Part 30: Ne haragudj meg rám...

35 1 0
                                    

Emma

Egy kisebb parkban találkozunk, az oda vezető úton szinte kiugrott a helyéről a szívem, annyira izgultam. Felhívtam Nate-et, próbált lenyugtatni. Készen létben volt, ha esetleg segítségre lenne szükségem, tudjon jönni.

- Szia Amelia.
- Na mizu, miről szeretnél beszélni? Remélem a fiúról.
- Ami azt illeti, igen. Róla szeretnék.
- Te, úgy elsápadtál jól vagy?
- Igen igen.
- Ismerem a fiút?
- Igen.
- Esetleg kiböknéd még ma? Vagy nekem kell kihúznom belőled.
- Mielőtt elmondom, megkérhetlek arra, hogy nem akadsz ki nagyon?
- Mond már Emma.
- N-Nate az.
- Mi?
- Nate az a fiú, a bátyád.
- Ti együtt vagytok? ( sokkolva néz ki )
- Hát nem, vagyis de, de nem vagy hát igen...
- Mégis mióta? ( kezd ideges lenni )
- Hivatalosan tegnap óta, de már egy 1-2 hónapja tart ez a valami.
- Ti a hátam mögött össze jártatok? Emma te a legjobb barátnőm vagy, össze akartalak hozni fiúkkal, de te közben végig Nate-el voltál. És semmit nem mondtál nekem. És tegnap is vele voltál, ott voltál nálunk, csináltátok? Mi a szar Emma. Azt hittem...
- Amelia hallgass meg kérlek, ez lassan alakult ki és hidd el próbáltam elnyomni magamban az érzést, tényleg próbáltam. De csak egyre erősebb lett. Végig azon aggódtam, hogy te ezt hogy fogadnád, teljesen felemésztett engem ez az egész.
- Jaj te szegény, nem foglak megsajnálni. Én egyből elmeséltem neked Dave-et. Hihetetlen vagy, és a bátyám is. Vele élek és ő is a szemembe hazudik. Akárhányszor elment, veled volt. Én meg utána mint a hülye nyomoztam ki lehet az a lány. Veled osztottam meg és mind végig te voltál az. Átvertél engem.
- Én nem akartam.
- Hát de sikerült. Nem hiszem el, Emma.
- Amelia, én boldog vagyok vele, jól érzem magam a társaságában.
- Egy ágyban aludtunk, és ti, bele se akarok gondolni.
- Nem történt köztünk semmi olyan.
- Most aztán le is nyugtattál. Emma ne nézz hülyének. Csalódtam benned és benne is. Többet ne szólj hozzám.
- Amelia várj.

De ő elment. Ott hagyott engem. Pár percet csak ültem ott, próbáltam felfogni a történteket. Majd felhívtam Nate-et és ide jött hozzám. Látta rajtam, hogy nem sikerült jól.
- Na, hogy ment?

De én elsírtam magam.
- Semmi baj, biztos nem volt olyan rossz. ( megölelt )
- Azt mondta, hogy soha többet nem akar velem beszélni.
- Ezt csak dühből mondta, te is jól tudod.
- És ha nem? Otthon megöl téged
- Kibírom.

Hosszú percekig ölelt engem. Majd haza vitt. Beültem egy kád meleg vízbe, és sírtam. Majd Lolával összebújtam és sírtam tovább. Majd lefeküdtem, aludni.

Azt álmodtam, hogy Amelia meg gyűlölt engem, és Nate ide költözött, mer Amelia nem hagyta őt békén. Felriadtam az éjszaka közepén, és nem tudtam vissza aludni. Gondolkodtam a dolgokon, majd végül tik tok-al vontam el a figyelmem, pár órával később sikerült elaludnom. És 9- kor már fel is keltem. A szemeim kicsit be voltak dagadva a sok sírástól.


❤️
Vélemény?🥰
Kép: pinterest
Folytatás⬇️

A kiszemelt!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora