Part 8: Mi legyen?

63 1 0
                                    

Emma

Nem tudom felfogni, hogy mi történt ma délután. Ahogy rám nézett Nate, éreztem, hogy pillangók repkednek a hasamban.
Már éjfél is elmúlt, de én csak forgolódok az ágyamban. Most már el kéne mondanom
Ameliának, hogy hogy érzek, mert sokkal rosszabb lesz ha halogatom ezt. Ő jobban ismeri, nyilván hisz testvérek, egy tető alatt élnek, biztos kitudna ábrándítani engem. De nem tudom akarom e, hogy kiábránduljak. Sose éreztem még így egy fiú iránt.
Na jó de, tavaly nyáron nagyon bejött egy fiú, de abból semmi nem lett, azt sem tudta, hogy létezek.

Csütörtök van és ebédszünet. Én az atlétikás csapat társaimmal ülök, és mondta Lily, hogy szombaton aludjunk ott nála. Én sosem szerettem az ottalvós bulikat, de szeretem őket és mindig jól el vagyunk, úgyhogy bele megyek.
A szemem sarkából látom Nate-et, nagyon jól néz ki ma. Reggel nem igen láttam mibe van, de már jól látom, egy farmerba van és egy kék pulcsi van rajta. Nagyon tetszik az a pulcsi. Egyszer csak miközben éppen végig mérem, ő is rám néz. Látja, hogy zavarba jöttem. És csak aranyosan mosolyog.

Most már igazán adhatna valami egyértelmű jelet, hogy mi van. Mert ezt már nem értem. Mindig csak arra lyukadok ki, hogy tetszem neki. Mert ő nem ilyen volt velem.

Órák után megkeresett az irodalom tanárom, és mondta, hogy a hiányzások miatt kicsit lemaradtam, és jövő héten dolgozatot fogunk írni. Javasolta, hogy kérjek segítséget egy osztálytársamtól.

Végig gondoltam a lehetőségeimet: Amelia soha nem figyel az órán, csapat társaim közül csak ketten osztálytársaim, akik szintén nem túl "jók" irodalomból. A többiekkel meg nem vagyok valami jóba.

Már haza fele tartunk, Amelia rám szól hozzám,
- Emma miért vagy ilyen csendes?
- hát az irodalom tanárom közölte velem, hogy elvagyok maradva az anyaggal, és kérjek segítséget.
- Uff tudod, hogy segítenék, de sose figyelek órán, szóval velem nem sokra mennél.
- Igen, tudom Amelia már végig gondoltam az eshetőségeket.
- és mire vagyis kire jutottál?
- senkire, rájöttem, hogy alig vannak barátaim az osztályból, úgyhogy majd a netről szerzek elég információt, lehet nem kéne elmennem a szombati ottalvós buliba.
- hogy mi? Kihez mész? Azt hittem velem leszel.
- Lily-nél lesz, az atlétikás csapat lesz ott. De hát mindig veled vagyok te!!!!
- Majd én segítek. ( szól közbe Nate )
- Persze majd te, gondolom milyen okos vagy irodalomból. (Amelia)
- 5- ös vagyok belőle, de semmi gond. Persze ha jó ez neked így Em. Akár holnap délután átmegyek hozzád és tanulunk. És akkor el tudsz menni szombaton Lilyhez.
- Na jó mi történt veled Nate. Péntek délután tanulni? Ráadásul nem magadért? (Amelia)
- Nate biztos? Nem akarok én terhet rakni rád ezzel, megoldom ám.
- Persze, szívesen segítek. Mondjuk rád is ráférne Amelia a korrepetálás.
- haha nagyon vicces, én biztos nem fogom a péntek estémet irodalomra áldozni. De nektek jó mulatást.
- köszönöm akkor ( mondom mosolyogva)
- igazán nincs mit ( rám mosolyog a vissza pillantó tükörről, egyenesen rám a szemembe néz közbe)

Folytatás⬇️

A kiszemelt!Where stories live. Discover now