Nate
Amióta haza jöttünk a versenyről nem hagy nyugodni, hogy mi lehet Emmával. Ameliát kérdeztem, de azt mondta, hogy még nem írt neki vissza.
Mostanában olyan furán érzem magam Emma közelében. Nőiesebb lett, érettebb. Sose beszéltem vele semmi tartalmasról de múltkor is este tök jól elbeszélgettünk.Lehet rá kéne írnom, elvégre ő is írt nekem a vizsgám után.
- Szia Em, hogy vagy? Jól megijesztettél!
( reméltem, hogy egyből érkezik válasz, de nem. Talán alszik, sőt biztos, hogy alszik. Kb 1 órával később érkezik válasz)
- Szia, már jobban vagyok köszönöm! ( nem valami bőbeszédű )
- Örülök, hogy jobban vagy, nagyon ügyes voltál, gratulálok az első helyezetthez!
- köszönöm szépen Nate :)( hallom ahogy a mellettem ülő tesómnak csippan a telefonja, egyből mondja is nekem, hogy azt írja Emma, hogy jól van. Meglepődtem, ezek szerint előbb nekem írt. Nem pedig a legjobb barátnőjének. )
Emma
Hétfő reggel van, megint, semmi kedvem sincs ma a sulihoz, de sajnos ez nem kedv kérdése. Kicsit csúszásba vagyok ma reggel, nem is készültem el időben. Ráadásul előbb is jöttek értem. Szóltam nekik, hogy inkább jöjjenek be, mert még nem vagyok kész. Ők be is jöttek és leültek a nappaliban, a táskámban pakolásztam,
- Bocsi, hogy így össze vissza vagyok, mindjárt kész leszek
- Semmi baj, amúgy is korábban jöttünk, valaki nem bírt nyugton maradni ( mondja kissé idegesen Amelia) Inkább mesélj, hogy érzed magad?
- Jól vagyok Amelia mint ahogy az elmondtam, vagy százszor.
- Csak aggódom érted, mostanában sokszor vagy rosszul.
-( én mintha meg sem hallanám csak pakolok, már a cipőmet veszem) kész vagyok, mehetünk.Nate egyből fel is pattan majd megyünk ki az ajtón. Amelia már be is ült az autóba, Nate meg egyszer csak kinyitja nekem az ajtót. Nem értettem mi történik, le is fagytam.
( azért nyitja ki nekem, mert azt hiszi még gyenge vagyok vagy beteg? Vagy csak udvarias? De sose csinálta ezt még! Vagy talán ő is érez irántam valamit? De mit szólna ehhez Amelia?!)
Beszállok a kocsiba, majd Amelia rám néz,
- ebbe meg mi ütött
- én nem tudhatom, te élsz vele egy tető alattBeszáll a kocsiba Nate és egyből elhallgatok. Az út csendben telt, még jó hogy szólt a zene mert akkor nagyon kínos lett volna.
Az osztályba sokan oda jöttek megkérdezték, hogy vagyok, hisz nagyrészt ők is ott voltak a versenyen. Kicsit sok volt már ez a sok kérdés, de valahol meg jól esett mert ezek szerint aggódnak értem.
Ma kivételesen nem volt kedvem az atlétikához, de elmentem. Az edző elég gyengéd volt velem, nem hajtott túl engem, bár nem láttam ennek szükségét, de hagytam. Amíg a többiek futottak én csak ültem a fűben. És néztem ahogy a foci csapat edz. Majd rájöttem, hogy haza fele kettesben leszek Nate-el, mert Amelia ma nem ment el röplabda edzésre.
Vége volt az edzéseknek. Nate már kint várt rám, megint kinyitotta nekem az ajtót de mist nyilván elől.- Láttam, az edző nem hajtott túl téged.
- Igen rendes volt tőle, bár mondtam neki is hogy jól vagyok és nem szükséges, de mintha csak a falnak beszéltem volna ( mondtam humorosan )
- Jobb volt ez így, de egyébként tényleg sokat vagy rosszul mostanában, meg olyan sápadt is vagy.
- Orvos lettél? ( kérdezem kissé idegesen ) Nem beszélhetnénk másról?
- De miről szeretnél?
- semmirőlEgyszer csak Nate félre áll, majd kiszáll.
- most te hova mész?
- (kinyitja nekem az ajtót) gyere szállj ki
- (oda vezet egy kisebb tóhoz ) azta ez nagyon szép ( már elmúlt 4 óra és kezd sötétedni ( ősz:))
Miért hoztál ide?
- Gondoltam ettől a látványtól talán jobb kedved lesz.
- hát tényleg jobb lett, ÓÓ NÉZD kis kacsák!
- igen ilyenkor mindig elő jönnek.
- sokszor jössz ide?
- mostanában igen
- ide hozod a lányokat mi? ( jaj ezt miért kérdeztem )
- nem ide egyedül szoktam jönni (mondja félig nevetve)Kezd hidegebb lenni, és látja rajtam hogy kezdek fázni, úgyhogy vissza ültünk az autóba és haza vitt.
Köszönök mindent Nate! Holnap tali
- jó éjszakát Em!Folytatás⬇️
YOU ARE READING
A kiszemelt!
RomanceA story egy 17 éves lányról szól (Emma Wilson) akinek megtetszik egy fiú a suliból (Nate Murphy) aki 18 éves. Nate-nek van egy húga Amelia, aki osztálytársa Emmának, és szinte legjobb barátnők. Ezért Emma sokszor megy át Ameliáékhoz, és sokszor lát...