagi lebat, kenderaan sekali-sekala sahaja melintasi bawah jambatan itu. Nafas Ieka semakin berat bersama desahannya di telingaku.

Tiba dia meletakkan telapak tangannya di atas dadaku dan berkata, "Faris, nak macam tadi..."

Belum sempat aku bertanya yang mana satu, tangannya sendiri yang meletakkan tanganku di celah kangkangnya. Kali ini aku dapat menggentel kelentitnya tanpa ada apa-apa lapisan pakaian.

"Ahhh...hnnhhh...Faris..." Ieka mendesah sambil menyebut namaku.

Lalu dia menggeselkan mukanya pada mukaku sambil sengaja mendesah manja di telingaku. Aku melihat mulutnya, adakalanya dia mulutnya terbuka sahaja dan adakalanya dia menggigit manja bibirnya.

Apa yang pasti, dia benar-benar melayan pergerakan jariku di celah kangkangnya sehinggakan matanya dipejamkan rapat. Dia bagaikan tidak perasan aku telah meletakkan tangannya pada zakarku.

Tidak lama kemudian barulah dia berkata, "Faris...akak tak tahu nak sedapkan Faris punya..."

Matanya kini kembali memandang ke arah zakarku sambil tangannya memegang awkward zakarku.

Aku memujuknya, "tak apa...nanti-nantikan boleh belajar?"

Ieka tersenyum memandang mataku sebelum mencium bibirku. Kali ini dia pula yang memasukkan lidahnya ke dalam mulutku sebagaimana yang dilakukanku tadi.

Sedang kami berdua asyik melayan kenikmatan sambil berkongsi kehangatan tubuh badan masing-masing, tiba-tiba kedengaran bunyi motosikal yang datangnya dari arah bertentangan berhenti di bawah jambatan itu.

Dung...dung...dung...dung

Ieka terus memeluk erat tubuhku, dia tidak sempat untuk menyarungkan kembali pakaiannya. Hanya mampu menyembunyikan sahaja badannya di sebalik tubuhku.

Sebaik sahaja enjin motosikal dimatikan, aku mendengar suara perempuan berkata dengan lantang, "tulah lu...gua dah cakap hujan belum nak berhenti lagi. Kan dah sangkut tengah-tengah jalan tadi? Lu bawak motor melawan arus tadi, tak takut mati ke?"

Pasangan itu masih tidak menyedari keadaan kami berdua lagi kerana sedang sibuk bertelagah. Tiada apa yang dapat dikatakan teman lelakinya, hanya mendengar sahaja teman wanitanya membebel serta meninggikan suara.

Tidak lama kemudian gadis itu tiba-tiba menegurku, "bro...lu tengah kencing ke? Lu jangan macam-macam...gua tak suka tempat ni bau hancing. Pergi kencing kat longkang sanalah!"

Ketika ini seluarku terlucut sehingga ke paras lutut, punggungku terdedah duduk di atas seat motosikal. Mungkin pada pandangannya itulah yang paling logik sekali jika dilihat dari belakangku.

Di dalam masa yang sama, dada kami berdua semakin berdebar-debar sambil di dalam hatiku bertanya, 'apa yang aku boleh buat tengah-tengah macam ni? Takkan aku nak pecut motor bawak Ieka bogel macam tu je?'

"Bro, lu pekak ke?" tanya gadis itu sambil melangkah menghampiri kami.

'Ah...masaklah macam ni. Apa kitorang nak buat ni?' tanyaku lagi di dalam hati.

RE: Semula - A New Beginning... [Complete]Where stories live. Discover now