Part 15: Kiábrándulás

55 1 0
                                    

Emma

Az elkövetkezendő 2 hét szörnyű volt. Minden lehetséges esetben kerülni próbáltam Nate-et. Reggelente és délutánonként nem velük jöttem. Az volt a kifogásom, hogy ellustultam ezért inkább sétálva megyek suliba. Amelia nem igazán hitt nekem, de nem firtatta. Minden nap jelzett a telefonom, hogy meg van a mozgáscél. Mire beértem a suliba már el is fáradtam.

Megkaptam az irodalom dolgozatomat, és 5-ös lett. Megkérdezte a tanárom, hogy ki segített nekem felkészülni;
- Nate Murphy, 12.-es.
- O igen, tavaly tanítottam őt, nagyon jó tanuló! Jó választás volt!

Igen remek vol szerintem is :) Úgy éreztem hogy tudatnom kéne Nate-el ezt, mégis csak miatta lett 5-ös, de írni nem akartam neki. Végül írtam Ameliának, tudtam, hogy elmondja majd Nate-nek.
Nate írt is nekem. De nem nyitottam meg. A suliba többször láttam őt Taylor-al, ő is 12.-es. Szerintem vele találkozgat. Taylor egyébként egy gyönyörű lány, tavaly ő is járt atlétikára, szóval viszonylag jóban vagyunk.

Szóval ez a 2 hét nagyon hosszú volt. Most szombat van és Ameliával telefonálok;
- Mizu Em? Mond, hogy most már befejezed a sétálást.
- Nem is tudom, elég fittnek érzem magam
- marha jó, amúgy képzeld, kiderült végül, hogy Nate nem is randizgatni jár el, hanem Taylorral van, múltkor este azért ment el mert akkor kérdezte meg Nate-et, hogy táncol- e vele a szalagavatón. És ő igent mondott, úgyhogy próbálnak csak.
- (úristen most szörnyen érzem magam, ok nélkül kerültem őt, es sétáltam 2 héten keresztül. ) mii a bátyád táncolni? Érdekes látvány lehet
- igen, viszont lehet van köztük valami, a keringő elég intim tud lenni
- ( gondolni se akarok erre, mindenképpen beszélnem kell Nate-el )

- Amelia, gyere vacsora, kivel beszélsz? - Emmával, mindjárt megyek

Csak ennyit hallok a telefonból.

- Em most megyek, puszii
-puszi

Félre értelmeztem az egészet, most, hogy magyarázom ki ebből magam. Többször is irt nekem Nate, de sose válaszoltam. Azt hiszem írok neki, majd később most had vacsorázzon.

- Szia Nate, tudom, hogy eltűntem és a viselkedésem elég gáz volt, csak szeretnék bocsánatot kérni, esetleg rá érsz találkozni?
- Szia Emma, hat tényleg faképnél hagytál engem, de rendben találkozzunk

Nagyon rosszul érzem magam, valamiért a sírás kerülget. Végül eljött értem, és már szinte mondhatom azt, hogy a közös helyünkre mentünk a parkba a tóhoz. Az autóba nem sokat beszéltünk sőt szinte se mennyit. Majd amikor oda értünk ki szálltunk. A tó be volt fagyva, kicsit rá mentünk csúszkáltunk rajta, jó volt. De aztán rá is tértünk a lényegre.

- 5-ös lett az irodalmam...
- igen tudom, mondta Amelia...
- köszönöm utólag is
- szóval miért hívtál ki?

Elég nyers, érzem rajta hogy haragszik rám, az üzenetben is Emmát írt nem pedig Em-et.

- Az nap este amikor ott voltam nálatok, és te arról beszéltél Ameliával, hogy randizni mész
- Had szóljak közbe, nem én mondtam, hogy randizni megyek, hanem ő, és te csak ennyit hallottál
- igen sajnálom, de te mit tettél volna a helyembe? Totál átverve éreztem magam, az elmúlt két hétben csak magamat ostoroztam, alig ettem, és álomba sírtam magam.

Miközben ezt mesélem neki, olyan sajnálattal néz rám, mint még soha. Észre sem veszem, hogy közben pár könnycsepp végig szalad az arcomon. Ő hirtelen magához húz és csak ölel.

- Tudom, hogy nem kéne így kiborulnom, mert semmi sincs köztünk.
- Szerintem már azért van köztünk valami...
- Így gondolod?
- igen
- Amelia mondta ma, hogy Taylor-al csak azért találkozgatsz, mert vele táncolsz.
- ez így is van

❤️
Kép:pinterest
Hogy tetszik?🥰🥰🥰

Folytatás⬇️

A kiszemelt!Where stories live. Discover now