Biasanya, pada cuti hujung tahun aku akan ke Kuala Lumpur melawat rumah bapa dan ibuku. Tetapi, biasanya mereka tidak melayaniku dan hanya menghulurkan duit kepadaku supaya aku akan terus balik ke rumah Pak Lang.
Di dalam masa yang sama, aku melawat kawasan rumah Flat di mana dahulunya aku pernah membuat gangguan seksual kepada gadis-gadis yang berselisih denganku.
Sememangnya agak berisiko tinggi untuk kulangi sekali lagi di dalam kehidupan yang sekarang ini. Tetapi, ianya terlalu menarik untuk kuelakkan.
Aku mencari-cari mangsaku di kawasan rumah flat. Biasanya apabila mereka melihat aku mundar-mandir berhampiran tempat mereka bermain, mereka akan mengajakku bermain bersama.
“Abang nak main sama?” tanya salah seorang remaja perempuan.
Tetapi remaja perempuan itu terlalu muda bagiku, sasaranku tentulah pada seorang lagi gadis yang mungkin muda dua atau tiga tahun sahaja daripadaku. Dia tersenyum melihatku dengan pandangan mata yang masih lagi innocent dan mengenalkan namanya, Lisa.
Permainan yang dimainkan mereka, tidak ubah seperti cop tiang yang mana biasa dimainkan oleh budak-budak sekolah. Tetapi, bezanya apabila ada yang cuba menarik atau menolak ketika sama-sama merebut tiang.
Aku terus mendapat idea dengan mengambil kesempatan itu untuk menyenggol buah dada gadis yang tidak berapa jauh umurnya denganku, iaitu Lisa.
Dia juga membalas dengan menolak tubuhku jauh dari tiangnya dengan menggunakan punggung. Tanpa memikirkan yang aku ini lelaki dan apa impaknya apabila dia menolakku sebegitu.
Semakin lama, aku semakin berani untuk meramas buah dadanya ketika merebut tiang. Kami selalu berada di kedudukan terakhir kerana kawan-kawannya yang lain jauh lebih muda daripada kami berdua. Mereka juga bergerak jauh lebih cepat dari kami.
Sewaktu meramas buah dadanya, dapat aku pastikan yang dia hanya memakai camisole sahaja di dalam baju t-shirtnya.
Sebaik sahaja kawan-kawan lelaki mereka beredar untuk pergi bermain bola, inilah masanya untuk aku ke peringkat seterusnya kerana hanya tinggal aku seorang sahaja lelaki di situ.
Secara senyap-senyap aku menurunkan zip seluarku sehinggakan mereka semua ternampak kepala zakarku terkeluar semasa sedang bermain.
“Abang, burung abang terkeluar!” tegur salah seorang daripada mereka.
Mata mereka semua tertumpu kepada zakarku yang keras berdiri, lalu dengan selamba aku berkata, “alamak, sorry...zip seluar abang ni senang terturun balik, dah longgar”.
Mereka hanya berkata, “oohhh...” sahaja sambil melihat tanganku menzipkan semula seluarku.
Sekali lagi aku menurunkan zip seluarku dan berebut tiang dengan Lisa. Kali ini seperti biasa dia menolakku dengan punggungnya, aku mengambil kesempatan itu untuk mengangkat kedua kakinya dan cuba menarik dia melepaskan tiang tersebut.
Tetapi kedua-dua tangannya benar-benar memegang kuat tiang tersebut sambil tergelak besar. Aku juga tidaklah mahu menarik dia sekuat hatiku.
Aku mengambil kesempatan itu menekan batangku pada kangkangnya sambil tangan kiriku menggapai buah dadanya.
Lama-kelamaan seluar tracksuitnya pula yang semakin terlucut sehinggakan celah punggungnya terpampang di hadapanku.
Terpaksalah aku melepaskan kedua kakinya dahulu. Aku ditegur Lisa sambil tangannya memberitahu zakarku sudah terkeluar. Sekali lagi aku berlakon menyimpan zakarku di hadapan mereka.
Zakarku semakin sukar disimpan kerana sudah terlalu sedap meraba Lisa tadi. Ketika dia merebut tiang yang telah dipegangku, tangannya pula adakalanya tidak sengaja menarik batangku.
“Penatlah, weh...jom pergi main masak-masak nak tak?” cadang salah seorang daripada mereka yang sudah mula bosan dengan permainan itu.
Lisa mengajakku untuk mengikut sama, dia tidak mahu hanya dia seorang sahaja yang bermain dengan kawan-kawan yang lebih muda daripadanya sekiranya aku pergi meninggalkan dia.
Aku juga tidak mempunyai sebarang masalah untuk mengikuti mereka, kerana tempat yang dibawakan mereka itu agak strategik.
