Part 9: Tanulás kettesben

60 1 0
                                    

Emma

Péntek délután;

4 óra van, már készülök a tanuláshoz, fel frissítem a mai sminkem, majd felveszek egy fekete cica nadrágot és egy fekete pólót, feketében mindig komfortosan érzem magam. Már rendet raktam a szobámba, bár nem tudom, hogy fel hozzam e szobámba. Lehet inkább lent kéne az étkezőbe. De anyáék a nappaliban vannak és tv-t néznek, így zavarnának minket, úgyhogy igen felhozom a szobámba!
Anyáék úgysem szólnak érte, hisz ismerik őt baba kora óta szinte.

5 óra van és megérkezett Nate. Egyből feljöttünk és leültünk az ágyra kellő távolságra egymástól. Igazából nem gondoltam át, hogy hogy fog zajlani ez a korrepetálás. De most komolyan irodalomból hogyan?

- Szóval akkor hoztam pár korábbi jegyzetemet. Meg az órai füzetemet. Arra gondoltam, hogy megnézed őket, és ha valamivel kapcsolatban kérdésed van akkor szólsz.

Egek, ő kitalált egy konkrét tervet. Ész megáll.

- Nagyon rendes vagy, köszönöm mégegyszer.

Végül nagyjából 1 órát beszéltünk az anyagról (tényleg), majd amikor már mindketten hülyét kaptunk a sok tanulástól, megálltunk pihenni. Hoztam fel üdítőt addig.

- Köszi. Na meg vagy elégedve a tanároddal?
- Teljes mértékben. Még a végén be foglak állandóra.
- Bármikor jövök, ha segítség kellene.
- figyelj...
- Hm?
- Kérdezhetek valamit?

Nate

Na most arra akar kitérni amire gondolok, akkor mentem elájulok.
- Persze, bármit.
- Szóval... nem tudom, hogy te, hogy látod a dolgokat, de nekem van egy olyan érzésem, hogy... ( na jó biztos azt mondja hogy tetszem neki, érzem )
kéne még vasárnap is tanulnom. Esetleg, ha ráérsz?
- ( most ugye csak viccelsz velem ) természetesen, ráérek!
- Akkor okees.

Mindjárt megőrülök, komolyan mondom, ezt én nem. Most akkor mindent félre értettem?
Nyár óta kavarognak bennem az érzések, erre meg itt ülök az ágyán, és nem történik semmi.

- Na jól van, már késő re jár. Akkor a vasárnapot még megbeszéljük.
- Igen igen,

Emma

Most szerintem beletemetem magam a párnákba, ekkora bénaságot mint én, a világ nem látott. Most vasárnap tanulhatok újra, pedig nem is lenne rá szükségem. Nate jegyzetei nagyon jók, simán megértettem mindent, és tudom is pedig 1 órát ha tanultunk. De legalább látom őt akkor vasárnap is. Bár most nem tudom akarom- e ezek után. Tuti komplett idiótának nézett.

- Hahó, bejöhetek? (Anya)
- igen, gyere
- na, hogy ment? Segített azért?
- igen, a jegyzetei nagyon jók, viszont lehet vasárnap is tanulunk
- persze, ahogy gondoljátok, csak sikerüljön jól a dolgozatod,
gyere vacsorázz velünk, már olyan régen ettünk közösen mind,
- most nem vagyok éhes anya, teljesen lefárasztott az irodalom, csak egy zuhany rá vágyom most, de majd később lemegyek
- hát jól van drágám, akkor nem is zavarlak tovább

Lehet be kéne avatnom anyát, talán tudna adni pár tanácsot. Vagy Ameliának. Istenem de nehéz ez. Amelia rám írt;
- Na mizu csajszi, hogy ment a tanulás?
- A bátyád akár elmehetne irodalom tanárnak.
- haha, előbb ért haza, úgy néz ki mint a mosott szar, mint aki mást csinált volna tanulás helyett...
-  miről beszélsz?
- csak ugratlak
- roppant vicces vagy
- tudom, vasárnap átjössz?
- Nate- el azt beszéltük, hogy vasárnap is kéne egy kicsit tanulnunk, még a dolgozat előtt
- úristen hirtelen azt hittem azt írod, hogy randizni mentek, szívem megállt
- jézusom, az de gáz lenne ( nem sírok, nem sírok )
- hát érdekes lenne, olyanok vagytok mint a testvérek, na mindegy, de akkor gyere át vasárnap aztán itt tanulhattok, utána meg itt maradsz kicsit a legjoooobb barátnőddel, mert szeretsz
- megbeszéltük, puszii



❤️
Kinek, hogy tetszik??🥰🥰

Folytatás⬇️

A kiszemelt!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz