Part 4: Hiányzás a suliból

86 2 0
                                    

Emma

- Reggel felkelve nem érzem túl jól magam, kissé hányingerem van illetve rossz a közérzetem.
Lemegyek anyához, és szólok neki. Anya megméri a lázam, de nincs csak egy kis hőemelkedésem. Megengedte, hogy itthon maradjak, úgyhogy egész délelőtt Grace klinika maratont tartottam, miközben Folyamatosan kapom az üzeneteket Ameliától, hogy egyedül hagytam.
Már 1 óra van, de még mindig nem érzem túl jól magam, egyébként ez nem túl jellemző rám, hogy hiányozzak a suliból, ugyanis nagyon ritkán vagyok beteg.

Egyszer csak arra eszmélek, hogy anya hív, érdeklődik, hogy hogy érzem magam. És figyelmeztet, hogy egyek, de rá se bírok gondolni. Javasolja, hogy sétáljak egyet a friss levegőn, mert az segíteni fog.
Megfogadom a tanácsát, kb 2 óra múlva ráveszem magam, hogy embert faragjak magamból, és elindultam Ameliához. Gondoltam, ha már sétálni megyek akkor átmegyek hozzá és elkérem a leckét.
Az ajtó előtt állok, Nate nyit nekem ajtót. Beenged majd megjegyzi, hogy nem festek valami jól.
Nagyon kedves vagy, én is örülök hogy látlak.
- Ameliaaa, itt van Emma. Na és mizu, miért lógtál ma suliból.
- beteg vagyok Nate, beteg, nem látszik rajtam?
- És ide jössz megfertőzni?
- Ez nem fertőző, csak egy kis hőemelkedés.
- Holnap már jössz suliba vagy lógsz még egy kicsit?
- Hát majd reggel kiderül, bár eléggé élvezem az otthonlétet.

(Eléggé meleg van itt, nem bánnám ha jönne már Amelia, de még mindig nem jön.)
- Mi a fenét csinál Amelia?
- Hajat mos.
- Most?? De hát szóltam neki, hogy jövök.

Elkezdem levenni a pulcsimat, de teljesen belegabalyodok, egy kis ideig élvezi a szerencsétlen látványomat Nate, majd végül segít nekem. Akkorát dobban a szívem amikor megérint, azt hittem ő is hallja. Majd csak nevetünk amikor végre kiszabadított. Megkínált egy bögre teával, epressel mert tudja, hogy az a kedvencem. Szerintem csak miattam van epres tea náluk. Majd leülünk a nappaliba és nézzük a tv-t. Én nagyon élvezem a társaságát, de rajta nem veszek észre semmit, bár még sose hozott nekem teát csak így. Na majd este úgyis túlgondolom ezt. Mint mindig mindent.
Majd nagy meglepetésre megjelenik Amelia, és felráncigál a szobájába pletykálkodni.
Nagyba meséli a mai napot, amikor anya hív, hogy ideje lenne haza mennem.
Ameliának egyébként szerelmei bánatja van, ugyanis bejön neki egy srác a suliból aki amúgy Nate osztálytársa, és jó haverja. Nem szívesen hagyom őt itt ilyen állapotban, de sajnos muszáj..
Már a cipőmet veszem amikor, amikor elém áll Nate,
- Hazavigyelek?
- Dehát nincs is jogsid.
- Talán 2 perc alatt nem okozok balesetet. Jövőhéten vizsgázók, tudok vezetni! Egyébként is ne sétálj ilyen sötétben.
- (Fel sem tűnt, hogy besötétedett. Már fél 7 volt. ) Jó oké, megköszönöm akkor a fuvart.

Már beültünk a az autóba, és elindultunk,
- Kérdezhetek valamit?
- Persze Em,
- ( huha ez meglep, gyerek korunk óta nem hívott így) Hogyhogy haza viszel?
- Mi az hogy miért? Nem akarom, hogy bajod essen.
- De hát mi bajom esne ezen a barátságos környéken?
- Tudtad, hogy 2 hete betörtek itt valamelyik házba?
- öhm, hagyjuk is a témát.
- Szerintem is. ( néz rám kacér mosollyal)

Megérkeztünk, köszönöm a fuvart!
- Nincs mit, máskor is.
- jó éjszakát!
- jó éjszakát!

Folytatás⬇️

A kiszemelt!Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon