Part 18: Józanodás

56 2 0
                                    

Emma

Másnap. Én nem mondanám magam egyébként másnaposnak, mert kihánytam magamból az alkoholt. De azért elég tompa vagyok. 11-ig aludtam, aztán anya felkeltett most már, hozott nekem vizet, és levest. Írtam Ameliának és Nate-nek is, hogy miújság. De még mindketten alszanak szerintem. Érthető ők tovább maradtak. Viszont jól éreztem magam, ezek ellenére.
Amelia dél körül írt vissza, Nate meg 2 körül. Az biztos, hogy én se ma se holnap nem megyek sehova. Mostanában elég sokat voltam el.

A hétvégémet takarítással, tanulással, sorozatnézéssel, köröm festéssel töltöttem.
A suliból még 3 nap van hátra, utána kezdődik a téli szünet. Már nagyon várom. Vasárnap először esett a hó, nem túl sok, de ez is valami. Nem mondanám, hogy hétvégén nagyon kipihentem volna magam, de mindegy. Hétfőn írtunk töriből dolgozatot, majd bent a torna teremben volt edzés. Télen nem szeretem az edzéseket, mert ilyenkor a terembe vagyok főként. Futni azért kimegyünk. Foci ilyenkor nincs. Úgyhogy Ameliával busszal megyünk haza. A maradék két nap elég unalmasan telt, a szünet miatt, már nagyon várom.

Úgy tervezem, hogy szünetbe sokat leszek Ameliáékkal...
A szünet első napja. Sokáig aludtam, majd sorozatot néztem. Egyedül vagyok otthon mert anya és apa dolgozik. Át hívtam Ameliát, aki hozta magával Nate-et, Nate írt nekem előtte, hogy nem baj- hogy jön. De természetesen nem baj. Már nagyon régen nem voltunk együtt így hárman. Talán 6 éve. Kerestünk egy filmet, egy vígjátékra esett a választás. Mindhárman egymás mellett ültünk. Elég nagy a kanapé úgyhogy simán elfértünk. Éreztem, hogy Nate közelebb ült hozzám, pedig volt helye bőven. Mindenesetre élveztem a közelségét. Amelia ki ment a fürdőbe, Nate meg adott egy puszit az arcomra. Teljesen belepirultam... a takaró alatt megfogta a kezem, és a film végéig fogta is. Amikor vége lett, kivilágosítottam és láttam, hogy elég sok hó esett. Kimentünk egy közeli parkba ahol tudunk hó golyózni. Nem túl felnőttes. De ez a nosztalgia meghozta a kedvünket. Nem hiszem, hogy Nate bárkinek is elmondja velünk játszott de nem baj.

Nagyon jól el voltunk. Össze-vissza estünk a hóban. Amikor már kellőképpen elfáradtunk hazamentünk. Eléggé vizesek lettünk. Amelia és én átöltöztünk száraz ruhába Nate meg hàt neki nem tudtam mit adni. Végül alsó nadrágra levetkőzött és be takarta magát. Nekem azért eléggé tetszett a látvány. Csináltam forró csokit és vissza ültünk a nappaliba. Most egy romantikus filmet kezdtünk el nézni, érdekes módon Nate is belement. Közben Dave ráírt Ameliára, találkozzanak, szóval ő elment. De Nate még maradt, mondván, hogy kiváncsi a filmre. Nem tudom Amelia mennyire vette be, de szó nélkül hagyta. Még csak 4 óra volt, nagyjából 1 óránk volt még mire anyáék haza érnek.

Jobban összebújtunk, és néztük a filmet. Elkezdett simogatni, be nyúlt a pólóm alá, kirázott a hideg. Én meg a meztelen felső testére hajtottam a fejem és átöleltem. Bárcsak örökké tartana ez a pillanat. A másik pillanatban már javában csókolóztunk, nagyon jó volt. Bele ültem az ölébe, közben a háttérben ment a film. A film elég jól megadta a hangulatot. Le vette rólam a felsőmet, alatta csak melltartó volt rajtam. Elkezdett csókolni a nyakamon és ment lejjebb, a mellemre, teljesen átadtam magam a pillanatnak. De hirtelen zajt hallottam.

❤️
Kép: pinterest
Folytatás⬇️

A kiszemelt!Where stories live. Discover now