Emma
Az elkövetkezendő 2 hét nagyjából ugyan úgy telt. Majdnem minden nap Nate-el voltam suli után, tanultunk együtt, filmeztünk... már egy csomó cuccunk ott van egymásnál. Hétvégénként találkoztam Ameliával. Jóban vagyunk, de érzem , hogy már nem sokat beszélünk, neki ott van Dave, nekem meg Nate. Örülnék, hogyha olyan lenne a barátságunk mint régen. Néha láttam ahogy Hanna mindig ott van Nate közelében. De nem értem miért, felvállaltuk teljesen a kapcsolatunkat. De az biztos, ha be próbálkozik Nate-nél kinyírom.
Nem sokat találkoztam a lányokkal, Nate teljesen eltereli a figyelmem, hiányoznak a többiek, majd megkérdezem talizunk-e hétvégén. Abby nagy ívben kerül engem, de nem igazán tudok vele mit kezdeni.
Most péntek reggel van és elkészültem a suliba, megjöttek értem. Amelia kiszállt és hátra ült, hogy Nate mellett ülhessek. Egy ideje már ez van, ha nem Dave viszi őt. A suliba beszéltem a lányokkal, hogy ma este össze futunk és iszunk valamit. Ma csak 5 órám volt, Ameliával sétáltunk haza. Vele is megbeszéltem, hogy szombaton csinálunk valamit. Jót beszéltünk.
Amikor haza értem játszottam Lolával, olyan gyorsan nő. Ettem valamit aztán elmentem hajat mosni. Mikor végeztem már Nate is itt volt. Ott ült a nappaliban a szüleimmel és közben Lolát simogatta. Szóltam neki, hogy jöjjön és hozza magával a kutyát. Fent elfeküdtünk;
- Ma este talizok a lányokkal.
- Egyedül hagysz?
- Minden nap együtt vagyunk Nate.
- Épp ez az, minek akarod ezt megszakítani.
- Gyere te is akkor, hozd el a haverjaidat. Csak legyünk külön. Elhanyagolom a barátaimat. Úgyhogy velük szeretnék lenni.
- Nincs kedvem menni sehova. Inkább megvárlak itt.
- Felőlem.
- De majd elviszlek, meg érted is megyek.
- Imádlak.Még nem mondtuk ki egymásnak, hogy szeretlek, én annyira nem érzem, hogy ez olyan nagy dolog lenne. Nem stresszelek rá. Az imádlakot már sokszor mondtuk egymásnak. Nekem most éppen megvolt, hogy úgyhogy valami komfortos ruhát akartam felvenni. Végül egy sima fekete farmernél döntöttem és egy zöld hosszú ujjú felsőnél. Nate ma igen, itt alszik.
- Mit fogsz csinálni amíg nem leszek itthon?
- Szerintem kibeszéllek a szüleiddel.
- De akkor azt se hagyd ki, hogy mit csinálsz velem az ágyban.Most már csak hallgat. Nem mond erre inkább semmit.
Elkészültem és Nate elvitt.
Nate
Eddig egyszer volt ilyen, hogy itt voltam náluk amíg ő nem. Most leültem a nappaliba a szülei közé, éppen filmezni akartak, mondták, hogy csatlakozzak. Nem érzek feszültséget, olyanok nekem mint a második családom. Valami akció filmet néztünk nem volt rossz. Aztán elmentek lefeküdni aludni, én meg elmentem zuhanyozni. Aztán csak feküdtem Lolával. Vártam, hogy írjon Em, hogy mikor menjek érte.
❤️
Kép: pinterest
Folytatás⬇️
VOCÊ ESTÁ LENDO
A kiszemelt!
RomanceA story egy 17 éves lányról szól (Emma Wilson) akinek megtetszik egy fiú a suliból (Nate Murphy) aki 18 éves. Nate-nek van egy húga Amelia, aki osztálytársa Emmának, és szinte legjobb barátnők. Ezért Emma sokszor megy át Ameliáékhoz, és sokszor lát...