Emma
Tehát kint térek magamhoz, ahogy egy padon ülök, mellettem meg Nate ül. Kezdek jobban lenni, de még mindig forog a világ. Ránézek Nate-re;
- Hallod Nate
- (ő meg csak szinte nevetve rám néz ) igen?
- totál kész vagyok
- igen azt látom, de a levegőzés jót tesz
- tegnap kicsit gáz voltam ( és kész vége, nincs megállás mostantól )
- ezt hogy érted?
- tetszel nekem ( és kiböktem )
- hogy mondod? Alig értelek, eléggé össze folynak a szavaid
- ( akkor van esélyem javítani és mást mondani, de mi értelme ) mondom, tetszel nekem, tetszel...Nate
Most erre mit mondjak, nem hiszem el amit hallok, nekem is tetszik, de olyan állapotban van, hogy valószínű nem fog erre emlékezni. Tehát akár én is ki mondhatom.
- Te is tetszel nekem Em.
Emma
Alig hiszem el amit hallok. És egyszer csak minden elsötétült.
Reggel van.
A kanapén térek magamhoz, ott vannak a többiek is. Mindenki alszik még. Nem igazán értem mi történt az este, nem sok mindenre emlékszem. Éppen állnék fel egy pohár vízért, de egyből érzem hogy rohannom kell a wc-re, és igen mi más történhetne, mint hogy hányok. Megint. Nagyjából negyed óráig gubbasztók a wc felett, várom, hogy minden kijöjjön aminek ki kell. Lehúzóm a wc-t majd elterülök a fürdő padlóján. Hallom, hogy jön valaki.- hahó, bejöhetek? ( Lily )
- gyere, ha mersz
- jajj szegénykém, hogy érzed magad?
- nos, hogy nézek ki?
- hát elég szarul
- igen úgy is érzem magam, mond mi történt az este?
- tyűha, nem emlékszel semmire?
- nem nagyon, az még megvan, hogy próbálok kijutni a levegőre de aztán sötétség
- én azt nem láttam, hogy hogy jutottál ki, de valószínű, hogy Nate- el, mert vele üldögeltél kint. Aztán egyszer csak be szól, nagyon meg volt új esve, azt mondta elájultál. Kimentünk és a fiúk behoztak téged, kis vizes törölközővel borogattunk, és jobban is lettél. Aztán végül elaludtál.
- Hogy velem mindig ez történik, vagyis eddig kétszer ittam, és ez volt a vége mindegyiknek.
- majd belejössz, rá érzel majd, hogy mennyi az a mennyiség amitől nem leszel ilyen rosszul. De már jobban vagy?
- már igenDe ahogy felültem egyből megint jött a hányás...
- mindjárt jövök, hozok még vizet.
Tessék idd meg ezt még. Most már jobb?
- igen azt hiszem minden kijött.
- egyébként mi van köztetek Nate-el?
- hogy mi van köztünk? Hogy érted? Semmi, mi lenne?
- eléggé egymásra voltatok hangolódva, és nagyon aggódott érted. Szerintem kedvel téged.
- hát azt nem hiszem, mi csak nagyon régóta ismerjük egymást, és barátok vagyunk, ennyi.
- hát rendben, mondogasd ezt magadnak, de azért ezt gondold át, mert tisztán látható volt.Időközben haza értem, már nem émelyegtem, de elég holdkorosan néztem ki. Csak az ágyamra vágytam. Az ágyban fekve azon elmélkedtem, hogy vajon miről beszélgettünk Nate-el kint. És hogy vajon elmesélte- e Ameliának, hogy mi történt.
Elaludtam. Majd felriadtam.EMLÉKSZEM.
❤️
Kép: pinterest
Folytatás⬇️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A kiszemelt!
RomantizmA story egy 17 éves lányról szól (Emma Wilson) akinek megtetszik egy fiú a suliból (Nate Murphy) aki 18 éves. Nate-nek van egy húga Amelia, aki osztálytársa Emmának, és szinte legjobb barátnők. Ezért Emma sokszor megy át Ameliáékhoz, és sokszor lát...