Part 44: Szünet

34 1 0
                                    

Emma

A vacsora óta eltelt 2 hét. Már március van, Nate-el 1 hete nem beszélünk. Szünetet kértem tőle, azóta minden este sírva alszom el. Rendszeresen járok pszichológushoz, segít. Kezdek jobban lenni. Nem mondtam el senkinek ezt. Nate nagyon haragszik rám. Suliba rám sem néz. Csúnyán össze kaptunk.
" Elegem van belőled" "megfojtasz"  "nekem ez nem kell" "te vagy a hibás" és hasonló ilyen finomságok hangzottak el. Anyáék elváltak. Mindketten be vagyunk fordulva.

Lassan elérek szerintem arra a pontra, hogy tudják beszélni Nate-el.
Szerda van és ma van edzés, már szerintem 2 hete nem voltam. Mindenki furán nézett rám, hogy ott vagyok. Az edző félre hívott és finoman szólva elküldött, azt mondta, hogy sokat hiányoztam, egyszer se mentem oda hozzá szólni, hogy mivan, és idő kell, hogy be hozzam a lemaradásomat. Eléggé ki borultam, levettem a csapat pulcsit és az üveg vizemmel együtt elhajítottam. Közbe meg had ne mondjam miket mondtam, viszonylag hangosan. Mindenki engem figyelt, a focisok is. Majd elsétáltam, és közben annyit mondtam végszóként, hogy "kiszállok".

Nagyon nehéz volt tényleg az elmúlt időszak. A szüleim elváltak, kiderült a problémát, pszichológushoz kell járnom, mindenkit eltaszítottam magamtól, és Nate-el a szakítás szélén állok. A jegyeim romlottak és már az atlétika sincs itt nekem. Csak ültem a suli előtt és próbáltam rájönni mit csináljak. Majd valaki megáll mellettem. Nate volt az, leült mellém.
- Mi van veled? Jól kiborultál.
- Elküldött az edző, sokat hiányoztam.
- Hogy vagytok anyukáddal?
- Azt hagyjuk. Akartam beszélni már veled.
- Miről?
- Rólunk. Hogy nem szakítottunk ugye?
- Nem, szakítani akarsz?
- Nem, de még nem tudom hogy, tudnék-e neked eleget nyújtani, hogy boldogok legyünk.
- De most ez a szüleid van?
- Nem egészen
- Van más is?
- Igen, majd beszélek róla neked, de még nem megy. Ha nem akarsz rám várni jó, csak akkor azt tisztázzuk le most.
- Rád megéri várni.

Elmosolyodtunk mindketten és végül haza vitt, úgy megcsókoltam volna, de nem akartam össze zavarni egyikünket sem.

Anya keresett új munkát, nem akart együtt dolgozni apával. Holnap megy interjúra, rendezvény szervezésben szeretne dolgozni. Remélem felveszik. Nem mondtam el neki, hogy otthagytam az atlétikát, mert tuti kiakadt volna.

Eltelt 2 hét megint.
Anya időközben megkapta a munkát. Kevesebbszer megyek pszichológushoz. A jegyeimet kezdem felhozni. Megkerestem Ameliát, érzem, hogy haragszik rám, és nem igazán vágyik a társaságomra, többször írtam neki, hogy találkozunk-e, de mindig lemondta Dave miatt, vagy csak nem akart velem lenni. Lilyéket is kérdeztem, hogy elmegyünk-e valahova, de érdekes módón sose érnek rá.

És készen álltam beszélni Nate-el. Tegnap elmentem hozzá beszélgetni. Féltem, hogy ki szeretett belőlem. Sokáig tartott köztünk a szünet de az elmúlt 1 hétben próbáltam közeledni hozzá. Küldtem neki vicces tik tok videókat, suliba is beszélgettünk azért, néha elvitt suliba. Kezdtem hozzá szoktatni magamat és őt is arra, hogy ujra együtt legyünk. Kb 2 órán keresztül beszélgettünk, sokat lelkiztünk. Elmondtam neki, hogy mi van velem. Megértő volt, magát hibáztatta, de mondtam neki, hogy nem hibás. Kibékültünk és végül ott aludtam nála.

Este kimentem pisilni és össze futottam Ameliával.

❤️
Kép: pinterest
Folytatás⬇️

A kiszemelt!Where stories live. Discover now