"Eh? Kak, kenapa ni? Tiba-tiba hisap kote saya?" tanyaku kepada Yati.
"Hari ni result SPM keluar, akak berdebar-debar..." jawabnya.
"Nak saya temankan ke?" tanyaku lagi.
"Eh... pergi sekolahlah. Nak pontenglah tu..." perlinya.
Aku terus meraba-raba punggung Yati, lalu bertanya, "kenapa pakai seluar?"
"Akak tengah period...huhu. Dah...cepat, akak nak mandi sperm pagi ni," Yati membuat permintaan.
Pagi itu zakarku benar-benar bagaikan diperah Yati. Dia meminta aku pancut pada mukanya. Seterusnya, dia mengulum sekali lagi zakarku sehingga keras semula.
Setelah pancut dua kali di atas badannya dan sekali di dalam mulutnya, barulah dia benar-benar berpuas hati memerah air maniku keluar.
"Ada nampak Kak Yati?" tanya Nora sebaik sahaja aku keluar dari bilik.
"Saya baru je keluar bilik, kak...kalau saya nampak tu, maknanya dia kat dalam bilik sayalah," aku sengaja mengusiknya.
Usikanku menyebabkan aku menerima cubitan bertubi-tubi daripada Nora. Kemudiannya, dia meminta aku senyap kerana ayahnya ada di rumah. Sedangkan dia yang tergelak-gelak besar sambil mencubitku.
"Kak Yati dah pergi sekolah, kot? Pergi ambil result," kataku.
"Awalnya...baru ingat nak jalan sekali," rungut Nora.
"Biasalah, kak...dia mesti nervous, kan? Tahun depan akak ambil result, akak taulah," aku mengusiknya lagi.
Nora menjelirkan lidahnya kepadaku sebelum berkata, "weekkkk...tu tahun depan, exam tahun ni pun belum mula lagi. Okeylah, akak pergi sekolah dulu nak tolong cikgu. Jangan lupa sarapan".
Sebaik sahaja Nora keluar dari rumah, aku terus membuka pintu bilik bagi mengeluarkan Yati. Dia masih tidak membersihkan air mani yang telah mula mengering pada muka dan badannya. Laju sahaja dia berjalan menuju ke bilik air.
Kreeoookkkk...
"Pagi Pak Lang..." ucapku sedikit terkejut sebaik dia membukakan pintu.
Mujur Yati sempat berlari masuk ke bilik mandi. Sudahlah dia hanya berseluar pendek sahaja keluar dari bilikku. Teteknya pula terdedah begitu sahaja.
"Yati dah bangun ke?" tanya Pak Lang.
"Rasanya dia yang kat dalam bilik air tu sebab Kak Nora dah pergi sekolah dah," jawabku.
"Eloklah dia dah pergi mandi. Kamu tu jangan lambat pulak ke sekolah," pesan Pak Lang sebelum keluar melalui pintu hadapan rumah untuk menghisap rokok.
Setelah melihat Pak Lang keluar dan menutup pintu, aku segera berjalan ke hadapan pintu bilik air.
Tuk, tuk!
"Kak Yati," aku memanggilnya.
Setelah membuka sedikit pintu, Yati bertanya, "kenapa?"
Aku terus menolak daun pintu dan meluru masuk ke dalam bilik air.
"Hei, apasal ni? Nanti kantoi baru tau," marah Yati sambil mengerlingkan matanya.
Sudahlah bogel, garang pula. Dengan geram aku menarik kedua-dua putingnya sambil menjawab, "alaaa...akak mandi macam lama je? Nanti saya terlambat nak pergi sekolah".
"Ayah mana?" tanya Yati sambil cuba melepaskan putingnya.
"Pak Lang hisap rokok kat luar," jawabku sambil meletakkan kesemua pakaian yang telah kubuka ke dalam mesin basuh.
YOU ARE READING
RE: Semula - A New Beginning... [Complete]
Short StoryApakah yang anda akan lakukan sekiranya suatu hari anda kembali ke masa lampau? Apa yang akan anda ubah? Faris sering bercerita tentang masa mudanya kepada pekerja-pekerja perubatan dan juga kepada sukarelawan yang menjaganya. Kekesalannya di atas...