Part 36: Gyönyörű valóság

35 1 0
                                    

Emma

Az egész annyira hihetetlen, olyan gyors de közben teljesen lelassul az idő. Bele ülök az ölébe és élvezem ahogy végig csókolja a testem, iszonyat meleg van. Kicsatolja a melltartóm, apró csókjait érzem a mellemen, majd egymás szemébe nézünk jelezve, hogy jöhet aminek jönnie kell.

Az egész annyira csodálatos, fura, kényelmetlen, felszabadító, romantikus egy időben. Imádtam, annyira óvatos volt végig. Ennél szebb első alkalmat el sem tudtam volna képzelni. Maga a tény, hogy most nem vagyunk együtt igazából és így történt meg kicsit fura, de mindketten tudjuk, hogy ezután már tutira egy pár vagyunk.

Ezután csak feküdtünk meztelenül az ágyban összebújva.
- Ez csodálatos volt Nate.
- Szeretlek Em.

Ránézek, egyenesen a szemébe. Megcsókolom.
- Én is szeretlek Nate Murphy!

Sose akarok elmenni innen, azt akarom, hogy ne legyen vége ennek a pillanatnak.

- Hol vannak egyébként a többiek?
- Amelia Dave-nél alszik ma, a szülők meg csak későn jönnek haza, mert randiznak vagy mi.

Nate feláll és csupaszon megáll az ajtó előtt.
- Hova mész? ( Én )
- Zuhanyozni, jössz?
- Megyek.

El sem hiszem, hogy együtt zuhanyzom Nate-el, bár ahhoz képest ami a szobájában történt ez semmi. Már öltöztünk fel amikor teljesen kiestem ebből a mámorból, és rájöttem, hogy holnap suli és már 8 óra van.
- Nate, mennem kell.
- Nem alszol itt? Úgyis együtt megyünk suliba.
- Nagyon jó lenne, de a szüleim biztos nem engednék meg.
- Mond azt, hogy Ameliával alszol.
- Szerinted ezek után elhiszik, hogy vele alszom?
- Úgysem tudják meg.
- Majd legközelebb.
- Jó okés, akkor haza viszlek.
- Köszönöm a mai napot. Jó éjszakát!🥰
- Jó éjszakát Em. Én köszönöm!🥰

Próbálom az ajtó előtt elrejteni, hogy a fellegekben járok. Ugyanis nem tervezem elmondani most, hogy mit csináltunk Nate-el. Beszéltem velük pár szót majd felmentem az emeletre, belebújtam a piszimbe és ráírtam Ameliára, nem is mondta nekem, hogy ott alszik Dave-nél. Pedig szerintem ez lesz az első alkalom. El akarom neki mondani, hogy én és Nate de nem tudom, hogy ez mennyire telefon téma.

- Szia Amelia, ma találkoztam Nate-el. Elmentünk moziba, és utána még lógtunk egy kicsit. Mesélte, hogy Dave-nél alszol. Milyen eddig?
- Emma, attól hogy most együtt vagytok vagy lesztek, és ő a bátyám nem kell beszámolnod, hogy mikor és mit csináltok. De köszönöm. Izgulok, még nem aludtam itt náluk. Most filmet nézünk. Milyen volt a randi?
- Holnap nem beszélünk nagy szünetben? Elmesélem majd neked. Szeretném elmesélni. (Próbáltam célozni, hogy fontos lenne)
- Nekem okés. Puszi
- Puszi:)

Egész este Taylor Swiftet hallgattam, imádom. A Lover számról a délután jut eszembe, ő és én a szobájában.

❤️
Na ki imádja még Taylor-t?🥰
Kép: pinterest
Folytatás⬇️

A kiszemelt!Where stories live. Discover now