Part 43: Maradj mellettem

35 1 0
                                    

Emma

Reggel arra keltünk anyával, hogy valaki csenget. Lementem és Nate volt az.
- Jössz suliba?
- Nem, szerintem még egy ideig nem.
- Mi van veled? Veletek? Nem írsz, se nekem se másnak. Aggódom.
- Nate a családom szétrobban. Semmi sem jó most.
- Tudom.
- Akkor légyszíves hagyj békén. Szia.

Bunkó voltam. Egyből megbántam minden szavamat, szívem szerint kifutottam volna hozzá megölelni. Nagyon éhes voltam, szerintem ezért is voltam olyan ingerült. Csináltam pirítóst magamnak, anyának meg még rántottát is. Idő közben lejött.
- Ki csengetett?
- Nate
- Rossz kedved van?
- Nem
- Gyere menjünk ki sétálni
- Most nincs kedvem
- Akkor csak az udvarra

Felöltöztünk és kimentünk Lolával. Nagyon boldog kutyus. Imád játszani.
- Akkor most elváltok?
- Igen, de nem lesz semmi baj. Elég idős vagy úgyhogy eldöntöd kivel szeretnél lenni.
- Nyilván veled. Látni se akarom őt.
- Ő az apád, néha vele kell lenned.
- Majd én eldöntöm.
- Beszéljünk rólad? Az ételekről?
- Ne, anya. Nem akarok.
- De valakivel beszélned kell. Ha velem nem akarsz akkor egy szakemberrel.

Jézusom mit tettem. Nem elég, hogy apa megcsalta anyát még itt van az én problémám is.
- Jó, csak most ezt hagyjuk, kérlek.

Már délután volt és úgy terveztem, hogy át megyek Nate-hez, mire végez a suliban. Megbántottam és helyre akarom hozni.

Nate

Ma egész nap próbáltam megérteni Emma helyzetét. Próbálok neki teret adni, mert neki most erre van szüksége. De a barátja vagyok és ellök magától. Ameliának sem ír vissza. És reggel nagyon durva volt. Ez most azt jelentette, hogy szakítani akar?

Vezetek haza a suliból és látom ahogy Emma ott ül a házunk előtt. Nem akartam flegma lenni vele de még is az voltam vele egy kicsit.

- Mit csinálsz itt?
- Bocsánatot akarok kérni.
- Okés.
- Csak most szar a helyzet
- Tudom
- Megbocsátasz?
- Meg, de ha nem akarsz most velem lenni azt mond meg. Mert ezt így nem bírom.
- Veled akarok lenni, tényleg. Sajnálom, hogy eltűntem. Gyere át vacsira.
- Biztos?
- Igen, sőt Amelia is eljöhetne, ha ráér. Anya örülne nektek.
- Rendben, majd később írok.

Megöleltük egymást és haza mentem.

- Anya megjöttem, át hívtam vacsira Ameliáékat. Bár egyikünk sem tud főzni, de rendelhetnénk pizzát.
Anyaa, hol vagy?

Kint ült a teraszon és telefonált. Hallottam, hogy idő pontot kér valahova, a nevemet is hallottam. Tudtam miről van szó.

Megkérdeztem kivel beszélt, nem is tagadta, sokáig tartott mire kibökte, de elmondta az igazat.
- Holnapra már van is egy időpont. Délután 15.00 óra. Elviszlek majd, és megvárlak ott. És minden rendben lesz.
- Akkor rendelek pizzát, Ameliáek is jönnek. 2 elég? Vagy inkább 3? Legyen 3.

Elvonultam a szobámba kicsit sírtam, szomorú lettem, lehangolt. Semmi kedvem nem volt ehhez a vacsorához, pedig én hívtam meg őket.
Megérkeztek, anya beengedte őket, és fel szólt nekem.
- Mindjárt megyek.

Nem mentem le, eltelt 5 perc, 10, és végül 20 perc.

❤️
Kép: pinterest
Folytatás⬇️

A kiszemelt!Место, где живут истории. Откройте их для себя