Tuk...tuk!
Setelah mengetuk pintu, aku terus memanggil, "cikgu...oohhh...cikgu. Cikgu dah ready ke? Hehe".
"Masuk jelah...kunci pintu tu lepas awak masuk," pelawa Cikgu Zuraida.
Sebaik sahaja aku menguncikan pintu, Cikgu Zuraida berjalan ke arahku dari dalam bilik stor yang terkandung fail-fail pelajar yang pernah datang kaunseling.
"Duduklah," pelawa Cikgu Zuraida.
Setelah kami sama-sama duduk di atas sofa, cikgu bertanya, "jadi...apa sebenarnya yang buat awak berubah sampai boleh jadi pelajar cemerlang".
"Eh? Bukan patut lain ke rancangan kita?" tanyaku hairan.
"Tu bila dah siap nantilah...kan sepatutnya ada kaunseling juga?" jawap Cikgu Zuraida.
Aku terus tersenyum sinis dan bertanya, "memang...tapi, sepatutnya dalam keadaan macam mana ye?".
"Huh, ingatlah pulak," dengus cikgu sambil menghentakkan kakinya ketika bangun.
Cikgu Zuraida mula membuka butang serta zip kain baru kurungnya. Sebaik sahaja dia melepaskan pegangan tangannya pada kain tersebut, kain itu laju sahaja terlucut tanpa tersangkut dahulu pada mana-mana bahagian di tubuhnya.
Seterusnya, dia meminta aku membukakan zip di belakang baju kurungnya. Nafasku mula kencang sebaik melihat tali belakang bra berwarna merah, serta belakang tubuh cikgu yang kuning langsat itu. Membuka zip tersebut sudah bagaikan sedang membuka bungkusan hadiah.
Cikgu membuka tudungnya di hadapanku sebelum membuka baju kurungnya yang agak ketat sedikit.
"Cikgu, boleh tak pakai tudung masa kaunseling? Nampak profesional sikit," cadangku.
"Eh, mengada...tadi suruh saya bogel," balas Cikgu Zuraida sambil membuka branya.
Seluar dalam berwarna merah yang mempunyai lace serta bahagian-bahagian yang jarang itu menyerlahkan lagi keseksian punggung cikgu. Aku geram terus memegang punggungnya.
"Nak bukakkan ke? Kalau awak buka, saya boleh pakai tudung sekejap macam yang awak nak," tanya cikgu.
Sewaktu dia memusingkan badannya menghadapku dan menanyakan soalan tadi, mataku hanya tertumpu pada tetek cikgu berbentuk side set. Jika dilihat dari tepi, masih berbentuk sempurna dan belum mulai jatuh lagi. Putingnya pula berwarna coklat cerah.
Cikgu Zuraida meletakkan tangannya pada daguku. Sambil mendongakkan kepalaku, dia berkata, "muka cikgu kat atas, bukan kat tetek".
"Nak tak bukakkan panties cikgu? Cikgu boleh pakai tudung balik," dia bertanyakan kembali soalannya tadi.
Tanpa membuang masa, aku terus melucutkan seluar dalam cikgu sehingga mendedahkan punggungnya yang berbentuk heart terbalik. Pinggang ramping serta punggungnya yang bulat. Aku geram terus menggigit bontot cikgu yang licin dan bulat itu.
Cikgu Zuraida terkejut, terus menegur, "hei, sabar okey...kita duduk borak-borak dulu".
Aku tidak duduk di sofa hadapan cikgu, sebaliknya aku duduk di sofa panjang, di sebelah cikgu. Nafsuku memuncak melihat tubuh bogel cikgu yang hanya memakai tudung berwarna biru.
"Okey, soalan saya tadi...apa yang mendorong awak berubah menjadi pelajar cemerlang?" tanya Cikgu Zuraida.
"Hmmm...mungkin kesedaran diri, kot? Atau motivasi yang cikgu bagi hari tu?" jawapku sambil mengusap paha cikgu.
"Eh? Tapi tu kan..."
"Satu soalan cikgu, lepas tu saya pulak yang tanya"
Cikgu Zuraida membuat muka sebelum berkata, "hah, tanyalah..."
YOU ARE READING
RE: Semula - A New Beginning... [Complete]
ContoApakah yang anda akan lakukan sekiranya suatu hari anda kembali ke masa lampau? Apa yang akan anda ubah? Faris sering bercerita tentang masa mudanya kepada pekerja-pekerja perubatan dan juga kepada sukarelawan yang menjaganya. Kekesalannya di atas...