Emma
- Ez az egész tavaly nyáron, egészen pontosan június 22-én történt. A sulinak már vége volt, javában folyt a nyár, a szabadság. Nem számított, hogy milyen nap van, minden nap ment mindenki mindenhova.A focicsapat tagja rendeztek aznap egy bulit, aminek a tagja természetesen Nate. Csak menő arcok voltak ott nyilvánvalóan és én is csak azért lehettem ott mert Amelia barátnője vagyok. Egyébként én lennék az utolsó akit elhívnának egy ilyen buliba.
Na mindegy is, szóval 16 éves voltam akkor, elterveztem, hogy ezen a nyáron kilepek a komfortzónámból. Elkezdtem sminkelni, és ruhákat hordani. Szerettem volna ezen a bulin megmutatni, hogy létezem. Ez volt az első buli azon a nyáron és talán a legelső buli ahova valaha elmentem. Ameliával fent készülődtünk, amikor Nate felszól, hogy csak akkor mehetünk le bulizni velük, ha nem égetjük be őt.Tudni kell erről a buliról, hogy csak azért jöhetett létre mert a szüleik éppen elmentek megünnepelni a házassági évfordulójukat. A családi ital készletet vette elő Nate, illetve mindenki hozott magával egy üveg italt.
(Ekkor még nem alakultak ki bennem érzelmek feléje)
És hozzáteszem, hogy nem láttam őt vagy 2 hete ugyanis amint vége lett a sulinak nekik megkezdődött a foci tábor.
Szóval ez volt az én nagy belépőm úgymond. Már hallottuk, hogy javában jönnek az emberek, és megy a buli, nem értettem miért nem megyünk már le. De Amelia már jártas volt a témában, es mondta hogy buliról mindig késni kell egy kicsit, így hatásosabb lesz a belépőnk.Már mentünk le a lépcsőn és minden úgy alakult ahogy elterveztem, kb mindneki végig nézte ahogy
levonolunk a lépcsőn. Nem tudtam eldönteni, hogy engem vagy inkább Ameliát nézik, de én inkább azzal voltam elfoglalva, hogy ne essek pofára.
Nate is végignézte és éreztem, hogy engem néz, és ahogy ránéztem, alig ismertem rá. Suli óta nem láttam, és hát megizmosodott vagy én nem is tudom valahogy a kisugárzása teljesen más, vagy csak a hormonok nem tudom... egy pillanatra azt hittem hogy ő is azt érzi mint én, valami féle vonzódást.NA ez volt az a pont amikor elkezdtem érezni iránta valamit. Azon az estén, teljesen új dolgokat tapasztaltam meg, fiúk jöttek oda hozzam beszélgetni, ittam, életemben először! Jól éreztem magam viszont eléggé berugtam... Nate és köztem nem történt semmi, de nem vártam, hisz ez új volt.
Sok mindenre nem emlékszem, hogy őszinte legyek, de arra igen, hogy Nate összekavart egy-két lánnyal.Másnap olyan reggel 10 körül ébredtem meg és csak a fejem fogtam, annyira fájt. Próbáltam vissza emlékezni mi történt az este, de csupa homály.
Ameliával lementünk enni pár falatot, majd megjelenik Nate, látszik rajta, hogy nem sokat aludt, de valahogy a szivem meg dobban amikor rá pillantok. Nem tudom szavakba önteni az érzést. Leül enni velünk, és a tegnapi bulirol beszélgetünk. Palacsintát eszünk, és kezdem rosszul érezni magam, kérdezik tőlem hogy minden rendben van e, de nem tudok válaszolni, csak rohanok a wc-re hányni. Nos igen nem túl kellemes. Hallom ahogy Amelia csak nevet, hisz ez volt az első alkalom. Hallom hogy valaki közeledik, gondoltam hogy Amelia, én meg csak mondom, hogy menj ki, hagyj egyedül, erre Nate szól hozzám.Nate
- Látom jól sikerült a buli ( mondja félig nevetve)
Hozzak egy kis vizet?
- Ne, csak menj ki, nem akarom hogy lásd ahogy tele hányom a wc-t.
- Jó valójában ez nem kérdés volt, hozok vizet neked, addig ne ess össze.Folytatás⬇️
YOU ARE READING
A kiszemelt!
RomanceA story egy 17 éves lányról szól (Emma Wilson) akinek megtetszik egy fiú a suliból (Nate Murphy) aki 18 éves. Nate-nek van egy húga Amelia, aki osztálytársa Emmának, és szinte legjobb barátnők. Ezért Emma sokszor megy át Ameliáékhoz, és sokszor lát...