Part 20: Mind egy szobában

50 2 0
                                    

Emma

- Nem szeretnétek itt aludni? Úgy, mint régen, Emma szobájában.

Apa erre furán néz, valószínű Nate miatt, meg hogy már elég nagyok vagyunk. De nem szól semmit. Olvassa tovább az újságot.
- Valójában ez egy nagyon jó ötlet. ( szólal meg Amelia )

Gondoltam, hogy ő bele megy.
- Nate? (Anya)
- Hát neki biztos nincs kedve (Amelia)
- Miért is ne?

Állunk döbbenten Ameliával.
- Nincs kedvem egyedül lenni otthon. Persze ha nem bánod Em?!

- Dehogy is, jó lesz! ( gondolhatod mennyire )

Anya nagyon megörült, el is indult az emeletre huzatolni. Segítettem neki. Addig ők haza mentek pár cuccért. Visszajöttek, aztán mindannyian leültünk a nappaliban, és néztünk egy filmet. Nate és Amelia között ültem. Anya és apa meg a két fotelbe. Apa elég fáradt volt és elaludt rajta. Anya követte a példáját. Szóval 3-an maradtunk. A film amúgy jó volt, utána felmentünk a szobámba. Elég fura volt ez a felállás így. Nate a földön fog aludni. Én meg az ágyban Ameliával. Megbeszéltük, hogy a laptopon sims-ezüst majd ha lezuhanyoztunk. Előszőr én mentem el, majd Amelia és Végül Nate.

Én egy fekete hosszú cica nadrágot vettem fel egy szintén fekete hosszú ujjúval. Amíg Amelia zuhanyzott. Volt alkalmunk Nate- el beszélgetni.
- többet kéne beszélgetnünk, nem is tudtam a terveidről
- hát akkor többet kell találkoznunk, rajtam nem múlik, egyébként állati jól nézel ki ebbe a fekete szerelésbe
- naa zavarba hozol
- szeretem amikor zavarban vagy
- elég, Amelia mindjárt vissza jön

Már mindannyian lezuhanyoztunk, és Nate is feljött az ágyra. Én voltam középen és elkezdtünk játszani. Megcsináltuk egymást a Sims-ben. Amelia egy ideig bírta, de aztán elaludt. Örültem, volna ha tudunk majd beszélni a mai találkozásáról Dave-el.

- Van terved szilveszterre? ( kérdezi Nate )
- még nincs, neked van?
- haverokkal szervezünk egy bulit, Dave családjának van egy nyaralója. És megkaptuk szilveszterre. Örülnék, ha jönnél
- hát akkor ott leszek
- hívj még nyugodtan barátokat, szerintem Ameliát már el hívta Dave
- igen az lehet

Elraktam a lap topot és még beszélgettünk Nate-el, még mindig ott volt az ágyban. Uralkodtunk magunkon. De azért egy-két puszi el csattant. Végül mindketten el aludtunk.

Reggel van. Arra kelek, hogy Nate feje tök közel van az enyémhez. Nagyon megijedek és meglököm véletlen Ameliát aki leesik az ágyról, erre Nate is fel kel. Mondjuk olyan hangosat huppant, hogy erre ki nem kelne fel. (Anyáék)
- Bocsi Amelia jól vagy?
- persze, semmi bajom, tök jó erre kelni.

Nem is teszi szóvá, hogy Nate is az ágyban van csak megy kifelé a fürdőbe. Mi meg elnevetjük magunkat. Majd közeledik hozzám de én finoman ellököm.
- bocsi de utálom a reggeli szájszagot

Ezzel a mondattal ott hagyom Nate-et és a fürdőbe megyek. Fogat mosunk Ameliával és megbeszéltük, hogy milyen volt a tegnap délutánja Dave-el.
Aztán reggeliztünk egyet és haza mentek.

❤️
Kép: pinterest
Folytatás⬇️

A kiszemelt!Onde histórias criam vida. Descubra agora