Emma
Fel alá járkálok a szobámba, nem hiszem el, hogy ilyen kínos voltam, vagyok, az leszek örökre. De viszonozta, azt mondta tetszem neki. Nem hiszem, hogy hazudott, miért hazudott volna. Akkor igaz. Lily- nek is igaza volt. Akkor hogyan tovább. Az biztos, hogy a mai tanulást lemondom. Nem bírok a szemébe nézni, így. És Ameliát meg át hívom. Így nincs veszély. Írok is nekik;
- Szia Nate, a mai tanulást le kell mondanom, de köszönök mindent.Ennyi semmi többet nem írok.
- Ameliaaaa, nem jössz át inkább te?
- Hosszú volt az este mi?
- ne is beszéljünk róla
- okes át megyek akkor majd, és a tanulással mi lesz okoska?
- lemondtam, nincs erőm hozzá
- jól tetted, félek, hogy csak a hülyeséget kapod el tőle
- igen nos lehet ( kínos vagyok megint )
- na majd este puszi
- pusziCsak fekszem az ágyban miközben a plafont bámulom amikor csippan a telefonom, Nate az. Az üzenetet nem nyitom meg, csak elolvasom az értesítést. - jó reggelt Em, biztos? Hétfőn lesz a dolgozatod. Egyébként hogy érzed magad?
Nem tervezek vissza írni, amilyen béna vagyok biztos hülyét csinálok magamból. Az anyagot tudom, úgyhogy nincs baj. És valószínű az estéről akarna majd beszélni. De én arra nem állok készen.
Ebédeltünk. De mondanom sem kell, hogy mennyire forog a gyomrom a kajától. Utálok másnapos lenni. Nagy nehezen leküzdöttem pár falatot.
Már délután volt, nagy nehezen kikapcsoltam a sorozatot. És lezuhanyoztam hideg vízzel, hátha segít. Fel is frissültem. Vártam Ameliát.
Megérkezett.
Én meg csak a nyakába borultam, mert hiányzott már. Aztán felmentünk a szobámba.- na mizu te másnapos
- lehetne, hogy nem ejtünk ki semmi olyan szót ami ehhez kapcsolódik?
- Nate mesélte, hogy mi történt.
- ( teljes sokk) mit mondott?
- hogy berugtál, és hamar kidőltél, vagy történt más is?
- nem, pontosan ez történt, nem igazán tudtam így élvezni a bulit, reggel meg még hánytam is
- megint??? Óvatosabban kellenne írnod. Alig ittál, két alkalommal, és meg is durván nyomod.
- igen tudom, köszönöm a felvilágosítást. Inkább mesélj mivan Dave- el? Alakul?
- nos képzeld, tegnap rám írt, délután, hogy van e kedvem találkozni vele,
- és ??? Találkoztál vele? Mond mááár
- igeen, és nagyon jó volt, elmentünk sétálni a parkba, beszélgettünk és...
- és mi?????
- csókolóztunk
- tessék? Jó volt?
- igen, szerintem, kedvel engem, és ebből még lehet valami komolyabb.
- nagyon örülök neked!!!
- már csak neked kéne össze szedni valakit, és akkor lehetne dupla randink.
- persze már csak az kéne
- most miért mondod ezt, emlékszel tavaly nyáron az első bulin, Mason-nel egész jól el voltatok.
- igen, igaz, viszont ő most Lily-vel van, kavarnak vagy ilyesmi, amúgy sem az esetem
- Eseted? Nincs is eseted
- de van Amelia, mindenkinek van
- akkor hallgatlak, csak mond bátran
- hát, sportos, szőkés-barna hajú, barna vagy kék szemű... ( konkrétan, leírtam Nate-et )
- pont mint Nate
- jaj tényleg...
- jó akkor keresünk valakit a suliból mondjuk, a foci csapatból, ha gondolod megkérdezem Dave-et, ő azért jobban tudja, hogy ki szabad meg ilyenek.
- nem muszáj
- de igenMegnéztük a Hogyan veszítsünk el egy pasit 10 nap alatt, filmet. Mindketten imádjuk, és láttuk már vagy ezerszer. Végül itt maradt vacsorára, majd haza ment, időbe, mert holnap suli.
Még nem tudom reggel, hogy lesz ez megoldva, a találkozás Nate-el. De nem is akarok rá gondolni. Csak is az alvásra.
❤️
Kép: pinterest
Folytatás⬇️
KAMU SEDANG MEMBACA
A kiszemelt!
RomansaA story egy 17 éves lányról szól (Emma Wilson) akinek megtetszik egy fiú a suliból (Nate Murphy) aki 18 éves. Nate-nek van egy húga Amelia, aki osztálytársa Emmának, és szinte legjobb barátnők. Ezért Emma sokszor megy át Ameliáékhoz, és sokszor lát...