Part 25: Szilveszter

41 1 0
                                    

Emma

Szilveszter napja van. Ma sokáig aludtam, és pihentem egész nap. Sok folyadékot ittam, mert előre látom már, hogy sok alkohol lesz. És fő a hidratáltság. Délután még egy gyors taktikai alvást be iktattam, hogy biztos bírjam a bulit. (Ajánlom mindenkinek)

Este 5-kor átjött Amelia, hogy együtt készülődjünk. Mire jött én már lezuhanyoztam és megcsináltam a skin-care rutinomat. Felöltöztünk, megcsináltuk a sminkünket, hajunkat. Közben zenét hallgattunk, és beszélgettünk. Amelia egy egy nagyon szép türkizkék szettet vett fel és behullámosította a haját. Én végül kivasaltam a hajam és copfba kötöttem, és elől két tincset hagytam. Mire mindennel elkészültünk plusz egy kis sorozat nézés, 9 óra lett. Amelia akkor közölte velem, hogy Nate fog vinni engem és Lilyéket. Ő viszont Dave-el megy. Dave elvitte Ameliát, a többek meg megérkeztek. Majd Nate is megjött, a lányok egyből beültek hátra, szóval nekem maradt az anyósülés. Nyilván. Még gyorsan elköszöntem a szüleimtől.

Az út az olyan volt, hogy ahány embertől kérdezed annyi választ kapsz. Hátul a lányok nagyon jól elvoltak. Nate kisugárzása olyan volt mint aki nagyon kínosan érzi magát. Én meg lehangolt voltam, és minden kedvem elment a bulizástól. Remélem tényleg sok alkohol lesz. Bementünk a házba, én még mindig nem szóltam hozzá egyetlen szót sem. Már elég sokan voltak, elő is jött a szorongásom, de ott voltak legalább a barátaim.

Szépen lassan elkezdett mindenki inni, táncolni. Feloldottak a gátlások, oda jött hozzám egy fiú Finn, nagyon rendes volt, ő is benne van a foci csapatban ( nyílván ), beszélgettünk rólam is róla is. Táncoltunk is, bennem már ekkor volt egy pohár bor, egy tequila és talán egy kis pálinka is. Éreztem, hogy ebből majd hányás lesz. De egyenlőre nem volt semmi baj. Láttam, hogy Nate, Taylorral van, szinte izzott köztük a levegő, eléggé zavart akkor is ha mist éppen utálom őt. De Finn elég jól elvette a figyelmem. Elég közel voltunk egymásnak, mindketten ittunk közben és végül megcsókolt. Nagyon jó volt, nem tudom, hogy csak az alkohol miatt, de többet akartam. Nem gondolkoztam közbe, csak a csókja koncentráltam, majd valaki egyszer csak oda áll és a vállamra teszi a kezét. Nate volt az, meg akart zavarni minket ez egyértelmű;
- jó a buli srácok? (Nate)
- igen, jó, gyere Finn nézzük meg a jacuzzi-t

Ki is mentünk, tényleg nem az volt a szándékom, hogy Nate kedvét elrontsam, az elején igen, de Finn tényleg nagyon kedves velem. Ledobta a ruháit majd beszállt a jacuzziba. Mutatta, hogy menjek én is. Végül ledobtam magamról a ruhát, csak egy gond volt ezzel, hogy nem volt rajtam melltartó, mert úgye a ruhámnak nem volt háta. Szóval hát félig meztelenül bemásztam. Szó szerint annyira részeg voltam, hogy jaj. Bele ültem az ölébe és csókolóztunk. De még ilyen állapotban is figyelek arra, hogy a sminkemnek ne legyen baja, mondtam neki hogy ne vizezze össze a fejem. Persze ezt elég értelmetlenül. Nem volt kint senki, szóval ezt senki nem látta. De kijött valaki. Nate. Tudja, hogy kint vagyunk. Finn figyelt fel rá, mert én háttal voltam neki. Köszönt neki Finn. Megfordultam és láttam, hogy Nate nagyon nem örül annak amit lát...

❤️
Kép: pinterest
Folytatás⬇️

A kiszemelt!Where stories live. Discover now