Emma
Apa ma nem dolgozott, szóval egész nap együtt voltunk otthon. Én tanultam egy kicsit és Lolával játszottam kint. Már várom, hogy jó idő legyen, de sajnos még csak január vége van. Nem tudom hogy apa mennyit tud rólam meg Nate-ről, de most beavatom.
- Apa?
- Igen kislányom?
- Anya mesélt neked rólam és Nate-ről?
- Igen, hogy kedvelitek egymást.
- Igen, és ma elmennék vele moziba, délután.
- Rendben. De figyelmeztetem, hogy ha megbánt téged, velem gyűlik meg a baja!!Elkezdtem készülődni. Egy fekete farmert és egy vaj színű kötött pulcsit vettem fel. 2 óra körül megérkezett és felvett. A Kis Hableányt fogjuk megnézni. Megérkeztünk a moziba.
- Mit kérsz inni és enni? ( Nate )
- Csak capy-t kérek.
- Popcornt sem?
- hmm, nem köszönöm.Nate azért vett popcornt is, gondolom azt hiszi végül enni fogok belőle. Elkezdődött a film, én már nagyon vártam. Eg ideig csak ültünk magunknak, aztán szépen lassan végül meg fogtuk egymás kezét, és összebújtunk. Nagyon jó volt. Nem hiszem, hogy Nate-nek nagyon tetszett volna a film, de azt mondta hogy jó volt. Aranyos volt ahogy a kedvemre akart tenni. Kiértünk a moziból, és az autóba beszélgettünk még a filmről és megkérdezte, hogy van-e még kedvem átmenni hozzá. Hozzátette, hogy csak mi lennénk otthon. Bele mentem.
Oda értünk hozzá, csinált nekem teát, és be mentünk a nappaliba. Elég meleg volt bent úgyhogy levettem a pulcsimat ahogy ő is. Csak egy fehér póló volt a pulcsim alatt. Közel ültünk egymáshoz, de csak beszélgettünk. Aztán kivette a kezemből a teát és lerakta az sajátjával együtt. Remélem megcsókol, mert erre várok egész nap. Közelebb hajol hozzám és ad egy puszit az arcomra majd rám néz mintha az engedélyemet kérné, hogy folytassa. Én egyből megcsókolom és érzem, hogy mennyire akarja. Ha belegondolok még nem nagyon volt ilyen mindent bele csókunk. Nagyon jó érzés volt. Éreztem őt a testemen. Megcsókolt a nyakamon a kezemen a hasamat a pólóm alatt. Felkapott engem és felvitt a szobájába. Lerakott az ágyra, én hátrébb csúsztam és jött ő is utánam. Eléggé hevesen csókolóztunk.
Lehúztam a pólóját és eldobtam. Gyönyörű teste van, kicsit meg is ijedtem, hogy nem kellek majd neki, ha meglát ruha nélkül. Kint mát kezdett besötétedni. Nate az egyik kezével fel kapcsolta a kis villanyt. Majd kezdte felhúzni a felsőmet, megijedtem úgyhogy lekapcsoltam a villanyt. Rám néz furán, de nem áll le hanem folytatja mintha semmi nem történt volna. Leveszi rólam a felsőmet majd én gombolom ki a saját nadrágom, mert így már elég kényelmetlen. Lehúzza rólam. Az egész nagyon gyengéd.
Ha most egy filmben lennénk, tuti Taylor Swift: Wildest dream című zene szólna ennél a résznél.
Majd ő róla is lekerül a nadrág. Van annyi a fény a szobában, hogy lássuk egymást. Végül egy kis sólámpát kapcsol fel. Ami nagyon szép színt, fényt ad. Érzem, hogy nem akarja el sietni a dolgokat és így egyáltalán nincs bennem félelem. Nem tudom, hogy készen állok-e.
❤️
Kép: pinterest
Folytatás⬇️
YOU ARE READING
A kiszemelt!
RomanceA story egy 17 éves lányról szól (Emma Wilson) akinek megtetszik egy fiú a suliból (Nate Murphy) aki 18 éves. Nate-nek van egy húga Amelia, aki osztálytársa Emmának, és szinte legjobb barátnők. Ezért Emma sokszor megy át Ameliáékhoz, és sokszor lát...