Part 26: Megvagyok nélküled

42 1 0
                                    

Emma

Nate levetkőzött majd fogta magát és beült mellénk. Szembe velem. Elővett egy szálat, biztos ideges, én az vagyok, úgyhogy kértem tőle egyet. És ne felejtsük el, hogy ez alatt az idő alatt meztelen voltam. Nem volt nekem kínos, mert az alkohol elnyomta az érzéseket. A fiúk beszélgettek, én meg csak ültem és néztem mint a vakegér. Unatkozni kezdtem ezért kiszálltam felvettem a vizes testemre a ruhát, éreztem, hogy mindkét fiú néz közben de nem zavart és bementem. Kint nem akartam mondani, hogy nagyon rosszul vagyok. Felmentem az emeletre mert nagyon kellett hánynom. Kicsit jobban lennem. Lily segített megszárítani a ruhámat. Lassan éjfél volt. Kicsit rendbe rakott engem Lily, és lementünk a többiekhez. Finn megtalált engem hozott egy pohár pezsgőt és éjfélkor megcsókolt.

Az éjszaka sokat táncoltunk én szerencsére jól lettem és nem ittam már többet. Csináltunk képeket, nagyon jól éreztem magam. Nate is jól volt valószínű azért mert nagyon sokat ivott. Egyszer oda jött hozzám de alig értettem mind mond, akkora volt a hangzavar meg hát össze vissza volt. Szerintem olyan 3 körül dőltem ki.

Reggel kb 8-kor keltem fel, az egyik hálószobába voltam, és ott feküdtek mellettem a lányok. Émelyegtem úgyhogy kimentem a mosdóba, folytattam amit még éjszaka elkezdtem... Természetesen fogat mostam! Majd lementem egy pohár vízért, Nate és még páran már csinálták a reggelit. Meglepett, nem gondoltam volna. Csináltak ilyen turmixot is ami teljesen kihoz elvileg a másnapból. Finn egyből oda jött hozzám és adott egy puszit az arcomra;
- Jó reggelt Emma:) Hogy érezed magad? ( Finn )
- Ahogy hallottam a fürdőben remekül (Nate )
- Jó reggelt mindenkinek, ennek ellenére jól vagyok, köszönöm.
- Éhes vagy?( Finn )
- Oo nem, nem bírok a kajára gondolni.
- Tessék ezt idd meg, jobban leszel tőle. ( Nate )
- Köszönöm.

Furán éreztem magam, hogy a tegnapi ruhában vagyok meg sminkben, a fiúkon meg csak pizsama nadrág van, Nate nagyon jól néz ki.

- Nem akarsz le zuhanyozni? ( Nate )
- Jó lenne, de elfelejtettem elrakni másik ruhát.
- Nézz körbe fent, biztos találsz valamit ( Dave )
- Megyek segítek. ( Nate )

Már fent keresgélünk, én találok egy fekete pólót, Nate meg egy melegítő nadrágot nekem.
- Tetszik Finn?
- Nate...
- igen vagy nem?
- Finn nagyon kedves velem, és jól éreztem magam vele.
- Akkor most vele vagy?
- Nate komolyan? Hány éves vagy? Ne felejtsd el, hogy ez az egész azért van mert nekem estél. Nem engedem, hogy bárki is így beszéljen velem.
- Jó tudom, és azért bocsánatot szeretnék kérni. De Emma figyelj, Finn rendes srác ha gondolod beszélek vele rólad.
- Segítenél össze jönni mással?
- Igen, ha neked ez kell. De tudnod kell, hogy fontos vagy nekem, és köztünk van valami. Te is tudod és én is. És nem kéne ezt ennyiben hagyni. Gondold át.

Zuhanyzás közben gondolkodok és ahj Finn rendes de Nate-nek igaza van, köztünk már van valami és kár lenne ezt félbe hagyni. Majd beszélek Finnel, ha szükséges.

Lemostam a sminkem, és raktam fel egy kis sminket ujra, csak hogy vállalhatóan nézzek ki. Mindenki össze szedte magát is haza ment. Engem meg a lányokat Nate vitt haza. Útközben kicsit elaludtam.

És végre itthon!

❤️
Kép: pinterest
Folytatás⬇️

A kiszemelt!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora