Sekiranya pengalaman membonceng motosikal yang dbawa Rina ke Ipoh dahulu pun sudah dikira agak mengerikan. Kali ini sekali lagi aku merasa pengalaman yang sama ke Kuala Lumpur pula.
Sewaktu Rina berhenti mengisi minyak di R&R Sungai Buloh, dia menegurku, "macam mana nak main malam ni kalau awal-awal kaki dah menggeletar?"
'Eh, kurang asam minah ni...boleh pulak dia gelakkan aku?' kataku di dalam hati sambil menepuk-nepuk pahaku.
Terus aku bertanya, "jadi ke kita main malam ni? Akak pun tak bukak spender dalam legging tu?"
Rina memandang wajahku seperti mencabar keberaniannya. Dia memberikan kunci motor kepadaku sebelum ke tandas untuk membuka seluar dalamnya.
Kini legging ketat yang dipakainya itu dilihat bertambah seksi lagi dengan terselit pada celah punggung serta alur cipapnya.
Aku tersenyum berpuas hati melihat dia yang begitu bersahaja tanpa menghiraukan pandangan mata di sekitar kami.
Dia membawaku ke KLCC pada malam itu. Di dalam perjalanan, tangan nakalku meraba celah kangkangnya serta menyelukkan tangan ke dalam t-shirtnya.
Sewaktu berhenti di lampu isyarat, dia bertanya, "nak aku bukak bra jugak ke?"
"Boleh jugak," jawabku cepat sahaja.
Sekali lagi dia dengan bersahaja menanggalkan branya sambil berhenti di tepi jalan. Lalu dia menyerahkannya kepadaku sebelum meneruskan perjalanan kami ke KLCC.
Sebaik tiba di KLCC, lautan manusia membanjiri kawasan berhampiran kolam air pancut. Kesemuanya sedang melihat persembahan sambil menantikan countdown.
Agak sukar bagiku menyelit di dalam kerumunan manusia itu tanpa tanganku nakal meraba gadis-gadis di sekelilingku. Inilah masanya untuk tanganku merasai tubuh gadis-gadis yang tidak aku kenali.
Tetapi yang paling seksi di situ, tentulah Rina. Sewaktu kami sama-sama melompat dan bersorak bersama orang ramai, tanganku kembali meraba Rina tanpa menghiraukan beberapa lelaki yang perasankan tanganku yang begitu selamba meraba-raba tubuhnya.
Sewaktu berjalan menukar tempat, aku kembali meraba tubuh wanita lain. Di dalam kehidupan sebelum ini, aku memang selalu meraba perempuan di tempat orang ramai seperti di malam merdeka, pasar malam, tahun baharu ataupun di dalam pengangkutan awam.
Tetapi, risikonya memang agak tinggi untuk tanganku beraksi seperti ini sekali lagi. Dahulu mungkin aku selalu sahaja terlepas, jadi aku membuat keputusan untuk meraba Rina sahaja kerana ada beberapa orang perempuan telah pun perasan siapa merabanya tadi.
5...4...3...2...1...
Booom! Boom! Boom!!
Sebaik countdown tamat, cahaya bunga api menerangi langit malam. Mata kami semua tertumpu melihat ke atas. Tanpa disedari Rina, ketika ini bukan tanganku yang sedang meraba tubuhnya.
Aku terperasan tangan lelaki lain menyeluk masuk ke dalam t-shirt yang dipakai Rina serta meraba payudaranya. Terus sahaja aku mencengkam pergelangan tangan lelaki itu dan menolaknya dari badan Rina.
Lelaki itu pucat terus menjauhkan diri dari kami berdua. Di dalam hatiku berkata, 'kalaulah Rina perasan apa yang kau buat tadi, memang kena tumbuk terajang kau bhai...'
Kami duduk sebentar sebaik sahaja persembahan bunga api tamat bagi memberi laluan kepada orang yang berasak-asak mahu meninggalkan kawasan perkarangan KLCC.
"Sedap raba badan aku tadi?" tanya Rina sambil memegang mukaku.
Aku menganggukkan kepala sebelum menjawab, "tapi belum puas lagi...hehe".
YOU ARE READING
RE: Semula - A New Beginning... [Complete]
Short StoryApakah yang anda akan lakukan sekiranya suatu hari anda kembali ke masa lampau? Apa yang akan anda ubah? Faris sering bercerita tentang masa mudanya kepada pekerja-pekerja perubatan dan juga kepada sukarelawan yang menjaganya. Kekesalannya di atas...