Nate
Már éjfél is elmúlt, nem bánnám ha írna már. Nem szokott annyira kint maradni. Remélem nem az én hibám, hogy elvan. Nem akarom meg folytatni a jelenlétemmel, de én sose erőltetem a dolgokat. Inkább elindulok érte.
Oda értem a kocsmához ahol vannak. Nem szeretem, ha itt van, mert tudom milyen alakok vannak itt és nem akarom, hogy rámásszanak. Amikor beértem nem láttam őt, kimentem a teraszra és ott volt. Borral és cigivel a kezébe. Amikor meglátott egyből a szemembe nézett és ijedt fejet vágott. Oda mentem hozzájuk;
- Sziasztok lányok, Em.
- Szia Nate ( lányok is köszöntek )
- Mizu Nate, még nem írtam.
- Tudom, de gondoltam inkább idejövök, mert már régóta elvagy.Leültem közéjük, éreztem, hogy nem annyira örülnek a jelenlétemnek. Emma félre hívott.
- Nate, mondtam, hogy a lányokkal akarok lenni.
- Tudom, de már vagy 4 órája itt vagy. És mi ez a cigi?
- Nate, kérlek. Mi ütött beléd?
- Semmi. Üljünk vissza.
- Ne várj. Már amúgy is írni akartam neked lassan. Inkább menjünk.
- Biztos?
- Igen, menj ki. Mindjárt megyek utánad csak elköszönök.Emma
Dehogy akartam menni még. De éreztem Nate-en, hogy rá tört a féltékenység. Kifizettem a részem, és elmentem. Amikor nyitom az ajtót éppen bejön rajta Finn. Egek elkapott a hányinger. Vigyorogva köszön nekem, amit nem értek. Vissza köszönök neki de egyáltalán nem viszonzom a mosolyt. És elhagyom a helyet.
Nate kint vár majd kézen fog és elindulunk az autóhoz.
- Mit ittál?
- Csak bort.
- És csak ti voltatok lányok?
- Igen. Nate mi bajod?
- Mi lenne?
- Nagyon durván féltékeny vagy.
- Csak nem akarom, hogy bajod essen. Láttam ahogy be ment Finn.
- Láttam.
- Mondott neked valamit?
- Csak köszönt. Én meg vissza.
- Minek köszönsz neki? Bántott téged.Erre már inkább nem válaszoltam. Haza értünk, én elmentem le zuhanyozni. A kelleténél többet voltam a fürdőben. Nate kicsit sok volt most estére. Amúgy is szét vagyok esve kicsit a mensim miatt. Pizsibe és végre tisztán megyek be a szobámba. Amikor megláttam Nate-et félmeztelenül feküdni az ágyban, szinte már aludva. El is szállt a haragom. Befeküdtem mellé, és egyből el is aludtunk.
Reggel én 10-kor megébredtem, Nate még aludt, lementem mert hallottam, hogy anyáék veszekednek. Mostanában egyre többet.
- Jó reggelt. Mi a baj?
- Jó reggelt drágám ( köszön nekem anya, eltakarva az idegességét )
Apa meg csak elfordul és ki sétál az ajtón.- Anya mi történt? Mostanában nagyon sokat veszekedtek.
- Drágám az van, hogy...Kezdett bele mondanivalójában amikor Nate jött le a lépcsőn, ezért anya félbe hagyta mondatát.
- Jó reggelt Nate! Gyere készítettem reggelit.Miután megreggeliztünk haza küldtem Nate-et, hogy tudják beszélni anyával. Bár Nate-el is beszélni akartam, a tegnapról, de az most várhat.
❤️
Hogy tetszik? Szerintetek mi a gond a szülők között?🥰
Kép: pinterest
Folytatás⬇️
BẠN ĐANG ĐỌC
A kiszemelt!
Lãng mạnA story egy 17 éves lányról szól (Emma Wilson) akinek megtetszik egy fiú a suliból (Nate Murphy) aki 18 éves. Nate-nek van egy húga Amelia, aki osztálytársa Emmának, és szinte legjobb barátnők. Ezért Emma sokszor megy át Ameliáékhoz, és sokszor lát...