Part 37: Február

32 1 0
                                    

Nate

Alig hiszem el, hogy Emmával lefeküdtünk egymással. Erre vártam már, hogy érezzem őt. Gyönyörű volt este, még sose láttam ezt az oldalát, imádtam. Tudom, hogy neki ez volt az első és remélem, hogy nem bánta meg. Holnap kettesben megyünk suliba, alig várom, hogy lássam.

Emma

Reggel van, és én már ragyogok, úgy érzem teljesen kivagyok simulva. Mosolygok egész reggel. Ma a szokásostól eltérve csinosabban öltöztem fel. Egy fehér farmert vettem fel egy babakék csipkés felsővel. Nate meg is jött értem. Kimentem, ő kinyitotta nekem az ajtót, majd a kocsiba beülve adtunk egymásnak egy csókot, mintha minden reggel ez történne. Amikor tudta fogta a kezem. Sokat beszélgettünk, de nem a tegnap estéről.
- Nate, ma elmondom Ameliának, a tegnap estét.
- Huha, biztos?
- Nem akarok előtte titkolózni többet, csak szeretném ha tudna arról, hogy már volt köztünk olyan. Nem tervezem az összes alkalmat elmondani neki.
- Ez jól hangzik "az összes alkalmat", már alig várom.

Mindketten mosolygunk mint a hülyék.

Már túl vagyunk 2 órán, és most fogok beszélni Ameliával.
- Szia Emma, mizu?
- Hello, leülünk? Milyen volt a tegnap estéd?
- Oh nagyon jó volt, olyan jó érzés volt összebújva aludni. Éjjel megébredtem, és megijedtem, hogy hol vagyok és ki van mellettem, még szokatlan.
- Örülök neki, jó téged ilyen boldognak látni.
- Na és veletek mivan? Megvagytok?
- Igen, nagyon is. Nem tudom, hogy tudni akarod-e, hogy mi történik köztünk úgy...
- Oh lefeküdtetek?
- Igen, tegnap.
- Az csúcs, fura de csúcs. Majd ezt még meg kell emésztenem, hogy láttátok egymást ruha nélkül majd...
- Biztos nem zavar?
- Nem, majd nem kell ám mindenről beszámolni!
- köszi Amelia, majd talizunk valamikor?
- Persze, jó lenne.

Akkor ezen is túl vagyok, megyek a terem felé, megkönnyebbülve és még kicsit elvarázsoltan, amikor azt látom, hogy egy osztálytársam teszi magát Nate-nek. Tény nem tettük úgymond nyilvánossá, hogy együtt vagyunk. És nem tudom, hogy Nate elmondta- valakinek, mondjuk annak a lánynak, Hanna-nak, de nem úgy tűnik. Én se mondtam el senkinek, de Lily-éknek elmondom ma edzésen. Jó régen voltam velük, de nagyon fontosak nekem.

Próbálok nyugodtan állni ahhoz, hogy Hanna flörtölt Nate-el, és nem volt vele olyan közömbös.
Edzésen elmondtam a lányoknak Nate-et, örültek nekem. Bár Abby furán reagált, eszembe jutott, hogy neki tavaly bejött Nate. És nem tudom hogy azóta, hogy érez iránta.
Vége az edzésnek.
- Hé, Abby várj!
- Mizu?
- Sajnálom, totál kiment a fejemből, hogy neked régen tetszett Nate. Nem haragszol?
- Jaj dehogy is Em, már rég kivertem a fejemből. Örülök nektek.

Már indultam a kocsihoz amikor Lily utánam szól;
- Emma!
- Igen?
- Vigyázz Abby-vel.
- Miért?
- Hát tudod Nate miatt.
- Most beszéltem vele, azt mondta, hogy már rég nem érdekli.
- Nem hiszem, hogy így van. Múlt héten még azt mondta, hogy tetszik neki. Mondtam neki, hogy ti eléggé egymásra vagytok hangolódva, ezért ne élje bele magát. De te is ismered Abby-t. Úgyhogy vigyázz.
- Hát ez remek, ennyi lánnyal már nem bírok el.
- Ezt hogy érted?
- Ah sehogy, semmiség. Köszi, hogy szóltál.

Majd beültem Nate mellé.

❤️
Kép: pinterest
Folytatás⬇️

A kiszemelt!حيث تعيش القصص. اكتشف الآن