Emma
December közepe van. Holnap, pénteken lesz Nate szalagavatója, elmegyek rá, mert Amelia elhívott rá. Utána meg lesz after party, amire szintén megvagyunk hívva. Biztos, hogy sokan lesznek ott, mert ez az évfolyam elég menő.
A dolgok köztem és Nate között most probléma mentes, az első csókunk óta egyszer találkoztunk kb fél órára, és csak beszélgettünk. Továbbra sincs beavatva senki.Péntek.
Én egy baba rózsaszín testre feszülős ruhát vettem fel, a fekete csizmámmal. Ebbe leszek az after partyn is. Ameliáékkal megyek. Bár ment ülünk a terembe. És várjuk, hogy kezdődjön. Kezdenek bevonulni, Nate nagyon helyes, és igen megtalált a szemével, imádom (shhhh). A tánc nagyon szép volt, utána oda mentünk hozzá, csináltam képeket róluk, majd valahogy én is oda keveredtem, és lett egy közös képünk. Ezt tuti kirakom a szobámba. Ezután egyből oda mentünk Dave- hez, mert nála alapoztunk. És aztán mentünk is a buli helyszínére. Én megfogadtam, hogy nem iszok sokat. De hát...Nate inkább táncolt a haverjaival, Én meg kint voltam egy kicsit Ameliával levegőzni. Elszívtunk egy szál cigit, sose cigiztem még, és nem is nagyon jött be. Majd ittunk egy tequilát. Ez kellően beütött. Vissza mentünk táncolni. Nagyon jól éreztük magunkat, oda csapódtunk Nate-ékhez. Mindenki be volt rúgva, úgyhogy nem volt gázos, hogy Nate-el táncolok kissé közel...
Amelia Dave-el táncolt. Nálam megint kezdődött a rosszul lét, ki rohantam a mosdóba hányni nyílván. Kicsit már elegem van ebből. Majd kimentem és ott várt rám Nate egy pohár vízzel. Igen már megint ittas állapot+Nate egy pohár vízzel.- Mindig ezt csinálod magaddal. Nem lehetek mindig ott, hogy vigyázzák rád.
- Rám nem kell vuigyaznu ( kicsit részegesen beszélek )Leülünk, majd ráhajtom a fejem a vállára.
- Menj ám vissza a többiekhez. Ez a te estéd.
- Ne beszélj, csak regenerálódj.
- Igen is, főnök.Amelia és Dave oda ül mellénk, nem tartja furcsának a helyzetet.
- Mivan veletek, mit ücsörögtök itt.
- Em megint taccsra itta magát.
- Azt hiszem most már tartanom kell neki egy kis előadást erről. Szerintem ha lenne valakije, akkor nem inna ennyit. Nate keress neki valakit. A foci csapatból.
- Miért én? Ez nem az én dolgom.
- Te nem szeretnéd, hogy rendes fiúja legyen?
- Nekem már van valakim ( motyogom )
- Mégis kicsoda? ( Amelia )
- Na jól van gyere igyál még egy kis vizet ( Nate )Ezután vissza futottam a mosdóba hányni. Most már minden csepp alkohol kijött belőlem. És nem is éreztem már ezek után olyan jól magam, úgyhogy anya eljött értem és haza vitt.
Nate
Emma haza ment, de nem is bánom, jobb lesz neki otthon biztonságban az ágyában. Viszont Ameliának kivételesen igaza van, tényleg beszélni kéne Emmával az alkoholról. Én nem hiszem, hogy azért iszik ennyit meg össze vissza, mert nem tudja a mértéket. Szerintem ennek valami más oka van. Majd beszélek vele erről.
Vissza mentem bulizni.
❤️
Kép: pinterest
Folytatás⬇️
YOU ARE READING
A kiszemelt!
RomanceA story egy 17 éves lányról szól (Emma Wilson) akinek megtetszik egy fiú a suliból (Nate Murphy) aki 18 éves. Nate-nek van egy húga Amelia, aki osztálytársa Emmának, és szinte legjobb barátnők. Ezért Emma sokszor megy át Ameliáékhoz, és sokszor lát...