Liam:
Kolejny dzień w szkole to dzień stracony. CZŁOWIEK, KTÓRY MI PLAN WYMYŚLAŁ TO CHYBA NIGDY DO SZKOŁY NIE CHODZIŁDzień bez akcji, nic się nie dzieje w Beacon Hills. Kurwa nudzi mi się w życiu
Od jakiegoś czasu Reaken mieszka ze mną i w sumie nawet dobrze się dogadujemy. Moi rodzice nie mają problemu z tym, że z nami mieszka.
Nawet zastanawiają się nad tym czy nie przyjąć go do rodziny, choć ja bardzo chcę to jeszcze zostawia im to trochę do życzenia. W wakacje najprawdopodobniej mogą się zgodzić, ale muszę zdać rok, bo z poprzedniej mnie wyjebali
Dalej pamiętam jak patrzyli na mnie jak zniszczyłem to auto...
Nie chcę do tego wracać...
Niedługo są święta, a ja zastanawiam się co kupić rodzinie. Wiem, że dopiero 20 października, ale kurwa zanim co to w chuj czasu minie.
Theo opowiadał, że przed powrotem do Beacon Hills uczył się grać na gitarze. Tutaj jej nie ma więc pomyślałem, że mu kupię. Jest miłośnikiem muzyki rockowej, ale i potrafi być spokojny. Zazwyczaj taki jest.
Żałuje tego co zrobił i stara się być coraz lepszy, za to go lubię.
Kupię mu gitarę, no i jakąś książke, bo wiem, że lubi czytać.
Może coś z rodziny monet, albo..... Heartstopper
Nie wiem
Moje rozmyślania przerwaliście Mason
~stary udało mi się~ powiedział z ekscytacją
~co się znowu stało
~Corey jest mój~ Mason skakał z radości.
Program Liam został zlagowany. Uruchom urządzenie ponownie
~żyjesz?~ spytał po mojej służszej nieobecności. Otrząsnąłem się i pokiwałen głową.
~gratulacje chłopaki szczęścia życze~ powiedziałem szczerząc się jak głupi
Nic nie kiałem do związków LGBT i raczej nie będę miał. Rozumiem ludzi. Każdy kocha kogo chce. Ja mam tam z Hayden. Kocham ją, a ta coraz mniej się do mnie odzywa.
Boję się, że coś zrobiłem nie tak.
Oczywiście jesteśmy w związku, ale chyba nie na długo.. Nie chce z nią kończyć... A co jak mnie zdradza?..
Nie.. to nie może być prawda. Nie każda dziewczyna jest taka, by mieć o niej złe zdanie, a zwłaszcza nie Hayden. Cudowna dziewczyna. Mniejsza.
Poszedłem do sali gdzie miała być biologia. Pod salą nikogo nie było więc pomyślałem, że są w środku. Wszedłem do klasy. Nic bardziej mylnego. Usiadłem w ławce z Theo i się rozpakowałem. Nauczycielki jeszcze nie było więc wyjąłem sobie telefon.
Zacząłem przeglądać instagrama
CZYTASZ
loving forgiveness///Thiam
FanfictionO mordercy do bardzo dobrego człowieka. Od znienawidzenia do zakochania na śmierć Czyli o morderczej miłości ** - skip * - zmiana orientacji *** ~Mason, nie wiem czy to dobry pomysł~ powiedział Liam idąc w środek salonu ~a masz lepszy?~ zapytał ~je...