Emma
- A napjaim nagyjából ugyan úgy telnek felkelek, suliba megyek, haza jövök, tanulok, alszom. És újra...
Hétvégén szeretek kimozdulni, és a barátaimmal lenni. Sokszor alszom ott a legjobb barátnőmnél Ameliánál, akit már óvodás korom óta ismerek. Ott lettünk jóba, viszont a barátságunk megszakadt. Gimiben lettünk újra jóban, mikor kiderült, hogy osztálytársak leszünk. Azóta elválaszthatatlanok vagyunk.Ameliának van egy bátyja Nate. Amikor még kicsik voltunk sokat játszottunk együtt, de ahogy egyre nagyobbak lettünk ő kivonta magát és elkezdett másokkal lógni.
Nate sose tetszett nekem, egészen tavaly nyárig amikor egyszer csak teljesen kikupálódott. Elkezdett edzeni (természetesen a foci mellett, amit már gyerek kora óta űz), és hát iszonyat jóképű lett... Titokban tartom, hiszen Amelia ha megtudná kinyírna, hogy tetszik nekem a bátyja.
Még nem is vagyok benne biztos, hogy tetszik nekem, talán ez csak valami fellángolás bennem vagy nem is tudom.
Egyébként sem lenne nála semmi esélyem szerintem, úgy tekint rám mint a húgára, egy kislányra. Amelia nekem szokta kibeszélni, hogy mindig más lánnyal látja őt. Ez nem túl bizalomgerjesztő.
Én egyébként egyke vagyok, van két szülőm, akik hála égnek nem túl aggódóak. Hagynak repülni. Amelia mindössze 2 utcányira lakik tőlem, így könnyen át tudunk menni egymáshoz.
Mindig is irigy voltam hogy Ameliának ott van Nate, megtudja védeni őt, vigyázni rá. Nekem nincs ilyen személy az életemben, lehet ezért vágyom már ennyire egy kapcsolatra, hogy legyen egy biztonságot adó fiú az életemben.
Sokszor szeretek vissza tekinteni arra a napra amikor rájöttem, hogy tetszik nekem Nate...
Folytatás⬇️
YOU ARE READING
A kiszemelt!
RomanceA story egy 17 éves lányról szól (Emma Wilson) akinek megtetszik egy fiú a suliból (Nate Murphy) aki 18 éves. Nate-nek van egy húga Amelia, aki osztálytársa Emmának, és szinte legjobb barátnők. Ezért Emma sokszor megy át Ameliáékhoz, és sokszor lát...