Part 24: Nate

44 2 0
                                    

Nate

Nagyon megbántottam tegnap Emmát. Sose láttam még ennyire mérgesnek. Alig emlékszem miket vágott a fejemhez, olyan gyorsan beszélt. Megérdemeltem egyébként, minden szót. Azt mondta, hogy majd én írjak neki ha készen állok. Őszintén szólva én készen állok, de nem akarom őt bántani. És kell még idő amíg most mindketten össze szedjük magunkat. Egy pár nap kell még.

Nem tudom, hogy így eljön-e a szilveszteri buliba, de remélem eljön, mert ha eljön akkor talán az azt jelenti, hogy nem haragszik már. Lehet naiv vagyok. Attól félek ha nem jön el, akkor máshol issza le magát. És nem tudok rajta segíteni.

Dave-el elmentünk a családi nyaralóba, az út kb fél óra. Úgy terveztem, hogy Emmát majd én hozom el, de már nem vagyok ebben olyan biztos. Szóval kicsit kitakarítottunk, feltöltöttük a hűtőt, meg kidíszítettük a házat. Rendbe raktuk a háló szobákat, mert biztosan lesznek akik nem tudnak majd haza menni. Lesz jakuzzi is kint a teraszon, elég jól néz ki, de nem tudom ilyen hidegbe akarják- majd használni.
- hallod Dave
- na mond
- mondtad az embereknek, hogy hozzanak fürdő ruhát meg nadrágot?
- ooo haver nem hiszem, írok az embereknek, és hogy adják tovább

Én is írtam pár embernek, írtam Ameliának, ő úgy is szól Emmának.
- figyelj Nate, szerinted nem kéne felajánlani, hogy elmegyünk az emberekért, ha nem tudnak máshogy bejönni?
- de ez jó ötlet

Elrendeztük ezt, össze írtuk azokat akikért menni kell, láttam Emma nevét is a listán. Szerencsére nem sokan vannak akikért menni kell, 1 körrel el is tudjuk őket hozni. Én vállaltam Emmáékat. Természetesen, bár lehet ő nem fog ennek örülni.

Haza fele menet még beugrottunk a boltba pár cuccért, műanyag pohárért meg ilyesmikért. De majd a vendégek is fognak hozni italokat. Remélem a holnap jól fog alakulni.


❤️
Kép: pinterest
Folytatás⬇️

A kiszemelt!Where stories live. Discover now