Mereka mengambil apa-apa sahaja yang ada di sekeliling tempat itu untuk dibuat bahan mereka bermain masak-masak. Seperti daun, ranting kayu, tempurung kelapa dan juga tin kosong.
Sambil melihat mereka buat-buat sibuk memasak, sekali lagi batang pelirku menjenguk keluar dari zip seluar.
“Abang punya tu asyik terkeluar je? Mari sini saya buat macam kicap,” panggil salah seorang.
Aku dengan selamba menyuakan batangku dan membiarkan dia menarik-narik batangku ibarat menuang kicap ke dalam masakannya.
Kemudian diikuti dengan kawan-kawannya, juga meniru aksi kawan mereka tadi. Hanya Lisa sahaja yang tersenyum-senyum tidak tahu mahu membuat apa-apa dengan batangku.
Melihat dia seperti tidak ada apa-apa reaksi, aku mula mengujinya dengan meleserkan batangku pada belakang badannya. Dia terus menggeliat serta menolak batangku dengan tangannya.
“Eee...abang lap abang punya dekat baju Kak Lisa,” tegur salah seorang.
“Memang macam tu ke, bang?” tanya seorang lagi ingin tahu.
Sambil zakarku masih lagi terkeluar, aku menjawab, “sebenarnya gosok kat tempat lain”.
Sebaik sahaja ramai yang bertanya kat mana? Aku terus mendukung Lisa duduk di atas ribaku sambil melucutkan seluarnya sehingga paras lutut.
Lisa terus mengerti apa yang cuba dilakukanku. Dia cuba menolakku sewaktu aku menggeselkan kepala zakarku pada alur cipapnya sebelum mula memasukkannya perlahan-lahan.
“Abang, tak naklah...sakit!” ucap Lisa sambil menolak badanku.
Tetapi disebabkan cipapnya berada di atas zakarku, semakin dia bergelut dan bergerak, zakarku dapat meneruskan perjalanannya menembusi dalam farajnya. Tambahan pula, kedua kaki Lisa sudah tidak lagi memijak kerusi batu.
“Sakit ke, kak?” tanya mereka.
Oleh kerana Lisa masih merintih menahan kesakitan, aku dengan selamba menyelak bajunya berserta camisolenya. Mendedahkan dadanya yang masih kecil lagi.
“Eeee...Kak Lisa dah ada tetek,” tegur salah seorang.
Sebaik melihat aku menghisap putingnya, mereka beramai-ramai berkata, “eeeee...eeuuuwww...”
“Ada susu tak, bang?” tanya salah seorang ingin tahu.
Ketika ini zakarku telah pun masuk sepenuhnya. Aku terus membaringkan Lisa di atas meja batu bulat di sebelahku bagi menunjukkan kepada mereka yang zakarku telah masuk ke dalam cipap Lisa.
Sambil menggoyangkan pinggulku ke depan dan ke belakang, aku menerangkan kepada mereka, “Lisa ni ada gatal kat dalam...abang punya ni tengah tolong garukanlah...”
“Tak...tak...sumpah akak punya tak gatal,” beritahu Lisa.
Tetapi kata-katanya tidak dihiraukan mereka kerana mata mereka tertarik melihat batangku yang besar dan panjang dimasukan ke dalam cipap Lisa, lalu ditarik keluar semula.
Ada yang berani menyentuh batangku yang sedang bergerak bagi merasai lendir pada anggota sulit kami berdua.
Aku tidak tahan lagi melakukan seks di tempat terbuka dengan gadis muda seperti Lisa sambil diperhatikan kawan-kawannya yang masih agak innocent.
Zakarku terus sahaja memancutkan air mani ke dalam cipap Lisa. Lalu aku kangkangkan kakinya supaya mereka boleh melihat cipapnya mengeluarkan air maniku yang banyak.
Sebaik aku melepaskan kakinya, Lisa terus menangis sambil mengepit kedua-dua kakinya. Tidak menunggu lama, aku terus sahaja beredar dari situ dan berjalan laju menuju ke stesen LRT biarpun agak jauh.
Seterusnya, aku terus sahaja ke Puduraya bagi membeli tiket bas yang akan bergerak tidak berapa lama dari masa sekarang.
Dadaku berdebar-debar kerana baru sahaja merogol Lisa sambil disaksikan oleh kawan-kawannya. Kemudiannya, melepaskan air maniku pula di dalam cipapnya. Pasti aku akan ada masalah yang lebih besar sekiranya dia mengandung.
YOU ARE READING
RE: Semula - A New Beginning... [Complete]
Historia CortaApakah yang anda akan lakukan sekiranya suatu hari anda kembali ke masa lampau? Apa yang akan anda ubah? Faris sering bercerita tentang masa mudanya kepada pekerja-pekerja perubatan dan juga kepada sukarelawan yang menjaganya. Kekesalannya di atas...