Nate
Basszus remélem nem a szülei jöttek haza, ha ilyen helyzetben ránk nyitnak, el se akarom képzelni mi lenne.
Emma
Gyorsan oda futok az ablakhoz, látom, hogy anya jött haza, vissza szaladok a nappaliba, mindketten felöltözünk és gyorsan át kapcsolom a grace klinikára. És arrébb ülök. Amire nem feltétlen van szükség mert anya is jól ismeri Nate-et, sokat volt itt. De így a legbiztonságosabb.
- Sziasztok, hát ti?
- Szép napot! ( Nate )
- Szia anya, sorozatot nézünk, itt volt Amelia is, de neki el kellett mennie. Nate is mindjárt megy.
- Azért mert haza jöttem nem kell kidobnod Nate-et. Maradjon csak. Maradsz vacsorára?
- Anya neki is van családja akikkel tud vacsorázni.
- Igen tudom drágám, de tegnap beszéltem az anyukájával és mondta hogy nem lesznek itthon 3 napig. Akár Amelia is vissza jöhetne, ha rá ér.
- Köszönöm szépen a meghívást. Örömmel maradok:)Nem tudom, hogy örülök-e ennek. Remélem a nézésemből leveszi Nate, hogy nem igazán örülök ennek. Anya tesz vesz a konyhában, mi meg nézzük a sorozatot.
- ez a sorozat nagyon jó
- tudom, és sajnálom de rá fogsz függeni
- akkor majd sokat leszek itt, és nézem veled, de kicsit fura, hogy a sorozatban is van egy Amelia
- igen valóban, de most neked előröl kell kezdened, mert így nem értedÍrok Ameliára, hogy visszajön. Igen vissza jön. Szuper nem lesz kínos, á dehogy.
Segítek anyának megteríteni. Közben már apa is haza ért és Amelia is vissza jött. Anya tett róla, hogy ne haljon ki a beszélgetés. Mindig szóval tartotta őket,
- na és jól vagytok? Nate végzős vagy ugye? Hogy megy? Vannak terveid? Stb.... Persze ezt nem így ömlesztve zúdította rá.
- Sokat gondolkodtam, és szerintem itt maradok a városban. Ide jelentkezem Egyetemre.
- Jó jegyeid vannak?
- igen mondhatni
- Legalább akkor közel maradsz a családhoz, és a barátokhoz.
- igen, anya is örül, hogy nem megyek messzire, persze ez még csak terv
- anya, hagyd szegényt, nem tud enni ha egyfolytában kérdezel
- jól van na, de olyan régen láttam őketMind felnevetünk. Majd békén hagyja őket és apával kezd beszélgetni, hogy milyen volt a napjuk.
Végeztünk a vacsorával, és mindenki segít el pakolni, bár anya nem engedi, a vendégeknek. Végülis amúgy jól éreztem magam, jó vol a vacsora velük. Majd fel tett egy kérdést, majdnem össze estem a hallatán.❤️
Kép: pinterest
Folytatás⬇️
أنت تقرأ
A kiszemelt!
عاطفيةA story egy 17 éves lányról szól (Emma Wilson) akinek megtetszik egy fiú a suliból (Nate Murphy) aki 18 éves. Nate-nek van egy húga Amelia, aki osztálytársa Emmának, és szinte legjobb barátnők. Ezért Emma sokszor megy át Ameliáékhoz, és sokszor lát...