Part 16: Első csók

50 1 0
                                    

Emma

- De érzel iránta valamit?
- Dehogy is, nekem te tetszel, tudom, hogy Tay-nek én nem vagyok közömbös, de megbeszéltem vele, hogy nekem tetszik más valaki.
- Tay?
- Milyen féltékeny valaki. :)
- Nem vagyok féltékeny
- De az vagy, és nagyon aranyos vagy

Letörli a maradék könnyem, és újra megölel. Nagyon jól esik. Szinte felmelegít. Majd kicsit hátrébb áll, hogy a szemembe tudjon nézni.
- Úgy megcsókolnálak ( Nate )
- Akkor mire vársz?

Gyengéden megfogja két kezével az arcom majd megcsókol. Úgy érzem magam mintha egy filmben lennénk. Tökéletes első csók.

Nate

- El sem hiszem, hogy végre megcsókolhattam, erre vágytam már ezer éve. Tudom, hogy neki ez volt az első csókja, ezért nem akartam siettetni. De már nem  bírtam tovább. Érzem ahogy vissza csókol. Élvezi!!!
- Nate, nekem ez volt az első csókom. És köszönöm, mert ennél jobbat nem is tudtam volna elképzelni.
De most már eléggé fázom.

Vissza ültünk az autóba, és elindultunk haza, megkért, hogy ne a házuk előtt álljak meg, nehogy észre vegyék a szülei. Pár percet ültünk még a kocsiba.

- Akkor hétfőtől jössz újra velünk?
- Hát, ha szeretnéd
- Igen szeretném
- Akkor megbeszéltük, jó éjszakát Em:)
- jó éjt Nate :) köszönöm!

Útközben haza, azon gondolkodtam, hogy azt mondom Ameliának, hogy Taylorral voltam, és akkor biztos leszáll rólam. Egy biztos, hogy csodás estém volt.

Emma

Hihetetlen, hogy megvolt az első csókom. Levetkőztem, anya látja rajtam, hogy nagyon mosolygok;
- Mi ez a jó kedv kincsem?
- Hát semmi csak az a helyzet, hogy kicsit össze kaptam Ameliával, de most végre kibékültünk.

Micsoda hazugságok.

- Rendben örülök neki, hogy rendeztétek. Jössz vacsorázni?
- Igazából ettem náluk. Most fel megyek fürdeni.
- Menj csak, szeretlek.
- Én is téged anya.

Nem jutok észhez. Annyira boldog vagyok, el sem hiszem, hogy Nate Murphy és én. Ugyanakkor rossz érzés is kavarog bennem, mert nem tudom a legjobb barátnőmmel megosztani. Engem teljesen ki fog nyírni, ha ezt majd megtudja. Rá írok Nate-re;
- Nate, nagyon rossz érzés van bennem, Nem akarok Amelia előtt titkolózni.
- Ha szeretnéd elmondhatjuk neki
- Te el akarod?
- Én még várnék vele, amíg köztünk komolyabb lesz.
- Igen, igazad van
- Ne aggódj, jól fogja majd kezelni
- Remélem...

Amelia ír nekem;
- képzeld el a bátyám előbb jött haza és az arcán Rúzsa volt
- azta, mit mondott ki volt? Taylor? ( igen adom a hülyét, bár nehezen megy )
- Nem kérdeztem rá, úgy csináltam mintha nem láttam volna, de biztos Tay volt. Igazából örülök neki.

Egyre rosszabbul érzem magam. Nem elég hogy hazudok neki az érzéseimről. Még adom alá a lovat is hogy mással van. Szörnyű barát vagyok. De mi a jó döntés ilyet esetben?


❤️
Kép: pinterest
Folytatás⬇️

A kiszemelt!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang